Teflonhjernen Skrevet 2. mai #41 Skrevet 2. mai Gorbys skrev (11 minutter siden): Hun la ut en TikTok om at kvitteringer inneholder farlige stoffer og at sønnen hennes bare holder i en liten flik fordi han vet det er farlig. Tror ikke hun er vel bevart…hun er jo full av fillers og sikkert mye annet innsprøytninger, lurer på hvordan hun forklarer det til gullgutten ? 🥴 4 1
Vintermåne Skrevet 2. mai #42 Skrevet 2. mai Gorbys skrev (3 timer siden): Hun la ut en TikTok om at kvitteringer inneholder farlige stoffer og at sønnen hennes bare holder i en liten flik fordi han vet det er farlig. Hææææ? Seriøst? hun er som en parodi 😂😂😂 3
Hermines Skrevet 12. mai #44 Skrevet 12. mai Altså, jeg skjønner ikke om hun er seriøs eller om hun driver med parodi. Snakker om at barn ikke trenger venner/omgå andre barn når de har voksne. Snakker om at barnet er hennes beste venn Snakker om at de ikke bruker solkrem etc pga tilsetningsstoffer, men fyller kroppen med plastikk? Er hun seriøs? Eller driver hun med parodi? 3
Bronto Skrevet 12. mai #45 Skrevet 12. mai Hun er dessverre seriøs. Siden ingen tar ho seriøst, så måtte ho vel bare ta med ungen og reise da. 2
Nettrollet Skrevet 12. mai #46 Skrevet 12. mai Hermines skrev (6 timer siden): Altså, jeg skjønner ikke om hun er seriøs eller om hun driver med parodi. Snakker om at barn ikke trenger venner/omgå andre barn når de har voksne. Snakker om at barnet er hennes beste venn Snakker om at de ikke bruker solkrem etc pga tilsetningsstoffer, men fyller kroppen med plastikk? Er hun seriøs? Eller driver hun med parodi? Hvis hun er seriøs er hun stokk dum.... 2
Bronto Skrevet 21. mai #48 Skrevet 21. mai Har kikka mitt gjennom tik tok kontoen hennes. Står mye jug der ja.. hun er altså helt naturlig og ingen silikon eller inngrep.. stemmer ikke. Ungen kunne lese som 2,5 år. Ho var ikke interessert i at barnet hennes skulle bli kjent med noen. Det var kun han og henne. Kunne ikke hilse på folk i denne lille bygda, selv om man har barn i samme klasse. Nei, alt de gjør er skuespill og satt opp. Dette blir vel slettet, men er så lei av alt fake man skal svelge. 4
Bronto Skrevet 21. mai #49 Skrevet 21. mai Altså. Tror ikke ungen kunne lese som 2,5 åring. Ingen på det lille stedet ho bodde, tror på dette. Han gikk jo i barnehagen her og han kunne ikke lese da heller. Bare veldig too much kontroll og kontakt av mor. Blir vanskelig å forholde seg til andre i verden når man er opplært og instruert i hva være unik og bedre og anderledes. jeg leste kommentar ho selv skreiv under en tik tok video idag. At Ungen var både prematur og dysmatur som barn. skal ikke påstå noe, men var en sterk trend rundt den tiden å få så lite barn som mulig.. ikke gå opp i vekt under svangerskapet. Da kan det ende slik. Dysmatur.. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå