AnonymBruker Skrevet 15. mars #1 Del Skrevet 15. mars Hvordan klarer du det? Jeg klarer ikke bli i jobber med kjipe sjefer. Er jo på jobb og yter mitt beste, så å ha en eller annen suring hakke på meg i tillegg, det orker jeg bare ikke. Anonymkode: 57966...fc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #2 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Hvordan klarer du det? Jeg klarer ikke bli i jobber med kjipe sjefer. Er jo på jobb og yter mitt beste, så å ha en eller annen suring hakke på meg i tillegg, det orker jeg bare ikke. Anonymkode: 57966...fc0 Hadde ikke orket det. Anonymkode: 96ee8...e7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #3 Del Skrevet 15. mars Ja. Har ikke noe valg, får ikke annen jobb. Men skulle ønske jeg slapp. Anonymkode: e09d7...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 15. mars #4 Del Skrevet 15. mars Har ikke det problemet heldigvis, men hadde slutta hvis jeg hadde hatt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #5 Del Skrevet 15. mars Vet du. Jeg har en kollega som er sånn, sur, hakkete og greier ikke regulere humøret. Jeg takler det en stund, men når det er for mye så greier jeg ikke å la være å klage. Det er da det smeller. Typisk at sånne folk ikke takler at folk reagerer, for da er jo de offeret, ikke sant ? Anonymkode: 91e48...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå