Cyndaquil Skrevet 14. mars #1 Del Skrevet 14. mars Noen av dere som har fått med dere en influencer som heter Kristin Valen? Hva synes dere om henne? Hun har et barn i første klasse hun nylig reiste verden rundt med. Hun mener foreldre har sin fulle rett til å ta barna sine ut av skolen om de vil. Hun skryter av hvor smart barnet er og at barnet har jo henne på tur. Hun mener også godteri er gift og skryter av at barnes hennes aldri har spist godteri og at barnet selv kaller det søppel. Hun mener også vi andre foreldre bør la være å gi barna våre godteri noensinne og rafinert sukker . Om de ikke vet hva det er kan de ikke savne det og ansvaret er hos oss. Veldig bedreviter. hun sier også at barnet kom seg igjennom den flere måneder lange reisen i utlandet i mange land uten å bli syk, fordi hun er barnets «emergency contact» . Hva synes jeg om henne? jeg synes hun er veldig overknyttet til barnet sitt og sender wibes om at alt barnet trenger er henne og er verdens bestr. . Det sosiale i klassen og første skoleår betydde ikke noe for henne på en måte, hun tok barnet ut av skolen i månedesvis bare for å være med henne uten andre barn å være med . Veldig bedreviter. Jeg tolker henne som en kvelende person og kontrollerende mor . Og 0 godteri regelen og å lære små barn at det er gift er farlig i seg selv. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 15. mars #2 Del Skrevet 15. mars Cyndaquil skrev (9 timer siden): Noen av dere som har fått med dere en influencer som heter Kristin Valen? Hva synes dere om henne? Hun har et barn i første klasse hun nylig reiste verden rundt med. Hun mener foreldre har sin fulle rett til å ta barna sine ut av skolen om de vil. Hun skryter av hvor smart barnet er og at barnet har jo henne på tur. Hun mener også godteri er gift og skryter av at barnes hennes aldri har spist godteri og at barnet selv kaller det søppel. Hun mener også vi andre foreldre bør la være å gi barna våre godteri noensinne og rafinert sukker . Om de ikke vet hva det er kan de ikke savne det og ansvaret er hos oss. Veldig bedreviter. hun sier også at barnet kom seg igjennom den flere måneder lange reisen i utlandet i mange land uten å bli syk, fordi hun er barnets «emergency contact» . Hva synes jeg om henne? jeg synes hun er veldig overknyttet til barnet sitt og sender wibes om at alt barnet trenger er henne og er verdens bestr. . Det sosiale i klassen og første skoleår betydde ikke noe for henne på en måte, hun tok barnet ut av skolen i månedesvis bare for å være med henne uten andre barn å være med . Veldig bedreviter. Jeg tolker henne som en kvelende person og kontrollerende mor . Og 0 godteri regelen og å lære små barn at det er gift er farlig i seg selv. Jeg har ikke sett henne på tiktok - men husker hun hadde en blogg «før i tiden» - da var det det eldre sønnen hennes (som var barn da) som hun brukte på omtrent samme måte 🙄🙄 det var viktig for henne å fremstå som rik og suksessfull og sønnen jobbet som modell og hun var «momager» (omtrent som kris jenner) Husker jeg tenkte hun fremstod som utrolig teit og bedreviter 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 15. mars Forfatter #3 Del Skrevet 15. mars Vintermåne skrev (1 time siden): Jeg har ikke sett henne på tiktok - men husker hun hadde en blogg «før i tiden» - da var det det eldre sønnen hennes (som var barn da) som hun brukte på omtrent samme måte 🙄🙄 det var viktig for henne å fremstå som rik og suksessfull og sønnen jobbet som modell og hun var «momager» (omtrent som kris jenner) Husker jeg tenkte hun fremstod som utrolig teit og bedreviter Har hun et annet barn også? Aldri sett det barnet. Virker som hun favoriserer yngste hun reiser verden rundt med og duller sååå med hen. Eldste er aldri nevnt barn trenger venner, å værende av et klassemiljø , utfolde seg og prøve og feile med barn på sin alder å ta del av det på sin alder kan. Ikke bare henge med mamma fordi «mamma vet best» når barn ikke får være med andre barn mister de mye sosial trening og hun kan gjøre barnet en stor bjørnetjeneste 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 15. mars Forfatter #4 Del Skrevet 15. mars Vintermåne skrev (1 time siden): Jeg har ikke sett henne på tiktok - men husker hun hadde en blogg «før i tiden» - da var det det eldre sønnen hennes (som var barn da) som hun brukte på omtrent samme måte 🙄🙄 det var viktig for henne å fremstå som rik og suksessfull og sønnen jobbet som modell og hun var «momager» (omtrent som kris jenner) Husker jeg tenkte hun fremstod som utrolig teit og bedreviter Nå fant jeg faktisk profilen hennes på sosiale medier. Herregud så oppmerksomhetsyk . Legger ut poserende bilder. Tagger merker hun bruker på feis på trilletur #ralphlauren og med tekst som «not your ordinary momma» 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 15. mars #5 Del Skrevet 15. mars Bare å la være å klikke seg inn på innholdet hennes, så finansierer man hvert fall ikke driten. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflowerseed Skrevet 15. mars #6 Del Skrevet 15. mars Synes det er leit hvordan sønnen hennes i så stor grad brukes for å lage innhold, har ikke sansen for sånt i det hele tatt.. 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 15. mars #7 Del Skrevet 15. mars Rastebenk skrev (5 timer siden): Bare å la være å klikke seg inn på innholdet hennes, så finansierer man hvert fall ikke driten. Helt enig, ikke gi sånne oppmerksomhet, som = cash i kassa. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakini Skrevet 17. mars #8 Del Skrevet 17. mars Og måten hun svarer folk på i kommentarfeltet 🫠🫠 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermines Skrevet 17. mars #9 Del Skrevet 17. mars Måten hun «tilfeldigvis» poserer i bikini, mens han sitter og leker på tiktokene får jeg helt mark av .. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 18. mars Forfatter #10 Del Skrevet 18. mars Hermines skrev (21 timer siden): Måten hun «tilfeldigvis» poserer i bikini, mens han sitter og leker på tiktokene får jeg helt mark av .. hun virker å ha veldig lyst på oppmerksomhet . Trodde man vokste av seg slik adferd i tidlig 20 årene det værste er det sosiale handycappet hun gir barnet. Barnet skal bare være med henne, kun mamma vet best, lærer barn at typiske barneting som å spise godteri er barnslig , han er såååå voksen for alderen. la barnet være 6 år og sosialisere set med andre barn, spise godteri, bli skitten. Eksistere utenfor mors fang 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
R00mpetr00llet Skrevet 18. mars #11 Del Skrevet 18. mars Cyndaquil skrev (På 15.3.2025 den 9.44): Har hun et annet barn også? Aldri sett det barnet. Virker som hun favoriserer yngste hun reiser verden rundt med og duller sååå med hen. Eldste er aldri nevnt barn trenger venner, å værende av et klassemiljø , utfolde seg og prøve og feile med barn på sin alder å ta del av det på sin alder kan. Ikke bare henge med mamma fordi «mamma vet best» når barn ikke får være med andre barn mister de mye sosial trening og hun kan gjøre barnet en stor bjørnetjeneste Ja hun har en eldre sønn, han er vel 19 eller noe slikt, jeg har sett han et par ganger på TikTok. Hadde ingen kjennskap til disse fra før. Men altså, hallo 🤯 Jeg må bare klikke meg raskt forbi dama jeg altså, makan til ekkel holdning. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 18. mars #12 Del Skrevet 18. mars Fiksa mye på trynet sitt hun også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 18. mars Forfatter #13 Del Skrevet 18. mars R00mpetr00llet skrev (3 timer siden): Ja hun har en eldre sønn, han er vel 19 eller noe slikt, jeg har sett han et par ganger på TikTok. Hadde ingen kjennskap til disse fra før. Men altså, hallo 🤯 Jeg må bare klikke meg raskt forbi dama jeg altså, makan til ekkel holdning. Veldig ekkel holdning. At ikke faren til yngste setter foten ned for barnets beste. Uten å forstå det selv lager hun det vanskelig for barnet sitt. Om «Ole» i klassen vil ha med barnet hennes hjem fra skolen kan det hende at foreldrene sier nei fordi det er så mange kost fallgruver å gå i. Mange ville også syns det var frekt om barn jeg har på besøk feks skulle begynne å belære barnet mitt eller oss om hvor farlig sukker det er eller andre meninger. Eller klaget på at det var halvfabrikata til middag. Blæ jeg håper helt ærlig hun kødder og at kanalen er satire 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bronto Skrevet 19. mars #14 Del Skrevet 19. mars Ho bodde på et lite sted i Telemark. Tror ikke ho fikk den oppmerksomheten ho trengte. Guttungen var søt han, men det var dem to. I en boble. Selv på barneaktviteter som skal være sosiale. Ser ut som de nyter livet nå, men det er noe trist med det å gå glipp av en litt mer vanlig barndom med venner og skole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 19. mars Forfatter #15 Del Skrevet 19. mars Bronto skrev (2 timer siden): Ho bodde på et lite sted i Telemark. Tror ikke ho fikk den oppmerksomheten ho trengte. Guttungen var søt han, men det var dem to. I en boble. Selv på barneaktviteter som skal være sosiale. Ser ut som de nyter livet nå, men det er noe trist med det å gå glipp av en litt mer vanlig barndom med venner og skole. Kommer hun fra penger eller later hun som? Hun er jo veldig glad i merkeklær og reiser, og kjøpte sønnen et Lego Titanic sett som 5 årring . Det er er legosett til 8000kr liksom. Forøvet sykt å gi et så dyrt legosett til en 5åring, som hun sier han bygget helt selv «fordi han er så unik og flink» 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bronto Skrevet 19. mars #16 Del Skrevet 19. mars Kommer ikke fra penger. Tror ho prøvde å være glamour babe på 2000 tallet. man kan vel bare spekulere i at det er en lettere karriere under det lignende feltet nå på some, om man er liiiitte grann mer anonym, enn de jebtene som klarte å bli glamourbabe på den tiden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
R00mpetr00llet Skrevet 19. mars #17 Del Skrevet 19. mars Cyndaquil skrev (1 time siden): Kommer hun fra penger eller later hun som? Hun er jo veldig glad i merkeklær og reiser, og kjøpte sønnen et Lego Titanic sett som 5 årring . Det er er legosett til 8000kr liksom. Forøvet sykt å gi et så dyrt legosett til en 5åring, som hun sier han bygget helt selv «fordi han er så unik og flink» Bygde Titanic når han var 5 alene, spilte fotball da han var 3 år med 6 åringer og er som proff å regne etc etc .. Ungen er sikkert kul den, men .. Jeg hadde ikke klart mora om vi hadde barn i samme klasse - og jeg VET at det er så himla feil, men jeg hadde virkelig ikke klart det. Jeg har tre «helt vanlige» barn, som noen ganger spiser is på en tirsdag til og med, så jeg er veldig usikker på om gullegull Leon hadde fått lov til å leke med mine barn uansett 😅 Kanskje muligens som et sånt sosialt eksperiment der han kunne få erfare hvordan de mindre privilegerte uten piqúe skjorter og hvitløksgratinerte snegler til middag lever ….. Men det går helt fint om han ikke hadde fått lov altså. Virkelig 😂😂😂😂😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 21. mars #18 Del Skrevet 21. mars Har ikke sett på tiktoken, men ut fra det dere beskriver har jeg møtt light-versjonen som mødre til venner i barndommen. Skal ha full kontroll på egne barn, vi er bedre enn andre for vi gjør sånn. Og så blir barna voksne og så er det stakkars meg som har barn som har flyttet langt unna og ikke gidder besøke meg. Ingen selvinnsikt på hvorfor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet mandag kl 05:38 #19 Del Skrevet mandag kl 05:38 Hun er en av de verste på å eksponere barnet sitt, mener at hennes metode er den beste, hever seg over andre (sukker etc).Flasher for unik sønnen er konstant. Flasher merkeklær (unger trenger ikke det) Kommer til å få seg en smell etterhvert. Når hun skjønner at hverken hun eller barnet er bedre enn andre. Møtt et par sånne på min vei. Og samtlige av ungene sliter i dag. Det er krevende å vokse opp med et fokus på hvor flink og unik man er. Når man egentlig er som alle andre. Synes synd på gutten, en krevende mor. Klinker ikke mer hos henne. Gutten fortjener bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love2017juni Skrevet mandag kl 06:19 #20 Del Skrevet mandag kl 06:19 Har tenkt på at det supersunne livet hun viser frem ikke henger helt på greip med hvordan hun ser ut; For hun har vel både silikon og diverse sprøyta inn? 🤷🏻♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå