AnonymBruker Skrevet 16. mars #21 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Fordi man ikke finner helt ut hvordan man fungerer sammen seksuelt før etter at forelskelsen har gitt seg. Men vet ikke det etter første ligg vettu 😘 Anonymkode: 7d70d...c64 Da blir man sammen for fort. Anonymkode: 9b497...f41 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #22 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Da blir man sammen for fort. Anonymkode: 9b497...f41 Feil, det er mange kvinnfolk som bruker mye sex som lokkemiddel. Anonymkode: 9f18d...13a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #23 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Feil, det er mange kvinnfolk som bruker mye sex som lokkemiddel. Anonymkode: 9f18d...13a Lokkemiddel hvordan da? Anonymkode: 34656...ec3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #24 Del Skrevet 16. mars Sex er en overskuddsaktivitet. Hos oss har begge vært syke og det har også vært utfordringer på andre hold, så vi har hatt litt tørke de siste par årene. Kjærligheten mellom oss er sterk og vi er nære hverandre både mentalt og fysisk ved at vi sitter inntil hverandre, stryker på ryggen etc. Har sex i ny og ne, men det er ikke som det en gang var, og det er greit. Livet skjer, alt til sin tid. Det hadde sikkert vært mer utfordrende om vi ikke var synkron på området, men personlig hadde jeg aldri gitt avkall på det vi har sammen pga sex. Da hadde jeg heller ordnet ting på egen hånd (bokstavelig talt). K, ca. 50. Anonymkode: 7048b...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #25 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Feil, det er mange kvinnfolk som bruker mye sex som lokkemiddel. Anonymkode: 9f18d...13a Ja kanskje det, men nå handler dette om kjemi i senga og ikke hvor ofte. Anonymkode: 9b497...f41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #26 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sex er en overskuddsaktivitet. Hos oss har begge vært syke og det har også vært utfordringer på andre hold, så vi har hatt litt tørke de siste par årene. Kjærligheten mellom oss er sterk og vi er nære hverandre både mentalt og fysisk ved at vi sitter inntil hverandre, stryker på ryggen etc. Har sex i ny og ne, men det er ikke som det en gang var, og det er greit. Livet skjer, alt til sin tid. Det hadde sikkert vært mer utfordrende om vi ikke var synkron på området, men personlig hadde jeg aldri gitt avkall på det vi har sammen pga sex. Da hadde jeg heller ordnet ting på egen hånd (bokstavelig talt). K, ca. 50. Anonymkode: 7048b...b8a Dere har i det minste emosjonell nærhet, berøring og kos. Det er det ikke alle som har. Anonymkode: 34656...ec3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #27 Del Skrevet 16. mars Nei det har jeg ikke. For min del er sex såpass lite viktig, at det skal nok veldig mye til for at jeg hadde gått ut av et forhold pga det. Da måtte det vært at hun hadde en fetisj eller lignende som kolliderer helt med med meg, at hun var ekstremt fiksert på sex eller noe annet som blir inkompatibelt med meg. Men har ikke opplevd dette til nå i løpet av de ca 30 årene som har gått fra jeg debuterte seksuelt. Anonymkode: 3f0dd...464 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå