AnonymBruker Skrevet 18. mars #21 Del Skrevet 18. mars Mannjessheim1984 skrev (På 15.3.2025 den 4.48): Hei, Jeg har holdt på med veldig religiøse damer. Du manipulerer de damene med alt og hvor mye du respekterer dem. Også bruker du tre fire uker med masse oppmerksomhet, og at dere alltid er i egen kåk, og en kveld gjør du henne fryktelig kår, og plutselig gir hun etter og du får smette inn mellom benet hennes med ditt lem. Dagen etter sier du at du angrer og at det ikke går. Så finner du en ny kristen jente og gjør dette igjen med neste dame. Jo mer religiøs jo bedre suger deg. Hva i alle dager er dette? Anonymkode: ff61f...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Maria Skrevet 18. mars #22 Del Skrevet 18. mars Veldig mange kristne har sex før ekteskapet, også jeg i min tid, men jeg ventet til det var bestemt at vi skulle satse på oss to fullt ut. Og det tror jeg mange andre også gjør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #23 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (På 14.3.2025 den 21.07): Det er en kristen dame som jeg holder på å date. Vi har ikke engang kysset, men gått på tur sammen, restaurant besøk, kino osv. Jeg har lyst å gå videre med noe mer intimt enn kun klemming. Er ganske sikkert på at hun ikke vil ha sex før ekteskap, så hva kan jeg og hun gjøre sammen for å kose oss litt intimt? Kun tungekyss? Anonymkode: 84d0d...6c5 Hvorfor spør du fremmede mennesker på nettet om ting vi bare kan spekulere i, når du kan spørre den dette gjelder og få seriøse svar? Anonymkode: 87e39...21e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #24 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hvorfor spør du fremmede mennesker på nettet om ting vi bare kan spekulere i, når du kan spørre den dette gjelder og få seriøse svar? Anonymkode: 87e39...21e Det er et veldig godt spørsmål. Svaret på det er mest sannsynlig skam. Anonymkode: 624c7...664 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå