Gå til innhold

Influencer Kristin Valen (tiktok) . Hva syns dere om henne ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Isnih skrev (1 time siden):

Det er masse annet å se på 🤩

Jeg har sett på alle de morsomme dokumentarene på Netflix, nrk og svt. Er i mammapermisjon og har ikke så mye å gjøre. Hvis du jar noen gode forslag til dokumentarer eller realityserier hvor folk driter seg ut og krangler så fyr løs! Orker ikke farmen og 71 grader nord kjendis og sånn. Det er så fake og oppstilt. Må ha noe ekte. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kjempeliten skrev (14 minutter siden):

Jeg har sett på alle de morsomme dokumentarene på Netflix, nrk og svt. Er i mammapermisjon og har ikke så mye å gjøre. Hvis du jar noen gode forslag til dokumentarer eller realityserier hvor folk driter seg ut og krangler så fyr løs! Orker ikke farmen og 71 grader nord kjendis og sånn. Det er så fake og oppstilt. Må ha noe ekte. 

Noe ekte? Da ville jeg sett på historiske dokumentarer, er historiefrik. Det kan være alt fra antikken, romertiden, vikingtiden, Kinas historie, industrialiseringen, imperialisme, første eller andre verdenskrig og så videre.

Naturprogrammer/dokumentarer er også givende.

Skal jeg se reality, kan jeg finne på å se type Love is blind Japan, da jeg interesserer meg for kulturen i tillegg til at de er ekte mennesker (orker ikke kjendis reality). Great British Bake off er også litt gøy.

Skrevet
Isnih skrev (9 timer siden):

Noe ekte? Da ville jeg sett på historiske dokumentarer, er historiefrik. Det kan være alt fra antikken, romertiden, vikingtiden, Kinas historie, industrialiseringen, imperialisme, første eller andre verdenskrig og så videre.

Naturprogrammer/dokumentarer er også givende.

Skal jeg se reality, kan jeg finne på å se type Love is blind Japan, da jeg interesserer meg for kulturen i tillegg til at de er ekte mennesker (orker ikke kjendis reality). Great British Bake off er også litt gøy.

Joda, jeg har også sett mye historie, fantasy og andre serier og filmer. Men jeg mener noe ekte som i ekte krangling blant folk. Eller folk som driter seg ut på ordentlig, ikke iscenesatt. Og ikke sånn barnslig som Americas funniest homevideoes og sånn. 

Jeg synes det er moro. Følger med på kommentarfelt i den lokale facebookggruppa hvor folk krangler over bagateller og sånn. Det er veldig fascinerende. Og de influenserne som krangler er kjempegøy. 

Er jo ikke noe krangling i bakeprogrammene. 🥱

Skrevet

Ingen hadde visst det var henne innlegget til Henrik handlet om hvis hun ikke hadde outet seg selv.

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Hun fortsetter å spamme innleggene til henrik troy. Hahahah 

Dette er fra et innlegg han la ut om noe mobilstopp-greier og at han skal donere penger til Leger uten grenser. 

Screenshot_20251010_090149_Instagram.jpg

• Liker 2
Skrevet

Det er jo nesten litt synd på henne. Hun burde jo vært beskyttet mot seg selv. 

Jeg tror ikke hun forstår hvor  dum hun virker på andre. 
Og nei. Jeg er ikke misunnelig. Vi har så god økonomi at jeg ikke behøver å utlevere barna mine for at vi skal ha råd til å leve det livet vi vil. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Når du trodde det ikke kunne bli verre i influensermiljøet dukker dette vesenet opp og overgår alt av idioti du trodde var mulig. 

Endret av Sparkel
  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Kjempeliten skrev (40 minutter siden):

Dette er fra et innlegg han la ut om noe mobilstopp-greier og at han skal donere penger til Leger uten grenser. 

Kanskje advokaten hennes bør be henne ta det litt med ro. 

• Liker 8
Skrevet
Hermines skrev (1 time siden):

Det er jo nesten litt synd på henne. Hun burde jo vært beskyttet mot seg selv. 

Jeg tror ikke hun forstår hvor  dum hun virker på andre. 
Og nei. Jeg er ikke misunnelig. Vi har så god økonomi at jeg ikke behøver å utlevere barna mine for at vi skal ha råd til å leve det livet vi vil. 

Hun omtaler sønnen på følgende måte: " xxxxer rett og slett et fenomen - og det er nettopp det som gjør ham til en influencer i ordets rette betydning"

Tenk å ville gjøre sitt eget barn til en influencer, som hele tiden må vise det livet hun vil han skal vise på some. Dette kommer ikke til å gå bra. For et press på et barn. Og hvorfor skal han defineres som det han gjør i sosiale medier fra ung alder. Han må finne sin egen identitet. Her er det moren som pusher ham inn i en rolle.

Tragisk. Rett og slett.

Håper Henrik Troy aldri slutter å vise slik galskap.

• Liker 5
  • Nyttig 12
Skrevet
Kjempeliten skrev (1 time siden):

Jeg ser det ikke? Har Troy slettet, tro?

