hecuba Skrevet 10. mars 2006 #1 Skrevet 10. mars 2006 Fikk en liten ide etter GU-tråden. Noen som er interessert i å dele noen morsomme eller skumle GU-opplevelser?
Lillesøster Skrevet 10. mars 2006 #2 Skrevet 10. mars 2006 Ingen skumle, bortsett fra en idiotisk en, min fastlege bryr seg ikke om å for gradinene når jeg skal på gu, og det er høyblokker like utenfor. Jeg må alltid be henne trekke for.
marta Skrevet 10. mars 2006 #3 Skrevet 10. mars 2006 Jeg har ikke noen spesiell historie, men jeg har en problemstilling hver gang jer er på GU. Den er som følger: jeg kler av meg nedentil, men lar div gensere, bluser , topper ol vere på. Det er jo "der nede" det skal undersøkes. Så står jeg der,da med genser på og bukse/truse av. Tar jeg av meg sokkene også? Eller skal jeg la de vere på??? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #4 Skrevet 10. mars 2006 Jeg har ikke noen spesiell historie, men jeg har en problemstilling hver gang jer er på GU. Den er som følger: jeg kler av meg nedentil, men lar div gensere, bluser , topper ol vere på. Det er jo "der nede" det skal undersøkes. Så står jeg der,da med genser på og bukse/truse av. Tar jeg av meg sokkene også? Eller skal jeg la de vere på??? :klø: ← Det har jeg tenkt på mange ganger også....., men foreløpig så har jeg latt de være på, men føler meg litt teit.......
Arkana Skrevet 10. mars 2006 #5 Skrevet 10. mars 2006 Jeg pleier alltid å la sokkene være, det er jo ingen grunn til å ta dem av.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 10. mars 2006 #6 Skrevet 10. mars 2006 Jeg pleier også å la sokkene være (hadde til og med DIGRE ullsokker på på fødestua), men føler meg skikkelig dust... Vet ikke helt hvorfor da
strilen Skrevet 10. mars 2006 #7 Skrevet 10. mars 2006 (endret) Jeg har ikke noen negative opplevelser med fastlegen min. Men når jeg skulle ta GU nå i høst, rotet KR med prøven slik at jeg måtte komme tilbake og ta nye undersøkelser, ikke bare 1 gang men hele 2 ganger.... Den siste gangen sa fastlegen min, at han kjente underlivet mitt nesten like godt som sin kones.... Veldig morsomt ! Men han er en kjempekjekk fyr, så derfor går det greit. Endret 10. mars 2006 av strilen
Gjest uggen Skrevet 10. mars 2006 #8 Skrevet 10. mars 2006 Var hos legen og sjekket om jeg hadde sopp eller noe slikt. Mens jeg satt intetanende i stolen ser jeg at hun står og lukter på bomullspinnen som nettopp hadde vært inne i meg. Yuk!! Sikkert nødvendig, men det så utrolig ekkelt ut
marta Skrevet 10. mars 2006 #9 Skrevet 10. mars 2006 Jeg pleier også å la sokkene være (hadde til og med DIGRE ullsokker på på fødestua), men føler meg skikkelig dust... Vet ikke helt hvorfor da ← Det er netopp det. Jeg føler meg skikkelig dust som ligger og spriker naken fra livet og ned til anklene. Derifra og ned vifter jeg med sokker..
Gjest Jalileh Skrevet 11. mars 2006 #10 Skrevet 11. mars 2006 Jeg og venninnen min ville inn sammen første gang hos GU. Når det var hennes tur så hadde gynokologen glemt å trekke for gardina så når han puttet inn instrumentet (den som åpner vagina), så så jeg rett inn i vaginaen hennes. Hun la ut om at min venninne hadde sopp eller bakteriell vaginose, men jeg kan ikke si at jeg så noe særlig til det.
Gjest gjest1 Skrevet 11. mars 2006 #11 Skrevet 11. mars 2006 Jeg tok av meg sokkene en gang, og da følte jeg meg ekkel.
Hu i Svingen Skrevet 11. mars 2006 #12 Skrevet 11. mars 2006 Jeg tok av meg sokkene en gang, og da følte jeg meg ekkel. ← Sokkene må være på.
Gjest Gjesta Skrevet 11. mars 2006 #13 Skrevet 11. mars 2006 Jeg hadde sokker på sist, det så litt teit ut ja, for det var svære ullsokker. Så neste gang skal jeg ha vanlige sokker Jeg har ingen festlig historier, men jeg har bare vært to ganger. Gang nummer to var jeg hos "ordentlig" gynekolog, og ble lettere forbauset da hun først stakk en finger i ræva mi for å "sjekke noe" (har i ettertid hørt det er vanlig), også husker jeg at jeg lurte fælt på hva hun skulle med den jævla dildoen (innvendig UL) Så det var nok heller min manglende erfaring som gjorde mitt besøk der litt "rart". Forøvrig hadde jeg en "flott livmor" og "gode fødehofter" eller noe i den duren
marta Skrevet 11. mars 2006 #14 Skrevet 11. mars 2006 Jeg tok av meg sokkene en gang, og da følte jeg meg ekkel. ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå