AnonymBruker Skrevet 15. mars #1 Del Skrevet 15. mars Blir du som kvinne kåt av å suge pikk? Bruker du det som et forspill i ditt forhold/flørt/ekteskap? Hva liker du med det? Anonymkode: 559ff...303 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 15. mars #2 Del Skrevet 15. mars Noen ganger. Noen ganger. At han nyter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #3 Del Skrevet 15. mars Absolutt ikke tennende. Anonymkode: aaa9b...606 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #4 Del Skrevet 15. mars Ja det blir jeg, men kun fordi det er gjensidighet i vårt forhold. Kroppen min vet hva som følger. At det å suge ikke bare er noe jeg gjør, og så kommer han og sex er ferdig, men at det blir full og deilig pakke for meg også. Å bedrive sugeservice for mann ensidig hadde fått meg til å mislike å suge i løpet av kort tid. Heldigvis har jeg ikke mann som synes sex skal være en ensidig service, så jeg har aldri gått lei. Jeg har ingen klitoris i munnen, så det er at det er en del av noe som er tilfredsstillende for meg også som gjør det fint, deilig og til forventninger/kåthet. Anonymkode: 4d327...084 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #5 Del Skrevet 15. mars Pikk er heslig. Anonymkode: ee4ea...884 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 15. mars #6 Del Skrevet 15. mars Kommer helt an på hvem pikken tilhører 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #7 Del Skrevet 15. mars Kun de jeg liker. Bruker det som alt mulig. Fordi det er givende for meg at han liker det. Anonymkode: 125a0...171 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 15. mars #8 Del Skrevet 15. mars Elsket det når jeg var yngre. Nå i 40 årene synes jeg bare det er kjedelig og slitsomt 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #9 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Blir du som kvinne kåt av å suge pikk? Bruker du det som et forspill i ditt forhold/flørt/ekteskap? Hva liker du med det? Anonymkode: 559ff...303 Om kuken sitter på en mann jeg elsker så kan jeg være umettelig Jeg elsker alt ved det. Lukten, smaken, kombinasjonen av hardheten og mykheten. Det er en herlig blanding av afrodisiakum som gjør at munnen løper i vann 🤤 Bare å kjenne han i munnen gir en enorm tilfredsstillelse, og en følelse av intimitet det ikke finnes maken til. Jeg nyter og koser meg med det. Slikker, fukter og elsker å se at han har det godt. Forret, hovedrett eller dessert. Spiller ingen rolle. Anonymkode: 5b8aa...de0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingv38 Skrevet 15. mars #10 Del Skrevet 15. mars Til deg litt lenger opp her.. Man suger vel ikke pikken til en man ikke liker? Men over til saken, jeg blir nok ikke kåt av å suge pikk men liker å suge pikk når jeg er kåt, det er deilig å se og nyte at man gjør det deilig for partner og det er jo turn on😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #11 Del Skrevet 15. mars Ingv38 skrev (21 minutter siden): Til deg litt lenger opp her.. Man suger vel ikke pikken til en man ikke liker? Men over til saken, jeg blir nok ikke kåt av å suge pikk men liker å suge pikk når jeg er kåt, det er deilig å se og nyte at man gjør det deilig for partner og det er jo turn on😊 Jo, folk møtes og har sex uten p kjenne hverandre hele tiden. Det finnes rasteplasser der det sitter noen på kne bak en busk og tar imot de som vil tømme seg. Fetisj lista når det kommer til pikk er lang.. Jeg får intet ut av det med mindre personen faktisk betyr noe for meg.. Anonymkode: 125a0...171 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #12 Del Skrevet 15. mars Nei, jeg synes det er kjedelig og slitsomt. Anonymkode: 6978a...b60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #13 Del Skrevet 15. mars Absolutt ikke, har det som jobb, 1000 kr for hver gang, men blir kvalm av det. Tar 500 ekstra for å svelge. Anonymkode: 7f2ac...90b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #14 Del Skrevet 15. mars Nei, gjør meg ikke kåt for fem øre. Anonymkode: 19db0...b90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #15 Del Skrevet 15. mars En flott stor kuk i munnen og en finger på klitoris gjør at tankene flyter inn mot orgasmen. Kjapp vei til nytelse. Anonymkode: 99f4a...a51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #16 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Blir du som kvinne kåt av å suge pikk? Bruker du det som et forspill i ditt forhold/flørt/ekteskap? Hva liker du med det? Anonymkode: 559ff...303 Nope. tvert i mot. Jeg suger ikke. Gjorde det da jeg var yngre og uerfaren, men sluttet med det for en del år siden. Anonymkode: 65c56...212 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #17 Del Skrevet 15. mars Absolutt, elsker å gi nytelse Anonymkode: 056e1...f18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #18 Del Skrevet 15. mars Dritekkelt Anonymkode: c8bde...33c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Etk Skrevet 15. mars #19 Del Skrevet 15. mars (endret) Liker det veldig godt og var særs fornøyd nå sist når jeg fikk 3 ladninger på rappen🤩 Svelger alt jeg får og elsker tanken på at han er en del av meg i lang tid etterpå😊 Endret 15. mars av Etk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #20 Del Skrevet 15. mars Elsker det! Men det forutsetter riktig mann og selvfølgelig god hygiene. Tror ikke det er noe som tenner meg mer og kan gjerne holde på leeeenge. Kombinerer gjerne med en vibrator for meg, kommer lett med ham godt nedi halsen! Anonymkode: a1953...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg