Gå til innhold

For meg over 35 år, og som forsøker å finne en partner på Tinder er som,,,

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ingen nyskilte som ikke har bearbeidet seg selv og sin rolle i forrige forhold bør vurderes for nytt forhold😂💁🏻‍♀️

Er jo brukt, og du ble jo skilt av en grunn

Anonymkode: a680e...db7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Mardina skrev (På 15.3.2025 den 21.57):

Derfor er jeg ikke på Tinder 😄

Bra for deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Bra for deg :P

Jepp, slipper mye dritt da... 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Møtte min partner på Tinder i en alder av 37 og med barn. Partner som sveipa på meg. Syns han var langt over min liga men sånn ble det, oss to.

Anonymkode: 7432f...d68

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

singel kvinne 35 som kaller menn for dritt

virkelig drømmedamen

Anonymkode: e81a1...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg ble bare desillusjonert av appene, og det er så mye jobb. Har droppet alle sammen. Jeg er rimelig sosial, så jeg tenker at om jeg ikke finner noen "på gamlemåten", får det være det samme. Orker ikke å sveipe og henge på mobilen og skrive de samme kjedelige setningene om meg selv bare for å sjekke om det er noe der. Hver gang jeg var på date med folk skjønte jeg med en gang at det ikke var kjemi. Jeg liker å finne ut av det med en gang, og det gjør man når man møter folk naturlig. Syns det er utrolig vanskelig å dømme folk utfra bilder. Mange jeg syns er kjekke på bilder som ikke er det i virkeligheten og vice versa.

Anonymkode: d4ddb...bce

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

singel kvinne 35 som kaller menn for dritt

virkelig drømmedamen

Anonymkode: e81a1...26b

Det står ingen steder at TS er kvinne. Jeg heller mer mot at det er en mann, siden det ofte er menn som kommer med den "brukt opp"-tanken, og har problemer med å finne seg dame på Tinder.

Anonymkode: d9265...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.3.2025 den 21.46):

Er jo brukt, og du ble jo skilt av en grunn

Så rart å skrive noe sånt.

Jeg ville tenkt mer over det om en person var single og ikke hadde vært i forhold som 35-40-åring. Det er ikke uvanlig at det er brudd mellom personer som er i forhold, det har skjedd gjennom alle tider. Vil anse det som helt vanlig og normalt at en mann eller kvinne som nærmer seg 40 er "brukt" (merkelig fremstilling). Det er ikke ukyssede tenåringer man skal bli sammen med.

Klart at man blir skilt "av en grunn", det betyr ikke at du ikke kan passe sammen med en annen partner.

Anonymkode: d9265...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selv r jeg rundt 40 og synes jeg ser mange menn som virker både normale og bra. Problemet mitt er at jeg ikke tør å satse. 

Jeg kjenner også at konseptet tinder gir meg veldig lite, for jeg kommer aldri videre fra meldinger, det stopper bare opp. Og jeg tør ikke treffe noen heller.. Så jeg blir nok enig singel herfra og ut. (Har vært gift i en årrekke) Skulle inderlig gjerne hatt en kjæreste, men tør ikke åpne meg opp😭

Anonymkode: 59a06...ab8

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er mange dårlige menn på tinder, men de aller fleste er der, så de bra mennene finner man innimellom ;) 

Anonymkode: d7c56...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for avsporing. 

Christina82, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fin holdning å kalle folk for "restavfall". Håper jeg ikke treffer på deg på Tinder 😛 

Jeg er enig i at det er vanskelig. De fleste er opptatt, og jeg tror mange også har droppet appene og prøver å lete utenom dem. Det har vært en liten oppblomstring av singel-grupper i byene i det siste. Så jeg er i hvert fall der i stedet. 

Anonymkode: 2c49c...cd4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv de beste kan komme ut på markedet igjen... Forhold avsluttes daglig i hele landet, og stadig nye potensielle partnere blir dermed single igjen og vil (sooner or later) ønske å gå ut på dating-markedet igjen. Menn er generelt raskere med å begynne og date igjen enn kvinner, men begge pleier å gjøre det.

Så at "de beste er tatt" betyr ikke at de er borte fra "kjøttmarkedet" for alltid.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Million skrev (11 timer siden):

Selv de beste kan komme ut på markedet igjen... Forhold avsluttes daglig i hele landet, og stadig nye potensielle partnere blir dermed single igjen og vil (sooner or later) ønske å gå ut på dating-markedet igjen. Menn er generelt raskere med å begynne og date igjen enn kvinner, men begge pleier å gjøre det.

Så at "de beste er tatt" betyr ikke at de er borte fra "kjøttmarkedet" for alltid.

Det er det dem ikke gjør. Av menn så har stort sett alle barn, ergo dem er brukt, og det er en grunn til det ble slutt og. Og oss kvinner er det mange som har enten mange barn eller flere barn med ulike partnere osv. Vi alle er brukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det dem ikke gjør. Av menn så har stort sett alle barn, ergo dem er brukt, og det er en grunn til det ble slutt og. Og oss kvinner er det mange som har enten mange barn eller flere barn med ulike partnere osv. Vi alle er brukt

"Brukt"? Å, så du er ute etter en 35 år gammel jomfru av en mann? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Horfor Tinder. Det finnes vel både kaffe å puber der du bor. Prøv det. Da får du et annet inntrykk av mennesker. Tinder er et spill der du kan være heldig. Set gjelder og irl. Men da har du i det minste blitt kjent med noen. Kjentskap kan føre til venner og venners venner😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var 40.

Synes det var mye der ute. De fleste blir skilt i 40 årene. En giftet seg for ung og vokste fra hverandre.

Men det å finne den ene rette er utfordrende uansett. 

Jeg var griseheldig. Møtte Tvillingsjelen min på Happn.

Nå har vi kjøpt hus og er forlovet.

Anonymkode: 24a07...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 6.56):

Jeg var 40.

Synes det var mye der ute. De fleste blir skilt i 40 årene. En giftet seg for ung og vokste fra hverandre.

Men det å finne den ene rette er utfordrende uansett. 

Jeg var griseheldig. Møtte Tvillingsjelen min på Happn.

Nå har vi kjøpt hus og er forlovet.

Ja, men både du og han\henne vil jo være brukt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, men både du og han\henne vil jo være brukt da ;)

"Brukt"?

Heller date erfaren moden mann som vet hvordan han behandler en partner enn en ung spirrevipp som er clueless.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...