AnonymBruker Skrevet 15. mars #1 Del Skrevet 15. mars Har du sett reklamefilmen til Vecora? Jeg må se bort og slå av lyden fordi den er så klein at den er vond å se på 😬 Altså, de jobber med markedsføring og det er vondt når de reklamerer for seg selv.... Hvordan er det mulig? Er det jeg som ikke skjønner filmen? Anonymkode: 83efd...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #2 Del Skrevet 15. mars Jøss, eksisterer det firma enda? Hvor går reklamefilmen? På TV? Mitt firma brukte de en liten periode for noen år siden. Viste seg at de var noen luringer og røvere og vi måtte ha advokat for å avslutte samarbeidet. De leverte overhode ikke noe av det de lovet og som sto i kontrakten og var ordentlig guffene å ha med å gjøre hele veien. Anonymkode: 7bd75...230 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #3 Del Skrevet 15. mars Filmen dukker opp på såkalte "gratis" spill og på sosiale medier. Jeg tror ingen som faktisk har sett den reklamen velger å bruke Vecora. Den er klippet grusomt. Den går noe sånn her. "Lurer du på hva du skal bruke påmarkedsføring?" *klipp* "Hva skal du egentlig bruke på markedsføring?" *klipp* "Hos oss får du tre forslag basert på....basert på ambisjonsnivå." Alt filmet i et mørkt rom med rosa (!) bakgrunnslys Anonymkode: 83efd...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #4 Del Skrevet 15. mars Jeg er ikke overrasket over at filmen er dårlig mtp min erfaring med de. Jeg er bare overrasket over at de fremdeles eksiserer. Det må jo bety at de har hatt flere kunder å lure. Dessverre. Anonymkode: 7bd75...230 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå