AnonymBruker Skrevet 14. mars #1 Del Skrevet 14. mars å lete etter mat i restavfall dunken, eller lete etter brukte klær på finn. Og folk klager på at dem ikke finner en bra partner på Tinder.... DE BESTE ER TATT... sånn er det bare Anonymkode: a680e...db7 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #2 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): å lete etter mat i restavfall dunken, eller lete etter brukte klær på finn. Og folk klager på at dem ikke finner en bra partner på Tinder.... DE BESTE ER TATT... sånn er det bare Anonymkode: a680e...db7 Ja, og du må ikke glemme at du også er en del av restavfallet sammen med de andre Anonymkode: d7615...643 13 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #3 Del Skrevet 14. mars Ja, jeg er over 35 og det er faktisk vanskelig å finne vanlige menn på tinder nå. Mye badboys med null på stell, rastløse typer som tror det er kult å skryte av evige reiser og rare typer som tar bilder av neseborene sine i stripete gensere. Anonymkode: e7da3...92f 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #4 Del Skrevet 14. mars Hva med å sveipe et par stykker til høyre som du normalt sett ville sendt venstre? Anonymkode: 0d7a7...58a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #5 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, og du må ikke glemme at du også er en del av restavfallet sammen med de andre Anonymkode: d7615...643 Selvsagt er jeg det Anonymkode: a680e...db7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #6 Del Skrevet 14. mars Tja, både og. Mange folk i 20-åra som er fullstendig skada og ikke har prosessert en dritt. Er i dårlige forhold. Og så jobber de med seg selv og prøver lykken igjen. Anonymkode: 5af87...08e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #7 Del Skrevet 14. mars Med den innstillingen, ja. Anonymkode: 61a04...e6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #8 Del Skrevet 14. mars Også pussig å tenke at "alle andre" er dritt. Er du mye bedre enn dette selv, eller? Anonymkode: 61a04...e6e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Skrevet 14. mars #9 Del Skrevet 14. mars Begynner å bli litt drittlei av holdningen om at alle de gode er tatt og at det bare er "oppsopet" igjen. Saken er at det er rekord mange single mennesker i Norge. Single og eksperter mener det er krise på datingmarkedet. (+) | DN 7 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #10 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (44 minutter siden): å lete etter mat i restavfall dunken, eller lete etter brukte klær på finn. Og folk klager på at dem ikke finner en bra partner på Tinder.... DE BESTE ER TATT... sånn er det bare Anonymkode: a680e...db7 Vi at det føles likedan på den andre siden.. Anonymkode: 3d806...a9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 14. mars #11 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (46 minutter siden): å lete etter mat i restavfall dunken, eller lete etter brukte klær på finn. Og folk klager på at dem ikke finner en bra partner på Tinder.... DE BESTE ER TATT... sånn er det bare Anonymkode: a680e...db7 Da må du reise utenlands. Ingen vits å vente i Norge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #12 Del Skrevet 15. mars Egenskap skrev (14 timer siden): Da må du reise utenlands. Ingen vits å vente i Norge. Ja dessverre så er det nok slik om du skal få noe med kvalitet Anonymkode: a680e...db7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #13 Del Skrevet 15. mars Kristian skrev (14 timer siden): Begynner å bli litt drittlei av holdningen om at alle de gode er tatt og at det bare er "oppsopet" igjen. Saken er at det er rekord mange single mennesker i Norge. Single og eksperter mener det er krise på datingmarkedet. (+) | DN Tror du misforstår. Det er snakk om kvalitet, ikke kvantitet. Anonymkode: 7b520...c72 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #14 Del Skrevet 15. mars Jeg fant en på tinder det året jeg ble 35. Er riktignok 5 år siden nå og jeg hadde vært av og på tinder i 4 år og "kysset" mange frosker før jeg fant prinsen. Det var vanskelig å finne noen som jeg både ble tiltrekt av intellektuelt og utseendemessig. Men mitt råd er å ikke gi opp! Og sveip til høyre også på de som du ikke nødvendigvis syns er kjempepene. Min mann var ikke en som jeg ville falt for bare for utseende. Men! For en fantastisk personlighet! Matchet helt fullstendig på den! Og nå synes jeg han er verdens kjekkeste også utseendemessig😊 Anonymkode: 271c6...c38 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet 15. mars #15 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg fant en på tinder det året jeg ble 35. Er riktignok 5 år siden nå og jeg hadde vært av og på tinder i 4 år og "kysset" mange frosker før jeg fant prinsen. Det var vanskelig å finne noen som jeg både ble tiltrekt av intellektuelt og utseendemessig. Men mitt råd er å ikke gi opp! Og sveip til høyre også på de som du ikke nødvendigvis syns er kjempepene. Min mann var ikke en som jeg ville falt for bare for utseende. Men! For en fantastisk personlighet! Matchet helt fullstendig på den! Og nå synes jeg han er verdens kjekkeste også utseendemessig😊 Anonymkode: 271c6...c38 Ubevisst, kanskje så røper du litt av kvinners utfordring med apper. Normalt ville du ikke engang sveipet på mannen din, men nå er han det vakreste du vet, fordi du lot han vise deg hele seg. Kvinner trenger i mye større grad å kjenne mannen for å føle en attraksjon, denne muligheten finnes ikke på en app. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 15. mars #16 Del Skrevet 15. mars Jeg synes ikke det er så vanskelig å finne bra menn på Tinder jeg da. Er ikke noen garanti at man passer sammen fordi man finner bra menn. Kjemi er vanskelig å si på forhånd og den er ikke alltid garantert selv om man på papiret passer bra sammen og ønsker mye av det samme. Jeg synes jeg har hatt mye større hell med meg nå som jeg vet akkurat hva jeg vil ha enn da jeg bare kikket rundt på måfå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Skrevet 15. mars #17 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Tror du misforstår. Det er snakk om kvalitet, ikke kvantitet. Anonymkode: 7b520...c72 Nei jeg misforstår ikke. Det at man ikke finner en partner som passer en selv betyr ikke at det er greit å kategorisere andre som restavfall. Når det er så mange single mennesker i Norge så er det stor sannsynlighet for at det finnes en der ute som passer. Man må bare finne vedkommende. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 15. mars #18 Del Skrevet 15. mars Kommer an på din egen attraktivitet og hvordan du sveiper, hvem du sikter deg inn på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 15. mars #19 Del Skrevet 15. mars Er ikke ca. halve gruppa her på Tinder eller noe lignende? Er vi SÅ ubrukelige altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egutt Skrevet 15. mars #20 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): å lete etter mat i restavfall dunken, eller lete etter brukte klær på finn. Og folk klager på at dem ikke finner en bra partner på Tinder.... DE BESTE ER TATT... sånn er det bare Anonymkode: a680e...db7 Synd du opplever det slik. I så fall ville jeg sluttet å lete i restavfallet, både for din egen del og for den mannen du evt skulle klare å finne der. Dere begge fortjener bedre. Tinder er nok ikke noe for deg, lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå