Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har en kjæreste som jeg nesten har vært ilag med i 2 år. Vanligvis bruker vi å treffe hverandre et par dager i uka, men i det siste har vi begge hatt mye å gjøre og har ikke tilbragt like mye tid sammen. Når han har vært opptatt har jeg tatt opp min gamle hobby, star stable. Helt uironisk syns jeg dette er et veldig bra spill og koser meg skikkelig med det! Idag har vi avtalt å treffe hverandre for første gang på nesten 1 uke, men nå ønsker jeg kun å bli igjen hjemme å spille star stable alene i senga mi.

Hva tenker dere om dette? Er det normalt?? 

Takk

Anonymkode: a1183...8f3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt. Selvsagt også en god indikasjon på at forholdet er dødt.

Anonymkode: aef99...9dd

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

I min mening er dette helt normalt, og det er viktig å prioritere det som gir deg glede. Jeg spiller også star stable (kanskje vi kunne blitt venner på spillet? ;)), og for de som ikke har spilt dette selv skjønner jeg at det kan være vanskelig å forstå seg på. 

++ Er viktig å holde seg oppdatert på sjeleridningen! 

Hvis kjæresten din virkelig elsker deg bør han forstå dette. Mitt personlige tips er å få kjæresten innteresert i spillet. Det er dypere enn kun et hestespill! Tror han ville likt storylinen om du hadde forklart den. 

Det finnes også videoer på YouTube som forklarer hele storylinen, du kan tipse han om dette!

Lykke til med ridningen! Sees i Jarlaheim ;)

Anonymkode: 00dea...be5

Skrevet

jeg tenker nå at en kjærlighet for livet på hesteryggen gjerne kan eksistere samtidig som kjærlighet for en partner. 
Det gjelder bare å få frem for partneren din at uansett hvor viktig han er for deg, så vil de alltid være på delt første, om ikke andreplass, i en konkurranse han ikke kan vinne.

For husk: mennesker er midlertidige, star stable er for alltid. Ride on queen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...