Gå til innhold

Er det slik at du som mann kan vente på at hun skal tekste/snappe først?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

…Eller er det null interesse fra din side hvis det er slik at du ikke tar kontakt først?

Anonymkode: 90b00...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

I jeg ikke har hatt et øye til fyren fra før av, så skjer det ofte at jeg glemmer at de eksisterer om de ikke gir lyd fra seg

Anonymkode: 1bf80...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er dama på sender hun først (hele tiden) er hun avventende, så bare finner jeg ei bedre

Anonymkode: 38474...1f3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kommer an på relasjonen. Liker best at hen tar kontakt, så er jeg veldig påskrudd når hen gjør det. Det kan ha litt med omstendighetene å gjøre. 

Anonymkode: 11929...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 14.3.2025 den 19.02):

…Eller er det null interesse fra din side hvis det er slik at du ikke tar kontakt først?

Anonymkode: 90b00...b06

Ekspander  

må vel være noe interesse hvis jeg har henne på snap? jeg gidder ikke å være en av 15 menn som sender flørte meldinger til en kvinne, hvis de er interessert så får de vise det.

Anonymkode: 217a5...ab0

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For min egen del så er jeg så sykt trøtt og lei av å ta initiativ mot damer. Så lei at det har gått på selvfølelsen løs. For å bevare det lille jeg har, og bygge meg opp igjen så har jeg fullstendig overlatt dette til damene. Jeg matcher med veldig mange flotte damer, men det siste halve året har jeg ikke sendt en eneste melding. Jeg bryr meg rett og slett ikke med mindre hun tar kontakt. Og på dette halve året har ingen damer/matcher tatt kontakt. Tenker det sier sitt, og jeg har sluppet å kaste bort noe tid. Og ja, jeg føler meg mye bedre nå enn jeg gjorde når jeg tok kontakt

Anonymkode: 4f3c0...0e1

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 14.3.2025 den 23.33):

For min egen del så er jeg så sykt trøtt og lei av å ta initiativ mot damer. Så lei at det har gått på selvfølelsen løs. For å bevare det lille jeg har, og bygge meg opp igjen så har jeg fullstendig overlatt dette til damene. Jeg matcher med veldig mange flotte damer, men det siste halve året har jeg ikke sendt en eneste melding. Jeg bryr meg rett og slett ikke med mindre hun tar kontakt. Og på dette halve året har ingen damer/matcher tatt kontakt. Tenker det sier sitt, og jeg har sluppet å kaste bort noe tid. Og ja, jeg føler meg mye bedre nå enn jeg gjorde når jeg tok kontakt

Ekspander  

Enig. Damene sitter på makta , de kan velge å vrake hvem de sender meldinger til.

Anonymkode: cf2af...e75

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 14.3.2025 den 19.22):

Er dama på sender hun først (hele tiden) er hun avventende, så bare finner jeg ei bedre

Anonymkode: 38474...1f3

Ekspander  

Blir du ikke lei?😂

Anonymkode: d42c6...78f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 14.3.2025 den 19.06):

I jeg ikke har hatt et øye til fyren fra før av, så skjer det ofte at jeg glemmer at de eksisterer om de ikke gir lyd fra seg

Anonymkode: 1bf80...6fa

Ekspander  

Forsto ikke den? Du glemmer fyren om han ikke sender melding?

Anonymkode: d42c6...78f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 14.3.2025 den 19.25):

Det kommer an på relasjonen. Liker best at hen tar kontakt, så er jeg veldig påskrudd når hen gjør det. Det kan ha litt med omstendighetene å gjøre. 

Ekspander  

Hen? Har det rablet for deg ? Hva mener du ?

Anonymkode: 0d53c...cf5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 14.3.2025 den 23.33):

Ekspander  

Det er naturstridig at du som mann ikke tar initiativ. Kvinner vil at mannen skal være frempå, være den som først tar kontakt og varte opp. Fikk du ingen respons kanskje du sikter over din liga eller virker kjedelig i din kontakt.

Anonymkode: 686b6...536

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 15.3.2025 den 6.54):

Det er naturstridig at du som mann ikke tar initiativ. Kvinner vil at mannen skal være frempå, være den som først tar kontakt og varte opp. Fikk du ingen respons kanskje du sikter over din liga eller virker kjedelig i din kontakt.

Anonymkode: 686b6...536

Ekspander  

Det er naturstridig 🥱

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.3.2025 den 6.54):

Ekspander  

Kvinner i disse dager er likestilte med en mann på alle måter, men likevel i slike situasjoner ønsker de å holde fast ved de gammeldagse ideene om at en mann må ta kontakt først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
  Q2012 skrev (På 15.3.2025 den 10.03):

Kvinner i disse dager er likestilte med en mann på alle måter, men likevel i slike situasjoner ønsker de å holde fast ved de gammeldagse ideene om at en mann må ta kontakt først.

Ekspander  

For meg er denne holdningen om at mannen skal ta initiativet på linje med den holdningen om at mannen skal ligge rundt mens kvinnen skal være dydig og jomfruelig. Begge to funker dårlig for meg

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gå ut, treff levende mennesker. Treffer du ei eller en du som var hyggelig å snakke med så ta kontakt.

Anonymkode: ad5f0...fa6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man er aldri usikker på om en mann er interessert. 

Anonymkode: 6854b...91a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Om man er interessert så man bare ta kontakt, men såklart best å vite om det er litt interesse i den andre enden også, og det er akkurat det som kan være så vanskelig. 

Likevel må man bare ta sjansen tenker jeg, og det trenger jo ikke være spørsmål om å dra på date det første man spør om. Jeg, som kvinne, liker ikke innpåslitne menn om jeg ikke er interessert. Men kan bli interessert om de ikke går for fort fram.

Anonymkode: d6f16...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.3.2025 den 10.11):

For meg er denne holdningen om at mannen skal ta initiativet på linje med den holdningen om at mannen skal ligge rundt mens kvinnen skal være dydig og jomfruelig. Begge to funker dårlig for meg

Ekspander  

Hvis en mann tenker det samme, kommer du ingen sted. Det er ikke bare mannfolk hvem ligge rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 15.3.2025 den 6.43):

Hen? Har det rablet for deg ? Hva mener du ?

Anonymkode: 0d53c...cf5

Ekspander  

Hen er et nøytralt ord. Nei det har ikke rablet for meg. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 15.3.2025 den 10.31):

Man er aldri usikker på om en mann er interessert. 

Anonymkode: 6854b...91a

Ekspander  

Enig, men så har du mennene i denne tråden da, som forventer at kvinnen skal være pådriver og samtidig klager på at det ikke skjer noe 🤣 

Det skjer ikke noe fordi menn som tør å ta kontakt får damene.

Anonymkode: 08a4a...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...