AnonymBruker Skrevet 14. mars #1 Del Skrevet 14. mars Føler jeg ikke får dekt mitt seksuelle behov med dama. Jeg vill være sammen med henne og bryr meg om henne, men savner sex med dame som "matcher" meg bedre seksuelt. Hva skal man gjøre? Leve med sexliv man ikke er happy med, eller ofre det man ha bygd opp sammen bare for å kanskje finne ei annen dama som matcher med meg bedre seksuelt!? Blir helt gal av å sitte med disse tankene, syntes det er vanskelig! Synd hvis bare mine seksuelle behov skal ødelegge det vi har sammen, for å si det sånn. Tenker det kan være vanskelig å finne ei ny dame hvor annet er bra, utenom sex! Anonymkode: ba601...d96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 14. mars #2 Del Skrevet 14. mars Ja jeg har forlatt menn på grunn av dette, men jeg forsøkte selvfølgelig å løse utfordringene med innsats og dialog først. Hadde heldigvis ikke etablert et liv med felles barn før jeg avsluttet på grunn av dette. Isåfall hadde jeg nok jobbet på for bedring fremdeles. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #3 Del Skrevet 15. mars Etter overgangsalder (er 53 år nå) så har hun null lyst på sex, er helt tørka inn, og aldri onani heller. Blir bare å ronke en gang i blant, da... Anonymkode: 11732...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #4 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Etter overgangsalder (er 53 år nå) så har hun null lyst på sex, er helt tørka inn, og aldri onani heller. Blir bare å ronke en gang i blant, da... Anonymkode: 11732...472 Har hun sjekket om hun kanskje bør få testosteron-tilskudd? Anonymkode: ab6c1...603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #5 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har hun sjekket om hun kanskje bør få testosteron-tilskudd? Anonymkode: ab6c1...603 Etter 34 år i sammen er det kanskje ikke så underlig heller? Anonymkode: 11732...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #6 Del Skrevet 15. mars Det er lov å finne seg ei/en på siden når den andre har tatt et valg at man ikke lenger skal jobbe for et godt sexliv. Bruk heller energien din på å finne en/ei som er i samme situasjon enn å diskutere med partneren hvorfor de ikke har lyst på sex/deg. Anonymkode: b4845...f9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #7 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Etter 34 år i sammen er det kanskje ikke så underlig heller? Anonymkode: 11732...472 Svaret ditt er fullstendig irrelevant for spørsmålet jeg stiller. Anonymkode: ab6c1...603 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #8 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er lov å finne seg ei/en på siden når den andre har tatt et valg at man ikke lenger skal jobbe for et godt sexliv. Bruk heller energien din på å finne en/ei som er i samme situasjon enn å diskutere med partneren hvorfor de ikke har lyst på sex/deg. Anonymkode: b4845...f9a Hvorfor fokusere så mye på dette? Er man godt voksne, kan det være andre ting i livet som er viktigere en sex? Er ikke nødvendigvis slik at alle har denne enorme lysten lenger? Anonymkode: 11732...472 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #9 Del Skrevet 15. mars Jeg er dame og ville gått om jeg ikke følte jeg matcha sensuelt med partner. Mener ikke at alt må være perfekt, men man må skjønner og respektere hverandre, inkludert i senga. Min mann har mindre lyst enn meg, men vårt felles sexliv er veldig godt og givende, og jeg føler alltid fra ham at sexen vår er viktig og verdifull for ham. Han sier selv at det er et friminutt når resten av verden er dritt. Eneste gangen vi har hatt "dårlig" sex, var første gang vi hadde sex etter begravelsen til faren hans, men det var en "komme seg oppå hesten igjen"-situasjon. Han var en knust mann som ga alt av det lille overskuddet han hadde der og da, fordi vårt framtidige sexliv er viktig i hans øyne. Vi har faktisk lovd hverandre å aldri slutte å ha sex sammen. Anonymkode: 50abc...b65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #10 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Føler jeg ikke får dekt mitt seksuelle behov med dama. Jeg vill være sammen med henne og bryr meg om henne, men savner sex med dame som "matcher" meg bedre seksuelt. Hva skal man gjøre? Leve med sexliv man ikke er happy med, eller ofre det man ha bygd opp sammen bare for å kanskje finne ei annen dama som matcher med meg bedre seksuelt!? Blir helt gal av å sitte med disse tankene, syntes det er vanskelig! Synd hvis bare mine seksuelle behov skal ødelegge det vi har sammen, for å si det sånn. Tenker det kan være vanskelig å finne ei ny dame hvor annet er bra, utenom sex! Anonymkode: ba601...d96 Om du ikke er fornøyd der du