Teflonhjernen Skrevet 2. mai #41 Skrevet 2. mai Gorbys skrev (11 minutter siden): Hun la ut en TikTok om at kvitteringer inneholder farlige stoffer og at sønnen hennes bare holder i en liten flik fordi han vet det er farlig. Tror ikke hun er vel bevart…hun er jo full av fillers og sikkert mye annet innsprøytninger, lurer på hvordan hun forklarer det til gullgutten ? 🥴 6 1
Vintermåne Skrevet 2. mai #42 Skrevet 2. mai Gorbys skrev (3 timer siden): Hun la ut en TikTok om at kvitteringer inneholder farlige stoffer og at sønnen hennes bare holder i en liten flik fordi han vet det er farlig. Hææææ? Seriøst? hun er som en parodi 😂😂😂 3
Hermines Skrevet 12. mai #44 Skrevet 12. mai Altså, jeg skjønner ikke om hun er seriøs eller om hun driver med parodi. Snakker om at barn ikke trenger venner/omgå andre barn når de har voksne. Snakker om at barnet er hennes beste venn Snakker om at de ikke bruker solkrem etc pga tilsetningsstoffer, men fyller kroppen med plastikk? Er hun seriøs? Eller driver hun med parodi? 8
Bronto Skrevet 12. mai #45 Skrevet 12. mai Hun er dessverre seriøs. Siden ingen tar ho seriøst, så måtte ho vel bare ta med ungen og reise da. 2
Nettrollet Skrevet 12. mai #46 Skrevet 12. mai Hermines skrev (6 timer siden): Altså, jeg skjønner ikke om hun er seriøs eller om hun driver med parodi. Snakker om at barn ikke trenger venner/omgå andre barn når de har voksne. Snakker om at barnet er hennes beste venn Snakker om at de ikke bruker solkrem etc pga tilsetningsstoffer, men fyller kroppen med plastikk? Er hun seriøs? Eller driver hun med parodi? Hvis hun er seriøs er hun stokk dum.... 3
Bronto Skrevet 21. mai #48 Skrevet 21. mai Har kikka mitt gjennom tik tok kontoen hennes. Står mye jug der ja.. hun er altså helt naturlig og ingen silikon eller inngrep.. stemmer ikke. Ungen kunne lese som 2,5 år. Ho var ikke interessert i at barnet hennes skulle bli kjent med noen. Det var kun han og henne. Kunne ikke hilse på folk i denne lille bygda, selv om man har barn i samme klasse. Nei, alt de gjør er skuespill og satt opp. Dette blir vel slettet, men er så lei av alt fake man skal svelge. 1 5
Bronto Skrevet 21. mai #49 Skrevet 21. mai Altså. Tror ikke ungen kunne lese som 2,5 åring. Ingen på det lille stedet ho bodde, tror på dette. Han gikk jo i barnehagen her og han kunne ikke lese da heller. Bare veldig too much kontroll og kontakt av mor. Blir vanskelig å forholde seg til andre i verden når man er opplært og instruert i hva være unik og bedre og anderledes. jeg leste kommentar ho selv skreiv under en tik tok video idag. At Ungen var både prematur og dysmatur som barn. skal ikke påstå noe, men var en sterk trend rundt den tiden å få så lite barn som mulig.. ikke gå opp i vekt under svangerskapet. Da kan det ende slik. Dysmatur.. 5 1
Teflonhjernen Skrevet 20. august #50 Skrevet 20. august Tiden går og Tik Tokene er fortsatt like sprø. Den stakkars gutten er så instruert at det er helt vilt. Alle kommentarene hun får er kun positive, vil tro alt negativt blir nok fort slettet. Det er bare trist 4 3
Cyndaquil Skrevet onsdag kl. 10:38 Forfatter #51 Skrevet onsdag kl. 10:38 Teflonhjernen skrev (På 20.8.2025 den 19.40): Tiden går og Tik Tokene er fortsatt like sprø. Den stakkars gutten er så instruert at det er helt vilt. Alle kommentarene hun får er kun positive, vil tro alt negativt blir nok fort slettet. Det er bare trist Hun virker så knyttet til sønnen og så høy på han og de to at det ikke virker å være verken sunt eller friskt. Å lære barn at de er bedre enn alle andre/bedre enn de fleste er ikke bra for han sosialt Hun skrøyt av at han sikkert var verdens yngste som bygger Lego Titanic alene i en alder av 5 år. Jeeez 5 4
Durancell Skrevet onsdag kl. 11:03 #52 Skrevet onsdag kl. 11:03 Er nok å se på trynet hennes til å skjønne hvorfor sønnen er som han er😏 3 4
Hermines Skrevet onsdag kl. 14:06 #53 Skrevet onsdag kl. 14:06 Cyndaquil skrev (3 timer siden): Hun virker så knyttet til sønnen og så høy på han og de to at det ikke virker å være verken sunt eller friskt. Å lære barn at de er bedre enn alle andre/bedre enn de fleste er ikke bra for han sosialt Hun skrøyt av at han sikkert var verdens yngste som bygger Lego Titanic alene i en alder av 5 år. Jeeez Det er helt sjukt. Hun er en sånn typisk mamma som uansett hva sønnen gjør som er galt - så er det ikke hans feil . Det er skremmende å se hvordan hun forguder og opphøyer han til noe langt over alle andre. Forferdelig å se på. Teflonhjernen skrev (På 20.8.2025 den 19.40): Tiden går og Tik Tokene er fortsatt like sprø. Den stakkars gutten er så instruert at det er helt vilt. Alle kommentarene hun får er kun positive, vil tro alt negativt blir nok fort slettet. Det er bare trist Hun blokkerer alle som kommer med negative kommentarer. 6 1
Cyndaquil Skrevet onsdag kl. 17:29 Forfatter #54 Skrevet onsdag kl. 17:29 Hermines skrev (3 timer siden): Det er helt sjukt. Hun er en sånn typisk mamma som uansett hva sønnen gjør som er galt - så er det ikke hans feil . Det er skremmende å se hvordan hun forguder og opphøyer han til noe langt over alle andre. Forferdelig å se på. Hun blokkerer alle som kommer med negative kommentarer. Lurer på hvorfor faren til barnet aksepterer dette? 6
solsolsol Skrevet torsdag kl. 06:40 #55 Skrevet torsdag kl. 06:40 Det her er den rareste profilen jeg noen sinne har kommet over på sosiale medier. Stakkars unge 12 2
Kjempeliten Skrevet torsdag kl. 07:17 #56 Skrevet torsdag kl. 07:17 (endret) 😆 Så også på en video hu la ut på insta om dette her. Null mimikk i ansiktet. Endret torsdag kl. 07:17 av Kjempeliten 2
Harlekin Skrevet torsdag kl. 10:56 #57 Skrevet torsdag kl. 10:56 (endret) Hun virker helt sprø. Skal vi la oss influense av henne, blir vi like gale hele gjengen. Endret torsdag kl. 10:56 av Harlekin 10 6
Jadaomatte Skrevet torsdag kl. 12:58 #58 Skrevet torsdag kl. 12:58 Jeg er ikke sånn som roper barnevern, men nå :BARNEVERN! Det er det verste jeg har sett, langt fra normalt. Noen som vet hvem/hvordan faren er? 17 1
Orly Skrevet torsdag kl. 13:01 #59 Skrevet torsdag kl. 13:01 Hun taklet dette svært dårlig ser jeg og har nå åpenbart bestemt seg for å ta Henrik Troy. 21
Armarillo Skrevet torsdag kl. 13:17 #60 Skrevet torsdag kl. 13:17 Dette er jo det merkeligste jeg har vært vitne til noen gang tror jeg 😂 Og at noen på ekte kan stå å si helt på ramme alvor at "denne mannen har STJELT bilder av barnet", og liksom være helt fra seg over det.... For det første sladda Troy ungen, ingen kunne se det var han. Jeg visste ikke hvem dama/gutten var før hun utleverte seg selv i kommentarfeltet 😅 Og når du liksom (jeg sier liksom, for det er ikke det hun reagerer på. Det er utlevering av seg selv, at hun blir tatt på det HUN gjør galt) blir helt fra deg over det, men ikke tenker på at en 60 + gammel gris også kan "stjele" bildene av barnet ditt, og sitte og nappe løken til de bildene. Da er det på en måte ikke noe håp tenker jeg. Noe så delutional menneske har jeg aldri sett tror jeg. Stakkars barn. Ikke bare for eksponeringen, men for å måtte være bestevennen til mamma fra så ung alder. Herremåne, det er såååå mye å ta for seg her 🤯 16 2 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå