AnonymBruker Skrevet 14. mars #1 Del Skrevet 14. mars Hei, Jeg begynte på en 2 årig master nå i høst og har blitt venn med en av de få jentene i klassen (mannsdominert ingeniør utdanning), og vi snakker/jobber sammen hver gang vi har forelesninger. Jeg er en ellers singel og sjenert mann på 26 som aldri har hatt kjæreste. Blir det rart/kleint for meg å spørre henne om hun har noen single venniner? Hun er uaktuell siden hun har samboer og jeg er heller ikke tiltrukket av henne på en romantisk måte. Anonymkode: f9d8b...585 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #2 Del Skrevet 14. mars Helt innafor! Anonymkode: 6a787...1e9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guddla Skrevet 14. mars #3 Del Skrevet 14. mars Ja det syns jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 14. mars #4 Del Skrevet 14. mars Ja. Si det gjerne på en litt spøkefull/halvseriøs måte, så har hun mulighet til å avfeie uten å avfeie, eller til å følge opp. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #5 Del Skrevet 15. mars Ja, absolutt 🤗 Anonymkode: c8a36...146 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå