AnonymBruker Skrevet 14. mars #1 Skrevet 14. mars Mye rart man lurer på i dpo-land 😅 Oppdaget nettopp at jeg ikke klarer å holde inne magen overhodet. Sånn typisk man kan gjøre for å få på seg en trang bukse, se seg i speilet i en fin kjole, når jeg gjør yoga. Mannen har kommet inni meg de to dagene før eggløsning og dagen for el (temper), og føler et uvanlig press og trykk i nedre del av magen og greier bak skambeinet. Jeg har vært gravid før, men mange år siden sist. Kom brått på at jeg hadde det slik da også, at jeg ikke kunne suge inn/holde inne magen. Andre som kjenner til liknende? 😇 Ps! Har ikke tenkt å teste før ikm Anonymkode: 91902...a18 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars #2 Skrevet 14. mars Selvfølgelig klarer jeg det. Kanskje du bare har slappe magemuskler? Anonymkode: 2bac5...c3a
AnonymBruker Skrevet 14. mars #3 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Selvfølgelig klarer jeg det. Kanskje du bare har slappe magemuskler? Anonymkode: 2bac5...c3a Hehe, nei, trener jo annenhver dag og magemusklene fungerer normalt helt strålende 😅 Anonymkode: 91902...a18
AnonymBruker Skrevet 14. mars #4 Skrevet 14. mars Ja det er ikke noe problem gitt, klarer det som høygravid og. Anonymkode: 857e6...e60
AnonymBruker Skrevet 14. mars #5 Skrevet 14. mars Er seks mnd på vei, klarer stramme magemusklene og suge inn magen ja. Anonymkode: e9a2e...a62
AnonymBruker Skrevet 14. mars #6 Skrevet 14. mars Har klart det helt fint begge ganger. Ikke hørt om det som tidlig symptom på graviditet før 🤨 Anonymkode: 2a834...53a
AnonymBruker Skrevet 15. mars #8 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hehe, nei, trener jo annenhver dag og magemusklene fungerer normalt helt strålende 😅 Anonymkode: 91902...a18 De indre magemusklene kan behøve trening. Disse er annerledes enn de man vanligvis trener. Ved å styrke disse holdes mye av magen inne - er når disse er sterke at mange kvinner knapt ser gravide ut. Som fotballfrue i sin tid feks. Anonymkode: d0254...3c4
AnonymBruker Skrevet 15. mars #9 Skrevet 15. mars Jeg kan bli sånn etter EL, men har ikke vært et graviditetstegn, bare premenstruelt. Anonymkode: f2e28...c75 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars #10 Skrevet 15. mars Man kan bli veldig oppblåst i ukene etter eggløsning uansett om man er gravid eller ikke, på grunn av økt nivå av progesteron som man uansett får, men er du gravid fortsetter det etter det også. Jeg hadde helt hinsides vonde luftsmerter i uke 5 ish, tviler på at jeg klarte å trekke inn magen da. Det andre du beskriver tror jeg at jeg kjente på, husker jeg var overbevist at jeg var blitt gravid fra hvordan hele kroppen kjentes ut rundt og etter eggløsning, høres jo rart ut så var sikkert tilfeldig, men det stemte hvertfall. Anonymkode: ea761...099 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars #11 Skrevet 15. mars Er 20 uker på vei og klarer fint å trekke inn magen så den blir tilnærmet flat 🤷🏽♀️ Anonymkode: 06662...df8
AnonymBruker Skrevet 16. mars #12 Skrevet 16. mars Nei, det klarte jeg ikke! Livmoren jobber jo, utvider seg og blir hard. I tillegg så ble jeg så fylt med vann da jeg var gravid at det å holde inne magen hadde ikke gått 😁 Jeg har heller aldri hatt flat mage og mammamagen er der enda mange år senere. Blir svært oppblåst og fylt med vann hver eggløsning og mens. Så noen av oss damer er bare sånn 🌸 Anonymkode: 8b98c...631
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå