AnonymBruker Skrevet 14. mars #1 Skrevet 14. mars Hvordan bruker dere Chat GPT? Er det i nettleseren, app? Mtp å komme i gang, litt inn med teskje. Anonymkode: 2e9cd...84d
AnonymBruker Skrevet 14. mars #2 Skrevet 14. mars Bruker det i nettleser, uten innlogging. Bare gå inn på siden, og begynn å skriv. Hva er det du vil bruke den til? Anonymkode: 8b3d9...5e8
AnonymBruker Skrevet 14. mars #3 Skrevet 14. mars Hovedsakelig app. Greit å kunne spørre om alt mulig rart når man funderer på ting å tang. Anonymkode: eec83...36e 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars #5 Skrevet 15. mars Jeg har en jobb hvor jeg skriver mye, så bruker Chat GPT som en språkmodell. Jeg kan feks skrive et ord eller setning på norsk og spørre hva dette er på engelsk. Får mye bedre svar enn via Google. Til matlaging bruker jeg Chat GPT til å spørre om tips, feks hvis jeg ikke har en ingrediens, hva kan brukes isteden? Eller om jeg har matrester, hva kan disse brukes til? Jeg bruker også Chat GPT som hjelpemiddel til ulike dataprogrammer, feks fra Adobe. Har også fått god hjelp til å lære med om Excel. Anonymkode: f3f62...08a
AnonymBruker Skrevet 15. mars #6 Skrevet 15. mars Jeg bruker både app og nettleser. Capazitet skrev (6 timer siden): Brukar ikkje. Nyttar google om eg lurar på noko Det er en språkmodell, ikke en kunnskapsdatabase. Anonymkode: 9be16...5ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå