Gå til innhold

Intimt med en kristen dame før ekteskap?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er en kristen dame som jeg holder på å date. Vi har ikke engang kysset, men gått på tur sammen, restaurant besøk, kino osv. Jeg har lyst å gå videre med noe mer intimt enn kun klemming. Er ganske sikkert på at hun ikke vil ha sex før ekteskap, så hva kan jeg og hun gjøre sammen for å kose oss litt intimt? Kun tungekyss?

Anonymkode: 84d0d...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det er en kristen dame som jeg holder på å date. Vi har ikke engang kysset, men gått på tur sammen, restaurant besøk, kino osv. Jeg har lyst å gå videre med noe mer intimt enn kun klemming. Er ganske sikkert på at hun ikke vil ha sex før ekteskap, så hva kan jeg og hun gjøre sammen for å kose oss litt intimt? Kun tungekyss?

Det må du jo snakke med henne om. Det er ikke slik at alle kristne følger det samme. De praktiserende kristne jeg kjenner, ville ikke gått lenger enn klem og håndholding før ekteskapet, men jeg har hørt om andre som drar den veldig langt..

Anonymkode: 21663...ae7

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette må du snakke med henne om.

Anonymkode: 95153...2e6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kyss er nok vanlig.

Anonymkode: 2ba57...733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristne er som andre mennesker - hvor grensene går for hva de synes er akseptabelt vil variere. Selv blant mennesker der Gud er en viktig del av livet vil det variere.

Du må rett og slett snakke med henne! Evt prøve deg forsiktig frem

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Enhver religiøs person er ikke, ts, medlem av en sekt. De to er helt ulike ting. Religion handler om tro, og den er personlig og bestemt av individet (og kun individet). Sekter handler om sosial kontroll, og har overhodet ikke noe med tro å gjøre.

Anonymkode: 2b4fa...8ad

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det du må gjøre er å snakke med henne, som hvilket som helst annet menneske. Kristne er faktisk bare mennesker de også, og de er like forskjellige som alle andre mennesker. Det finnes massevis av kristne som knuller så glidemiddelet skvetter og så er det massevis av ikke-religiøse som vil vente med sex til ungene har blitt store. Å være kristen betyr ikke at man -må- vente med sex og intimitet.

Så snakk med henne som du ville gjort med alle andre du kunne datet. Ikke bare om sex, men om alt annet også. Dating handler ikke om å komme i buksa på hverandre fortest mulig. La alt gå i sitt eget tempo og nyt denne perioden. Nyt å bli kjent med et annet menneske på en dyp og nær måte. Sex, forhold og framtid kommer av seg selv.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er VELDIG lurt å faktisk vite mer om hav hun synes er greit FØR ekteskap. Altså: dere bør faktisk snakke om fantasier, familieliv, hvordan hun forholder seg til ulike intime greier - ellers så er det en god del større sannsynlighet for at dere finner ut at dere egentlig ikke passer sammen ETTER at dere allerede er gift. Man skal ikke måtte presse den andre personen til alle slags ting - man bør ha snakket om slikt på forhånd. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det kommer vel ann på HVOR kristen hun er? Har hun snakket om at hun vil vente med sex? Dette er noe du må spørre henne om, så får du vite fasiten - istedenfor å gå ut ifra at hun vil vente. Hvis begge går rundt grøten skjer det ihvertfall ingenting, dere må kommunisere. 

Anonymkode: aa21d...8a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har holdt på med veldig religiøse damer. Du manipulerer de damene med alt og hvor mye du respekterer dem. Også bruker du tre fire uker med masse oppmerksomhet, og at dere alltid er i egen kåk, og en kveld gjør du henne fryktelig kår, og plutselig gir hun etter og du får smette inn mellom benet hennes med ditt lem. Dagen etter sier du at du angrer og at det ikke går. Så finner du en ny kristen jente og gjør dette igjen med neste dame. Jo mer religiøs jo bedre suger deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det kommer vel ann på HVOR kristen hun er? Har hun snakket om at hun vil vente med sex? Dette er noe du må spørre henne om, så får du vite fasiten - istedenfor å gå ut ifra at hun vil vente. Hvis begge går rundt grøten skjer det ihvertfall ingenting, dere må kommunisere. 

Tror ikke hvor kristen hun er spiller så stor rolle.

Det er hennes - og dine - intimgrenser som avgjør, og de avgjøres ikke nødvendigvis av religion.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
petterm skrev (9 timer siden):

Tror ikke hvor kristen hun er spiller så stor rolle.

Det er hennes - og dine - intimgrenser som avgjør, og de avgjøres ikke nødvendigvis av religion.

Det er ikke bare EN grad av å være kristen da. Det er forskjell på å kun leve etter bibelen og det religiøse og det å ha kristendommen som en tro ellers, det er ikke alle som er " fanatiske " etter å leve i tråd med absolutt alt som står i bibelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mannjessheim1984 skrev (10 timer siden):

Hei,

Jeg har holdt på med veldig religiøse damer. Du manipulerer de damene med alt og hvor mye du respekterer dem. Også bruker du tre fire uker med masse oppmerksomhet, og at dere alltid er i egen kåk, og en kveld gjør du henne fryktelig kår, og plutselig gir hun etter og du får smette inn mellom benet hennes med ditt lem. Dagen etter sier du at du angrer og at det ikke går. Så finner du en ny kristen jente og gjør dette igjen med neste dame. Jo mer religiøs jo bedre suger deg.

*Snork snork*😴😴😴

Anonymkode: 5f893...adb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg og min kone var begge 19 da vi traff hverandre, hun er kristen og det er ikke jeg. Vi kysset fra dag 1 og jeg var (og er fortsatt) veldig forelska i henne og hun gjorde det klart fra veldig tidlig at hun ikke ønsket sex før ekteskap. Men ukene og måneder gikk jo og kyssing ble til å kjenne på hverandre utenpå tøyet, kjenne utenpå trusa frem til jeg spurte henne om jeg får lov til å kjenne under trusa, noe hun sa ja til og det er nok det deiligste øyeblikket i livet mitt når jeg fikk kjenne på henne forsiktig når vi lå og klinte, det å kjenne at hun var våt. Den gangen spurte hun meg om jeg ville slikke henne og det ville jeg absolutt 😄

Så gikk det en liten stund før vi faktisk hadde sex, spennende og deilig og frivillig.

Kristen trenger ikke å bety ingen sex før ekteskap, ikke med meg og min kone i det minste. Jeg presset aldri, det var spenningen og lysten mellom begge oss som gjorde at vi hadde sex. Heldigvis.

Anonymkode: 1eb73...688

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg og min kone var begge 19 da vi traff hverandre, hun er kristen og det er ikke jeg. Vi kysset fra dag 1 og jeg var (og er fortsatt) veldig forelska i henne og hun gjorde det klart fra veldig tidlig at hun ikke ønsket sex før ekteskap. Men ukene og måneder gikk jo og kyssing ble til å kjenne på hverandre utenpå tøyet, kjenne utenpå trusa frem til jeg spurte henne om jeg får lov til å kjenne under trusa, noe hun sa ja til og det er nok det deiligste øyeblikket i livet mitt når jeg fikk kjenne på henne forsiktig når vi lå og klinte, det å kjenne at hun var våt. Den gangen spurte hun meg om jeg ville slikke henne og det ville jeg absolutt 😄

Så gikk det en liten stund før vi faktisk hadde sex, spennende og deilig og frivillig.

Kristen trenger ikke å bety ingen sex før ekteskap, ikke med meg og min kone i det minste. Jeg presset aldri, det var spenningen og lysten mellom begge oss som gjorde at vi hadde sex. Heldigvis.

Anonymkode: 1eb73...688

Det du beskriver er egentlig et sunt startende forhold og slik alle forhold skulle være, uavhengig av religion og livssyn. Man kan ønske å vente med sex av alle slags grunner og det er viktig at man tar det seriøst. Det handler rett og slett om respekt. Om man vurderer å bli sammen med noen resten av livet, burde man jo absolutt respektere dem.

Kudos for å gjøre det rette 🙂

• Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ateister og hedninger kan være like "knipne" på det som kristne. Og det spørs egentlig ikke "hvor" kristen hun er, med mindre vi snakker "svært veldig" - og da skal du bare skygge banen tvert, for da er jorda flat, skapt for drøye 6000 år siden på 6 (eller 7) dager og de aller fleste av oss havner forhåpentlig på grillen i helvete.

Så du får gå fram ca med henne som med andre og se hva som skjer. Om ikke butikken åpner før du er lenket i bryllupet, så kan du sjøl regne deg fram til hvorfor.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Mannjessheim1984 skrev (På 15.3.2025 den 4.48):

Hei,

Alle fordommer om folk fra Jessheim bekreftet på fire linjer 😄

Anonymkode: cab6d...a81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er kristen, traff min eksmann når jeg var 19, og vi begynte egentlig som #14 beskriver. Så vi hadde sex før ekteskapet. 

Om jeg får meg en kjæreste nå, vil jeg ikke vente til ekteskap da heller. Men jeg ønsker ikke å ha sex veldig kjapt, jeg vil bli kjent med personen først, og ha følelser før sex er aktuelt. Men kyssing og tafsing hadde jeg ikke trengt å vente for lenge med, så sant jeg føler kommunikasjonen er god. 

Anonymkode: 109ef...5ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.3.2025 den 21.07):

Som kristen mann er jeg nok vant til at noen kristne kvinner vil vente med sex, men kyssing burde jo være naturlig tenker jeg. Nå kjenner jeg til kristne kvinner som ikke må eller har lyst til å vente med sex til man er gift. Kommer an på hvor konservativ kristen hun er. 

Samtidig tenker jeg at du som mann viser hvor interessert du er i henne ved å ikke mase om sex. Mange positive ting med å vente med det og heller fokusere på å bli godt kjent på andre områder 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg traff ei kristenrussjente i russetiden. Hun var helt vill når det kom til sex. Men ett hull fikk jeg ikke penetrere - musa - for den skulle spares. Men analen var flittig brukt. Herlig jente!

Anonymkode: b97d0...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...