AnonymBruker Skrevet 26. mars #41 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 7.27): Jeg syns han er hot! Anonymkode: d7f50...85a Han er en voldtekts mann, men ok. Anonymkode: f5c4a...bc6 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 27. mars #42 Del Skrevet 27. mars Mangt en kan trolle om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #43 Del Skrevet 27. mars Merkelig fetish. Det er jo en enorm aldersforskjell på Hegseth (44) og Trump (78). Anonymkode: 436ee...ebb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet 27. mars #44 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (På 14.3.2025 den 21.41): Før syntes jeg Donald Trump var så kjekk men jeg har mistet all respekt for han. Nå er det Pete Hegseth ❤️ Han er altså så fin, synd han ikke er singel! Flere som er enig i at han er en kjekk mann? Anonymkode: 9b722...68f Jeg syns det er et stort spenn i de to du nevner. Trump er flink som president, men kjekk? Det tror jeg de færreste vil påstå. Tror kanskje det mer er makten og Trumps karisma som gir noen fordeler hos deg heller enn noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #45 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (På 14.3.2025 den 21.48): Drikker du? Biden var jo hottere enn hot! Anonymkode: 99738...bce 🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 2c3f4...80f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 28. mars #46 Del Skrevet 28. mars Han var jo litt kjekk faktisk 🤭kan jo være kjekk selv om personligheten ikke er bra. Men Trump er jo bare ekkel så den skjønner jeg ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #47 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 14.3.2025 den 21.41): Før syntes jeg Donald Trump var så kjekk men jeg har mistet all respekt for han. Nå er det Pete Hegseth ❤️ Han er altså så fin, synd han ikke er singel! Flere som er enig i at han er en kjekk mann? Anonymkode: 9b722...68f Tja… det kommer vel an på om man er en skitten commie eller en normal kvinne som liker maskuline menn? Anonymkode: 26ac6...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #48 Del Skrevet 28. mars Assia skrev (På 14.3.2025 den 21.53): Han er en dødskjekk 98% nordmann, men han drikker på jobb. Spesielt. 98% nordmann? Anonymkode: b68e3...581 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #49 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 26.3.2025 den 23.28): Han er en voldtekts mann, men ok. Anonymkode: f5c4a...bc6 Det visste jeg ikke, er det sikre kilder på det? Jeg svarte bare ut ifra hva jeg har sett i nyhetene, og han er deilig. Anonymkode: d7f50...85a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 28. mars #50 Del Skrevet 28. mars Smaken er som baken....den er delt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #51 Del Skrevet 28. mars HemmeligSpion skrev (På 27.3.2025 den 10.07): Jeg syns det er et stort spenn i de to du nevner. Trump er flink som president, men kjekk? Det tror jeg de færreste vil påstå. Tror kanskje det mer er makten og Trumps karisma som gir noen fordeler hos deg heller enn noe annet. Pete Hegseth’s Cool Tattoo A ‘Clear Symbol Of Islamophobia’ Critics say US defense secretary’s tattoo of the word kafir, meaning ‘infidel’ or ‘non-believer’ could offend Muslims(GOOD!) The US secretary of defense Pete Hegseth has a tattoo that appears to read “infidel” or “non-believer” in Arabic, according to recently posted photos on his social media account. Anonymkode: 7257d...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #52 Del Skrevet 28. mars Nei. Sér klysete ut Anonymkode: fe870...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #53 Del Skrevet 28. mars https://www.dailymail.co.uk/news/article-14544271/pete-hegseth-tattoo-kafir-arabic-muslim.html Anonymkode: 7257d...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 28. mars #54 Del Skrevet 28. mars Vanskelig å se nøytralt på han. Han er litt kjedelig utseendemessig, absolutt maskuline trekk, typisk fotokjekk, men ingenting som egentlig appellerer kjenner jeg. Det er noe med utstrålingen som virkelig gir meg the heebie-jeebies, som man ville sagt over dammen… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #55 Del Skrevet 28. mars Du skulle ha gått til specsavers Anonymkode: 45315...1c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet 29. mars #56 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Pete Hegseth’s Cool Tattoo A ‘Clear Symbol Of Islamophobia’ Critics say US defense secretary’s tattoo of the word kafir, meaning ‘infidel’ or ‘non-believer’ could offend Muslims(GOOD!) The US secretary of defense Pete Hegseth has a tattoo that appears to read “infidel” or “non-believer” in Arabic, according to recently posted photos on his social media account. Anonymkode: 7257d...cd8 Så fin symbolikk, synd den er skjult bak stygg kråkeskrift! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå