Gå til innhold

Influencer Kristin Valen (tiktok) . Hva syns dere om henne ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Isnih skrev (1 time siden):

Det er masse annet å se på 🤩

Jeg har sett på alle de morsomme dokumentarene på Netflix, nrk og svt. Er i mammapermisjon og har ikke så mye å gjøre. Hvis du jar noen gode forslag til dokumentarer eller realityserier hvor folk driter seg ut og krangler så fyr løs! Orker ikke farmen og 71 grader nord kjendis og sånn. Det er så fake og oppstilt. Må ha noe ekte. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kjempeliten skrev (14 minutter siden):

Jeg har sett på alle de morsomme dokumentarene på Netflix, nrk og svt. Er i mammapermisjon og har ikke så mye å gjøre. Hvis du jar noen gode forslag til dokumentarer eller realityserier hvor folk driter seg ut og krangler så fyr løs! Orker ikke farmen og 71 grader nord kjendis og sånn. Det er så fake og oppstilt. Må ha noe ekte. 

Noe ekte? Da ville jeg sett på historiske dokumentarer, er historiefrik. Det kan være alt fra antikken, romertiden, vikingtiden, Kinas historie, industrialiseringen, imperialisme, første eller andre verdenskrig og så videre.

Naturprogrammer/dokumentarer er også givende.

Skal jeg se reality, kan jeg finne på å se type Love is blind Japan, da jeg interesserer meg for kulturen i tillegg til at de er ekte mennesker (orker ikke kjendis reality). Great British Bake off er også litt gøy.

Skrevet
Isnih skrev (9 timer siden):

Noe ekte? Da ville jeg sett på historiske dokumentarer, er historiefrik. Det kan være alt fra antikken, romertiden, vikingtiden, Kinas historie, industrialiseringen, imperialisme, første eller andre verdenskrig og så videre.

Naturprogrammer/dokumentarer er også givende.

Skal jeg se reality, kan jeg finne på å se type Love is blind Japan, da jeg interesserer meg for kulturen i tillegg til at de er ekte mennesker (orker ikke kjendis reality). Great British Bake off er også litt gøy.

Joda, jeg har også sett mye historie, fantasy og andre serier og filmer. Men jeg mener noe ekte som i ekte krangling blant folk. Eller folk som driter seg ut på ordentlig, ikke iscenesatt. Og ikke sånn barnslig som Americas funniest homevideoes og sånn. 

Jeg synes det er moro. Følger med på kommentarfelt i den lokale facebookggruppa hvor folk krangler over bagateller og sånn. Det er veldig fascinerende. Og de influenserne som krangler er kjempegøy. 

Er jo ikke noe krangling i bakeprogrammene. 🥱

Skrevet

Ingen hadde visst det var henne innlegget til Henrik handlet om hvis hun ikke hadde outet seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...