Gå til innhold

Hva får unge jenter til å drive å selge bilder av kroppen sin til kåte menn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vært innom ett sted der det er bilder av den slags av damer som selger bilder av seg selv naken. Hva gjør det med selvverdet til dem senere i livet? 

De er type 18-20 år.  Fattige studenter som tyr til sånne ting for å få råd til ett normalt liv lissom. 

Egentlig ganske sykt når en bor i ett av verdens rikeste land. 

jeg hadde nok følte meg ille dårlig og gitt opp det siste selvverdet jeg hadde hatt hvis jeg skulle gjort noe sånt. Jeg har snakket med en mann en gang som er i 40 åra nå som drev å møtte gamle menn da han var 18-19, grunnen var at han ble en del mobbet og ved å møte disse eldre mennen og bli knulla av dem så følte han seg litt mer verd. Men nå i ettertid skjemmes han over det og sliter med at han angret på at han gjorde det. 

Jeg er ikke ute etter å henge ut noen men prøver å fostå hvorfor ???

Spurt om å selge truser har jeg fått, flere ganger men takker nei.  Jeg er fattig jeg og kunne sårt trengt pengene men der går grensa for min del da. 

Anonymkode: ec151...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Penger så klart

Anonymkode: 41bb6...6f3

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Penger og oppmerksomhet. 

Anonymkode: 655ff...399

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten penger. Eller så har de en kink på det og utnytter kinken sin for å tjene litt på den. Ungdom i dag er i overkant lite blyge over egen seksualitet.  Det er bra at man ikke trenger å være flau lengere men man kan holde litt privat.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Penger

Anonymkode: 6ca0b...b9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så klart lettjente penger 🤩 Men noen gjør det nok også for spenningen... 

Husker jeg delte bilder helt gratis da jeg var på den alderen, både spennende og pirrende å dele, å ha en slik kinky hemmelighet overfor venninnene mine 😏 I dag er jeg lett exhibitionist, så det startet nok da 😅 

Anonymkode: 5e1cc...1dc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste begynner å vise frem kroppen på Instagram eller snap helt gratis fordi de liker oppmerksomheten. Kanskje de sliter litt mentalt, men vet at de har en bra kropp, og da bruker de det for å bygge selvtillit. Mange fortsetter å vise seg frem gratis på insta, Reddit, Fetlife og lignende sider, men noen finner ut at dette kan de jo leve av. De kan tjene penger på kroppen sin som en slags digital prostituert. 
Noen får selvtillit av det og elsker å gjøre det, mens andre får mentale problemer. De kan også oppleve trakassering når folk kjenner de igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Penger

Anonymkode: d31a0...00b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

penger. For noen penger for å i det hele tatt klare seg.. studielån på 8-9000 i mnd sier seg jo selv at ikke går opp med dagens priser f.eks. 

og for andre ekstra penger for å leve med mer luksus 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kvinner gjør det nok fordi de er blitt avhengige av feedbacken de får, om hvor sexy, deilige, pene o.l. de er og alt det der, og hvor mye mennene sikler etter dem. Det er godt å føle seg ettertraktet og attpåtil tjene penger på det, ikke sant? Mange "craver" jo den følelsen det er å føle at man er ettertraktet av mange, ikke sant? Boost for selvtilliten. 

Det er ikke noe for alle, men et urovekkende antall unge (og eldre!) gjør det i dag og har OnlyFans kontoer og lignende. Det er bare noen dager siden jeg leste en artikkel om at gjennomsnittsinntekten til kvinner på OnlyFans var stakkarslige 1500 kroner. Men de få som virkelig lykkes, de kan lykkes ekstremt bra og tjene hundretusener i året, oppimot en million og deromkring. Som denne kvinnen i tredveårene, som tjente 2,7 millioner kroner på tre år og ikke betalte skatt... det straffet seg.

Jeg grøsser ved tanken på å skulle dele noe så avslørende av bilder. Dersom man legger ut noe slikt, er det der ute for all evighet, utenfor din kontroll. Grøss.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg solgte nakenbilder for å spe på økonomien. Tenker null over det i dag 7-8 år etterpå. 

Anonymkode: bae24...ada

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Et av to eller begge deler.. de tenner på å vise deg frem, eller vil tjene penger...

Anonymkode: a35df...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Penger, penger og penger, enkelt og greit.

Anonymkode: 6b2b1...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Av samme grunn som det finnes frivillige prostituerte og strippere. 

Anonymkode: 59f88...77f

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De trenger penger.

Anonymkode: 80703...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De velger det selv, istedenfor å ha en vanlig jobb.. Jeg tilhører den yngre generasjonen så ikke synd på de. Jenter i dag digger å være horer. Slik er det bare:) så blir de eldre og da er det metooo når de innser at de har driti på draget

Anonymkode: 5ae4e...fd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

De velger det selv, istedenfor å ha en vanlig jobb.. Jeg tilhører den yngre generasjonen så ikke synd på de. Jenter i dag digger å være horer. Slik er det bare:) så blir de eldre og da er det metooo når de innser at de har driti på draget

Noen gjør det for at dem føler dem ikke har et annet valg. Tviler sterkt på at noen digger å være horer. Det har jeg aldri hørt om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Noen gjør det for at dem føler dem ikke har et annet valg. Tviler sterkt på at noen digger å være horer. Det har jeg aldri hørt om. 

Det har jeg😃 Alt for å ikke ha en 8-16 jobb. Generasjon Z er skrudd sammen litt annerledes enn tidligere generasjoner.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn må slutte å synke så lavt at de betaler for dette. Det er patetisk.

Så kan jentene finne seg en vanlig jobb for å få mat på bordet. Regner med de mannlige studentene overlever på et vis. Så det er vel mulig for jentene også.

Endret av Nowayback
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Minst like dumt som å selge nakenbilder, er det jo å kjøpe dem. Jeg forstår i hvert fall ikke hvorfor noen velger å sløse bort penger på å betale for nakenbilder når det finnes milliarder av gratis nakenbilder på nett. Veldig rart for meg, men gir tydeligvis på forunderlig vis mening for noen.

Anonymkode: ca5d9...740

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...