er, så har du et ansvar overfor deg selv å gjøre noe med det. Det er en risiko du må være villig til å ta. No pain, no gain. For å bruke dine egne ord. Om man ikke er happy... Hva er det i teorien man har bygd opp da? Forstår veldig godt at du synes dette er vanskelig. Hva er det som er så vidunderlig og bra der du er nå? Anonymkode: 34656...ec3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #11 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er lov å finne seg ei/en på siden når den andre har tatt et valg at man ikke lenger skal jobbe for et godt sexliv. Bruk heller energien din på å finne en/ei som er i samme situasjon enn å diskutere med partneren hvorfor de ikke har lyst på sex/deg. Anonymkode: b4845...f9a Nei, det er ikke lov. Det å lov å gå. Å være singel. Da kan man finne seg noen andre Anonymkode: 6a798...cc4 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #12 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, det er ikke lov. Det å lov å gå. Å være singel. Da kan man finne seg noen andre Anonymkode: 6a798...cc4 💯 enig med deg. Noe annet er bare feigt. Anonymkode: 34656...ec3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #13 Del Skrevet 15. mars Det spørs litt. Jeg datet en fyr som var helt tragisk dårlig i senga. Han ønsket kun å putte penis inn, kaninjokke i 2 minutter, gjøre seg ferdig, rulle av meg og da var vi ferdig. Ikke engang et forsøk på å tilfredsstille meg. Tenkte å gi han noen sjanser, kanskje det ble bedre om jeg forsøke å veilede på hva jeg likte, men nei. Han fysisk fjernet hånden sin fra underlivet mitt, veldig åpenbart at det ønsket han ikke være med på. Helt greit, men da ble det ikke noe mellom oss. Cluet er å ta det tidlig nok, før det blir et ordentlig forhold ut av det. Det er ikke alltid gresset er grønnere på andre siden, samtidig er det veldig kjedelig å ikke ha det sexlivet man ønsker, innenfor rimelighetens grenser. Har du snakket med henne om dette? Anonymkode: 2a377...0e5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #14 Del Skrevet 15. mars Mange ganger. Kommer aldri til å være med partner som er dårlig i senga. M57 Anonymkode: 9f18d...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #15 Del Skrevet 15. mars Hvorfor ble du i det hele tatt sammen med noen du ikke fungerer seksuelt med? Anonymkode: 9b497...f41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #16 Del Skrevet 15. mars Er det nok å "bry seg om" en person da? For et varig forhold, mener jeg? Du nevner ikke ordet elsker, så jeg antar at det kanskje ikke helt er der heller. Jeg syns livet er for kort til å "holde ut" i forhold man innerst inne vet ikke er liv laga pga "uforenelige forskjeller" som amerikanerne krysser av for på skilsmissepapirene som årsak til at de søker skilsmisse. Finn deg en partner du matcher med på alle fronter, inkl det seksuelle. Anonymkode: 58e7f...365 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 15. mars #17 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Etter overgangsalder (er 53 år nå) så har hun null lyst på sex, er helt tørka inn, og aldri onani heller. Blir bare å ronke en gang i blant, da... Anonymkode: 11732...472 Som kvinne i overgangsalderen, som har fått sexlysten tilbake etter en tur til gyn, anbefaler jeg å snakke med legen om hormon nivåer. Se gjerne dokumentaren Hjernen I overgangsalderen, på NRK tv. Til op: klart det er lov å avslutte en relasjon hvor man ikke er kompatible. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #18 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor ble du i det hele tatt sammen med noen du ikke fungerer seksuelt med? Anonymkode: 9b497...f41 Fordi man ikke finner helt ut hvordan man fungerer sammen seksuelt før etter at forelskelsen har gitt seg. Men vet ikke det etter første ligg vettu 😘 Anonymkode: 7d70d...c64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #19 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det er lov å finne seg ei/en på siden når den andre har tatt et valg at man ikke lenger skal jobbe for et godt sexliv. Bruk heller energien din på å finne en/ei som er i samme situasjon enn å diskutere med partneren hvorfor de ikke har lyst på sex/deg. Anonymkode: b4845...f9a Om det er lov eller ikke kan jo ikke du definere utifra at du ikke vet hvilke regler som er i forholdet. Kan bare snakke for meg selv, men det er helt utelukket at jeg selv hadde funnet meg noen andre eller tolerert at partneren min fant seg noen andre. Da ville jeg langt heller gjort det slutt. Anonymkode: 88693...4f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #20 Del Skrevet 16. mars Slutter de å suge er det kroken på døra Anonymkode: 9f18d...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå