Snikmos Skrevet 14. mars #1 Del Skrevet 14. mars Tromsø jenta som har vært på masse reality, og er bff med Maiken fra ph drama. undrer meg at hun valgte å la barne sitt bli hos barnefar i trønderlag, slik at hun kan være med på reality, og ute hver bidige helg. stakkars stakkars barnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 21. mars #2 Del Skrevet 21. mars Snikmos skrev (På 14.3.2025 den 21.18): Tromsø jenta som har vært på masse reality, og er bff med Maiken fra ph drama. undrer meg at hun valgte å la barne sitt bli hos barnefar i trønderlag, slik at hun kan være med på reality, og ute hver bidige helg. stakkars stakkars barnet Jeg hørte før hu var med på Ex on the beach afterski, at bv hadde tatt kidden. Men aner ikke om det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bengalo Skrevet 22. mars #3 Del Skrevet 22. mars Hæ, har ho barn?!🫣 Ikke fått med meg da hun iallefall ikke har eksponert det eller gitt utrykk for å ha barn🫣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet søndag kl 00:57 #4 Del Skrevet søndag kl 00:57 (endret) Bengalo skrev (18 timer siden): Hæ, har ho barn?!🫣 Ikke fått med meg da hun iallefall ikke har eksponert det eller gitt utrykk for å ha barn🫣 Hun har ei datter ☺️ Dattera er vel i 6 års alderen nå..ifølge chatGPT. Endret søndag kl 00:58 av MzMe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå