Gå til innhold

Flere som syns Pete Hegseth er HOT?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Før syntes jeg Donald Trump var så kjekk men jeg har mistet all respekt for han. Nå er det Pete Hegseth ❤️ Han er altså så fin, synd han ikke er singel! Flere som er enig i at han er en kjekk mann? 

Anonymkode: 9b722...68f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Drikker du? 

Biden var jo hottere enn hot! 

Anonymkode: 99738...bce

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som røyker sokkene sine på fast basis her ja... 

Anonymkode: 7257d...cd8

• Liker 2
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en dødskjekk 98% nordmann, men han drikker på jobb. Spesielt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Drikker du? 

Nei, kun Villa uten sukker her i kveld ❤️ 

Er det rart å synes at Pete er kjekk altså? Jeg syns han er så mandig, og virker litt dominant. Og det liker jeg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Assia skrev (Akkurat nå):

Han er en dødskjekk 98% nordmann, men han drikker på jobb. Spesielt.

Hvordan vet du at han drikker på jobb? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Fyren trigger både brekningsrefleksen og fight or flight responsen min. Så svaret mitt er nei. Rungende. 

Anonymkode: 1d104...fda

• Liker 7
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, kun Villa uten sukker her i kveld ❤️ 

Er det rart å synes at Pete er kjekk altså? Jeg syns han er så mandig, og virker litt dominant. Og det liker jeg. 

Helt enig. Men jeg syns fortsatt Trump er superhot også da. Har ikke mistet sansen for han sånn som du har gjort 💦 Liker også veldig godt Putin da. Han er hot. For ikke å snakke om Kim Jung Il. Han er veldig min greie. Skikkelig alfahan liksom. Og faren da. Kim Jung Un 💦 Synd han døde i 2011 men det er egentlig skikkelig min greie med døde menn, så det går fint. Veldig hot. Synd de ikke er single. De er HOT. Syns Erdogan er litt simp, men er litt hot også da. Mange hotte egentlig 💦

Anonymkode: c60ca...68a

• Liker 8
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes han ser sleip og ekkel ut. Han er i godt selskap…

Anonymkode: 0edd1...258

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Helt enig. Men jeg syns fortsatt Trump er superhot også da. Har ikke mistet sansen for han sånn som du har gjort 💦 Liker også veldig godt Putin da. Han er hot. For ikke å snakke om Kim Jung Il. Han er veldig min greie. Skikkelig alfahan liksom. Og faren da. Kim Jung Un 💦 Synd han døde i 2011 men det er egentlig skikkelig min greie med døde menn, så det går fint. Veldig hot. Synd de ikke er single. De er HOT. Syns Erdogan er litt simp, men er litt hot også da. Mange hotte egentlig 💦

🫠

Anonymkode: 0edd1...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hvordan vet du at han drikker på jobb? 

Fordi det er almen kjent... Om du ikke har lest noe om han, så forklarer jo det hvordan du kan være tiltruket av han. Rent fysisk er han vel teknisk sett ikke styg, men personlig virker han jo som en stuselig tapper. Så tror ikke jeg hadde greit å føle noe tiltrekning til han om så han så ut som Brad Pite. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Tror du gikk litt i surr på far og sønn. Hva med farfar Kim Il-sung? 

Anonymkode: 660b1...78b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

I tip my hat to you

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mistenker at stakkars Orban føle seg litt utelatt her nå. Er han for mild og snill for deg, eller?

Anonymkode: 3c611...feb

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Osama bin Laden er myyyye hottere! Eller var da. Han er jo dævv 

Anonymkode: f2b91...0fb

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

❤️💯🎯

Synes fornøvrig Hegseth ser skikkelig creepy ut, arrogant og ekkel. Ser ut som en typisk klysete Exit-fyr som er høy på seg selv. Lite tiltrekkende. 

Anonymkode: 8cfcd...ea8

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Før syntes jeg Donald Trump var så kjekk men jeg har mistet all respekt for han. Nå er det Pete Hegseth ❤️ Han er altså så fin, synd han ikke er singel! Flere som er enig i at han er en kjekk mann? 

Pete Hegseth er en chad, den typen mann damer flokker seg rundt.

Anonymkode: f5c4a...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Pete Hegseth er en chad, den typen mann damer flokker seg rundt.

Anonymkode: f5c4a...bc6

Pete Hegseth ser ut som en alkis, noe han er. I tillegg har han et sånn fjes som uintelligente mennesker har. Det er en svært usexy kombo, ser dum ut (tomt uttrykk, fremskutte øyenbryn, små øyne, bred kjeve og munn), er dum (se på sjefen hans, du jobber ikke for ham med høy iq) OG alkis. 

Ubegripelig at noen kan se noe som helst i den fyren der.

Anonymkode: 37036...197

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Drikker du? 

Nå er jeg mann, jepp han var vel det for lenge siden. Så hva var poenget ditt? 

Pete er en mann som har eksamen fra to av verdens beste universiteter. Har en grei militær bakgrunn med internasjonale operasjoner. Jobber som populær TV personlighet, og er nå leder for verdens mektigste militær. Er verbalt flink, godt trent og opplagt sosialt intelligent. 

Jeg liker personlig ikke denne typen av folk som han, utroskapen og den tullen han har drevet med. Men er vel god grunn til å tro at han er hot for mange. Så er han opplagt en høypresterende person. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Osama bin Laden er myyyye hottere! Eller var da. Han er jo dævv 

Anonymkode: f2b91...0fb

Du glemte Saddam...

Anonymkode: 370dd...48f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...