AnonymBruker Skrevet 14. mars #1 Skrevet 14. mars Noen andre her som har menn som blir sure og selvmedlidende når dere blir syke og de må styre skuta alene? Vi er gift og har to små barn. Vi samarbeider greit i det daglige, og har det bra på alle måter. Men: I det siste har jeg vært mye syk. Blant annet var jeg sengeliggende med influensa i nesten en uke. Jeg hadde høy feber og klarte ikke å komme meg ut av sengen, men mannen kikket ikke inn døra engang for å se hvordan jeg hadde det. Jeg lå der i nesten et døgn uten at han kom for å spørre om jeg ville ha noe mat eller drikke. Når jeg blir syk er det også masse klaging på hvor sliten han er. Jeg skjønner jo veldig godt at det blir mye. Det har jeg også sagt. Men han blir så sur og gir meg alltid dårlig samvittighet for å ha blitt syk. Kommer med spydigheter og surmuling. Er det flere som opplever dette? Hvorfor er enkelte menn sånn? Anonymkode: fb128...f47 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars #3 Skrevet 14. mars Dårlig atferd. Rart å komme inn til kjæresten og klage på hvor sliten man er. Skjønner de ikke selv hvordan det høres ut og at det har guilt-effekt? Ville blitt stressa i et sånt hus. Når det er sagt, så kommer man seg faktisk ut av senga. Det går an å vise fjeset sitt. Tror aldri mine foreldre har holdt seg helt unna i en uke fordi de er syke. Anonymkode: d614d...509
AnonymBruker Skrevet 14. mars #4 Skrevet 14. mars Det er ikke enkelte MENN. Det er mennesker. Han gjør det nok fordi han ikke vet hvordan han kan be om det han trenger. Spør om han trenger anerkjennelse for det han gjør med familien når du er syk. Og angående at han ikke kom inn til deg på en hel dag, her er jo du også sur og sutrer. Si til ham at når du er syk har du behov for ditt eller datt som du har behov for og spør om han er villig til å gjøre ditt eller datt for deg. Anonymkode: 7fb42...885 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars #5 Skrevet 14. mars Begge to er vel litt snåle. Hvis du ikke kommer deg opp av senga for å gå på do og hente vann, så er du for syk til å være hjemme. Da burde du legges inn på sykehus. Og han synes jo voldsomt synd i seg selv som må ta seg av egne unger noen dager. Anonymkode: 63127...21f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå