Gå til innhold

Hvordan holde på interessen hans?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan holde på interessen til en mann? Vi dater og kan ikke treffes så ofte, han veldig lite tid og lite overskudd etter jobb.. men vi prøver.. ting går i jobb og venner.. hvordan skal jeg holde på interessen hans? 

Anonymkode: 440a0...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke mase eller furte, men heller ikke gjøre alt for ham og være en selvfølge. Å prate med deg eller være med deg må være så hyggelig at han prioriterer det, men samtidig må du ikke stå så på pinne for ham at han tar deg forgitt og finner det kjedelig. 

Anonymkode: 69af0...391

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvordan holde på interessen til en mann? Vi dater og kan ikke treffes så ofte, han veldig lite tid og lite overskudd etter jobb.. men vi prøver.. ting går i jobb og venner.. hvordan skal jeg holde på interessen hans? 

Denne er enkel. Dersom han prioriterer jobb og spesielt venner foran deg, er han ikke «that much into you». Enkelt og greit. La ham gå. Ikke kast bort tid på en sånn. 

Anonymkode: 79615...a6f

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tease hverandre

Anonymkode: d4517...0b6

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Denne er enkel. Dersom han prioriterer jobb og spesielt venner foran deg, er han ikke «that much into you». Enkelt og greit. La ham gå. Ikke kast bort tid på en sånn. 

☝️

Anonymkode: 6e112...6af

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Dette! "Har ikke tid", er bare en annen måte å si "prioriterer ikke".
MEN det må sees i lys av hvor langt inn i forholdet eller datingen dere er. Om det er veldig fersk og dere bar føler litt frem og tilbake kan man kanskje moderere forventninger til tidsbruk og prioritering. Ut fra det TS skriver er dette ikke helt ferskt og da er min personlige tanke at han aktivt velger å være opptatt og bruke tiden sin på andre ting.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som mann kan jeg også bekrefte det andre sier over. Når han er forelsket vil han prioritere deg over alt annet.
Han må selvsagt på jobb og familieting som bursdager må også prioriteres, men tippekampen med gutta og sykkeltur 5 ganger i uka vil komme etter deg. Når forelskelsen har roet seg vil han sikkert ha noe tilbake 😉 

Endret av Gratis
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Finn en som prioriterer deg…

Anonymkode: 43386...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du får jo ikke gjort noe med at han evt ikke utvikler de rette følelsene, samme hvor "perfekt" du er. Man må være seg selv mest mulig, det er det eneste som fungerer i det lange løp, man kan ikke spille skuespill gjennom et langt kjæresteforhold, det vil ikke være bra for ditt eget velvære. Samtidig må man prøve å tone ned sider ved en selv som har en negativ innvirkning på de man omgås; stor sjalusi og kontrollerende adferd er det ingen som liker å bli utsatt for. Hvis du tenker i retning av at du bestemmer over kjæresten eller f eks deres felles hjem og barn, må du tenke en gang til. Du kan f eks ikke bestemme at han ikke får treffe kompiser og du bestemmer ikke mer over barna og hjemmet deres enn han. Du kan mislike ting, men ikke bestemme i ett og alt. Tenker du at "alt" han gjør er feil, må du faktisk innse at han ikke er den rette for deg i steden for å hakke, bestemme og kjefte. Sure folk som stadig nagger er lite trivelige.

Anonymkode: ac242...823

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.3.2025 den 9.32):

☝️

Anonymkode: 6e112...6af

Men det er noe jeg kunne gjort selv, men kanskje jeg ikke er nok intressert men samt så er jeg intr. Det der er litt rart egt 😂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...