Gå til innhold

Influencer Kristin Valen (tiktok) . Hva syns dere om henne ?

Cyndaquil

Anbefalte innlegg

Stargaze skrev (2 timer siden):

Hun er en av de verste på å eksponere barnet sitt, mener at hennes metode er den beste, hever seg over andre (sukker etc).Flasher for unik sønnen er konstant. Flasher merkeklær (unger trenger ikke det)

Kommer til å få seg en smell etterhvert. Når hun skjønner at hverken hun eller barnet er bedre enn andre. Møtt et par sånne på min vei. Og samtlige av ungene sliter i dag.
Det er krevende å vokse opp med et fokus på hvor flink og unik man er. Når man egentlig er som alle andre.

Synes synd på gutten, en krevende mor.

Klinker ikke mer hos henne. Gutten fortjener bedre.

Jeg forstår meg ikke på foreldre som ønsker barna sine så vondt. Å lære de at de er noe ekstaordinært og å være høy på seg seg og bedrevitende. Hun forstår heller ikke at barn trenger å være og lekermed andre barn. Bare ikke bygge Lego i stua mens mamma sier hvor flink du er. Men å leke, være tullete, diskutere sammen som barn, sosial trening 

hvordan skal det gå med mental helsa deres når de læres å være i en Fantasiboble?

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hun hadde delt en video nylig der gutten sitter og svarer at ting de baker med er økologiske opptil flere ganger. Dette virka absolutt ikke naturlig, og veldig planlagt hva han skulle si..

Kjente jeg ble trist på guttens vegne om dette er tilfelle; Han blir delt ut til alle, mens moren bestemmer hva han skal si. 😕 

Ser også i kommentarfeltet at noen spør om gutten har fått mc Donald før, og svaret er såklart nei. Og DET faktisk er helt greit MEN at hun videre svarer at han ikke vet hva det er..

- Det forteller at han er lite med andre barn😔 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyndaquil skrev (På 14.3.2025 den 23.15):

Noen av dere som har fått med dere en influencer som heter Kristin Valen? Hva synes dere om henne?

Hun har et barn i første klasse hun nylig reiste verden rundt med. Hun mener foreldre har sin fulle rett til å ta barna sine ut av skolen om de vil. Hun skryter av hvor smart barnet er og at barnet har jo henne på tur. Hun mener også godteri er gift og skryter av at barnes hennes aldri har spist godteri og at barnet selv kaller det søppel. Hun mener også vi andre foreldre bør la være å gi barna våre godteri noensinne og rafinert sukker . Om de ikke vet hva det er kan de ikke savne det og ansvaret er hos oss. Veldig bedreviter.

hun sier også at barnet kom seg igjennom den flere måneder lange reisen i utlandet i mange land uten å bli syk, fordi hun er barnets «emergency contact» .  Hva synes jeg om henne?

jeg synes hun er veldig overknyttet til barnet sitt og sender wibes om at alt barnet trenger er henne og er verdens bestr. . Det sosiale i klassen og første skoleår betydde ikke noe for henne på en måte, hun tok barnet ut av skolen i månedesvis bare for å være med henne uten andre barn å være med . Veldig bedreviter. Jeg tolker henne som en kvelende person og kontrollerende mor  . Og 0 godteri regelen og å lære små barn at det er gift er farlig i seg selv. 

Hun er en stor skrytepave. Bare masse skryt om hvor fantastisk mor hun er, ikke skjerm, ungen er så veloppdratt osv. 

Likevel filmer hun ungen selv til sosiale medier, ironisk😅 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love2017juni skrev (14 timer siden):

Hun hadde delt en video nylig der gutten sitter og svarer at ting de baker med er økologiske opptil flere ganger. Dette virka absolutt ikke naturlig, og veldig planlagt hva han skulle si..

Kjente jeg ble trist på guttens vegne om dette er tilfelle; Han blir delt ut til alle, mens moren bestemmer hva han skal si. 😕 

Ser også i kommentarfeltet at noen spør om gutten har fått mc Donald før, og svaret er såklart nei. Og DET faktisk er helt greit MEN at hun videre svarer at han ikke vet hva det er..

- Det forteller at han er lite med andre barn😔 

Hun har tatt han ut av skolen. Han har hjemmeskolen fordi det passet de best «dessuten er han langt foran de andre»  . Hun skryter han så patologisk oppi himmelen . Hun virker overknyttet og bruker barnet sitt som vennen sin istedenfor å la han være barn 

hva med den sosiale kompetanse ? Hva med vennskap? Om du tilfeldigvis er her Kristin tenker du ikke på barnet ditt sine sosiale ferdigheter og at han har rett på å være blandt klassen sin og få venner og leke å utforske med de? De danner nå vennskap og vaner, mens han er hjemme med deg. Barn trenger andre barn. Å komme i gjengen igjen til høsten 2 klasse kan være vanskelig fordi alle har funnet sin plass i gjengen og du har hatt han hjemme og lært han at han er så spesiell og bedre enn andre . Ingen liker skrytepaver, selv ikke barn 

Du kan også skremme andre foreldre til å ønske å ha han med hjem etter skolen fordi det er så mye kost restriksjoner.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om henne, men ut i fra beskrivelsen i førsteposten så høres hun veldig fornuftig ut.

Sukker er gift. Bra å ikke spise det.

Å reise er vell noe av det aller beste man kan gjøre for små barn. Det slår alle skoletimer ned i støvlene når det kommer til læring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stonegiant skrev (2 minutter siden):

Aldri hørt om henne, men ut i fra beskrivelsen i førsteposten så høres hun veldig fornuftig ut.

Sukker er gift. Bra å ikke spise det.

Å reise er vell noe av det aller beste man kan gjøre for små barn. Det slår alle skoletimer ned i støvlene når det kommer til læring.

Da e du nok like rar. Man holder ikke sine barn unna andre barn. Greit hun har ingen venninner og værx me, men ikke gjør det mot barnet ditt. Får så vondt av han 😭 kommer til å gi heller søppelmat til ungen min, enn å dele han på some og at han kun har meg. Vi kommer nok til å se dem igjen på mamas boy serien om noen år 🙂🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cyndaquil skrev (16 minutter siden):

Hun har tatt han ut av skolen. Han har hjemmeskolen fordi det passet de best «dessuten er han langt foran de andre»  . Hun skryter han så patologisk oppi himmelen . Hun virker overknyttet og bruker barnet sitt som vennen sin istedenfor å la han være barn 

hva med den sosiale kompetanse ? Hva med vennskap? Om du tilfeldigvis er her Kristin tenker du ikke på barnet ditt sine sosiale ferdigheter og at han har rett på å være blandt klassen sin og få venner og leke å utforske med de? De danner nå vennskap og vaner, mens han er hjemme med deg. Barn trenger andre barn. Å komme i gjengen igjen til høsten 2 klasse kan være vanskelig fordi alle har funnet sin plass i gjengen og du har hatt han hjemme og lært han at han er så spesiell og bedre enn andre . Ingen liker skrytepaver, selv ikke barn 

Du kan også skremme andre foreldre til å ønske å ha han med hjem etter skolen fordi det er så mye kost restriksjoner.  

Forstår ikke hvorfor hun ikke skriver gutten inn igjen siden utenlandsturen ble kortere.. Bare disse mnd’ene før sommerferie kunne gjort stor forskjell sosialt for gutten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...