Gå til innhold

Gikk på do

matto og frank

Anbefalte innlegg

I dag skulle jeg gå på do, og uten at jeg så det var dolokket nede. Jeg satt meg og ballene mine traff lokket først. Dette rystet meg. Det var så kaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Stakkar deg. Dette må ha vært traumatiserende. Vil du dele mer om hendelsen for å bearbeide?

Anonymkode: 49124...475

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Stakkar deg. Dette må ha vært traumatiserende. Vil du dele mer om hendelsen for å bearbeide?

Anonymkode: 49124...475

nei

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du har min sympati.😘Har opplevd det samme,trolig varig traumatisert,sjøl om jeg mangler baller.🙃

Anonymkode: 44d5e...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg håper ikke dere er på gran canaria 

Anonymkode: 0647e...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis dette blir for traumatisk, anbefaler jeg å gå til fastlegen og få en henvisning til DPS. 

Anonymkode: a999d...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Tråden stenges pga ufullstendig trådtittel. 

veronica<3, mod. 

Endret av veronica<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...