Skrevet
Stargaze skrev (21 minutter siden):

Hun omtaler sønnen på følgende måte: " xxxxer rett og slett et fenomen - og det er nettopp det som gjør ham til en influencer i ordets rette betydning"

Tenk å ville gjøre sitt eget barn til en influencer, som hele tiden må vise det livet hun vil han skal vise på some. Dette kommer ikke til å gå bra. For et press på et barn. Og hvorfor skal han defineres som det han gjør i sosiale medier fra ung alder. Han må finne sin egen identitet. Her er det moren som pusher ham inn i en rolle.

Tragisk. Rett og slett.

Håper Henrik Troy aldri slutter å vise slik galskap.

Jeg er helt enig. 

Det enorme presset hun legger på skuldrene hans skal man ikke skimse av. 
Han vokser opp med at han må fylle en rolle, som en perfekt og unik gutt. Ikke få lov til å finne sin egen identitet, leke med barn på sin egen alder, ikke få en skrukk på klærne eller ha lyst på McD..

Jeg syns det er skikkelig skremmende å se.

(også må jeg si at det virker som om denne mammaen er den som egentlig  vil være influenser der, men at hun ikke har fått det til selv, så da må hun dytte sønnen foran seg). 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Er hun virkelig ekte? I såfall burde hun vært forsket på, for et vesen! 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Hallepalle2 skrev (2 timer siden):

Jeg ser det ikke? Har Troy slettet, tro?

Ser ut som innlegget er blitt slettet

• Liker 1
Skrevet
Kjempeliten skrev (1 time siden):

Ser ut som innlegget er blitt slettet

Troy burde ha blokkert henne og den eldste sønnen hennes. Å spamme på den måten hadde fått meg til å blokkere, selv om jeg i utgangspunktet synes blokkering er en uting.

• Nyttig 1
Skrevet

Blir gøy når hun oppdager at hun har en egen tråd på KG 👻

• Liker 1
Skrevet
Spania33 skrev (40 minutter siden):

Troy burde ha blokkert henne og den eldste sønnen hennes. Å spamme på den måten hadde fått meg til å blokkere, selv om jeg i utgangspunktet synes blokkering er en uting.

Har ihvertfall slettet kommentaren hennes ser det ut til, og han burde så absolutt blokkere den familien der. Det engasjementet hennes under innlegget hans om SE i går var jo helt sykt. Hun var som ei blodigle, og dessverre må noen mennesker beskyttes mot seg selv når de ikke evner å se galskapen selv. Triste greier 🥹🙈

• Liker 4
Skrevet (endret)
Hermines skrev (5 timer siden):

Jeg er helt enig. 

Det enorme presset hun legger på skuldrene hans skal man ikke skimse av. 
Han vokser opp med at han må fylle en rolle, som en perfekt og unik gutt. Ikke få lov til å finne sin egen identitet, leke med barn på sin egen alder, ikke få en skrukk på klærne eller ha lyst på McD..

Jeg syns det er skikkelig skremmende å se.

(også må jeg si at det virker som om denne mammaen er den som egentlig  vil være influenser der, men at hun ikke har fått det til selv, så da må hun dytte sønnen foran seg). 

Du må ikke glemme at dette unikumet av en gutt er et fenomen, en av norges mest ettertraktede, mektige og populære influenser. En som ligger så langt foran intellektuelt og egentlig på alle områder i livet enn alle 6 åringer i verden, samlet. En gave sendt fra Gud. 

Men fra spøk til alvor, man skal absolutt ikke kimse av det nei. 6 år er et lite barn. Å frarøve barn muligheten til å være barn kommer til å koste dyrt senere. Mye bra også for all det. Sunn mat, reising/kultur og ikke skjermtid. Bare synd at det hun holder på med er så mye mer usunt og skadelig for psyken enn all ultraprosessert mat, og det hjelper lite når du skjermer barnet ditt fra skjerm og sosiale medier, og likevel plastrer ansiktet hans over alle andres skjermer i desperat forsøk på å bli oppdaget.

Om Kristin var en brøkdel like intelligent som hun fremhever barnet sitt til å være så ville hun ha forstått at overdreven ros og glorifisering kan være så psykisk skadelig for barnet på sikt. Når ros mister kontakt med virkeligheten slutter det å bygge selvtillit. Hvorfor ikke fokusere på hva barnet er, og ikke hva han kan eller hvor mye smartere og bedre han er alle andre? 

Det kommer til å bli en boom av unge voksne som kommer til å ha utrygg tilknytning når de blir eldre. Og så kan man jo tenke på oppblomstringen av angst og depresjon for å ha aldri kunne bygge sin egen identitet, men blitt formet av amerikanske pageant moms ispedd Anna Rasmussen foreldre, som aldri fikk det helt til og som nå lever livet sitt gjennom barnet sitt. Curling-generasjonen er ingenting i forhold til dette er jeg redd for.

Endret av Nebel86
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Teflonhjernen skrev (4 timer siden):

Blir gøy når hun oppdager at hun har en egen tråd på KG 👻

Noen burde hinte til henne om det 😆

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...