AnonymBruker Skrevet 14. mars #21 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Herregud, har det noe å si da.. noen folk er delulu, samma det vel. Anonymkode: ebe1e...007 Ikke så mange som er så delulu som ts... Anonymkode: 440d9...9e9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #22 Del Skrevet 14. mars Bare å overse, fatter ikke at du bryr deg. Anonymkode: 4a49b...b60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #23 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har en svoger og hans samboer som hele tiden skryter av hvor godt de klarer seg og hvor godt de holder seg i forhold til alderen. Vi er alle godt voksne mennesker. Men han er 8 år eldre enn meg og hans samboer er 7 år eldre enn meg. Mannen min er eldre enn meg men yngre enn hans bror med samboer. Ut fra deres kommentarer så anser de seg for å matche oss i " resterende ungdommelighet" ja til og med at de holder seg yngre og sprekere enn oss. Og så er det som de til og med fisker etter bekreftelse på at vi anerkjenner at de har rett. Jeg begynner å bli drittlei av dem pga dette. De er muligens narcissister. Hvorfor skal jeg måtte stryke dem med hårene. Må nevne at jeg opp gjennom årene som ung voksen ofte ble tatt for å være yngre enn jeg er. ( Er nå godt oppi middelaldrende) Så synes de er urettferdige. Må også legge til at folk som er tilsvarende eldre enn dem identifiserer de seg ikke med. De er også veldig selvtilfredse med seg selv ellers også. Flere som har lignende erfaringer? Anonymkode: 25c2e...cbb Jeg forstår ikke bruken av ordet "urettferdig" her. Anonymkode: 057b3...ba6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #24 Del Skrevet 14. mars Jeg tenker du må jobbe litt med ditt eget selvbilde. Anonymkode: 0de91...4cb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #25 Del Skrevet 14. mars Hvis man har møtt litt for mange selvdiggere som tar stor plass uten å veie opp for det så blir man jo passe lei av slike til slutt. Jeg har ingenting imot folk som er selvdiggere, hvis selvdiggingen veier opp for et eller annet… de er underholdende, fine å se på, inspirerende, har sjarme til å bære selvdiggingen, eller intelligens. Men så er det noen som bare skal være bra saker, uten å egentlig bevise noe som helst. Man blir jo LEI til slutt. Hvorfor skal man måtte holde oppe andres forestilling om at de er noe de ikke er? Det er bare noe sånt jeg gidder i veldig, veldig små doser i så fall, når man ikke rekker å opparbeide seg noe irritasjoner mot andre.. Anonymkode: 7c9d3...990 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #26 Del Skrevet 15. mars Jeg forstår ikke hvordan dette er et problem, med mindre svoger m/kone snakker om dette store deler av tiden når dere møtes. AnonymBruker skrev (9 timer siden): Derfor skjønner du vel kanskje det er en blodig fornærmelse at de regner seg for å være minst på mitt nivå. Anonymkode: 25c2e...cbb Beklager, men du virker minst like opptatt av utseende/ungdommelighet som du kritiserer dem for å være. Anonymkode: 83970...eb0 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #27 Del Skrevet 15. mars Buuhu. (Mer innbilske enn deg?) Anonymkode: 0cfb9...fd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 15. mars #28 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mannen min bryr seg ikke idet det er hans slekt det dreier seg om. Men jeg er vel mere forfengelig da. Man vil jo ha anerkjennelse for at man faktisk er yngre enn noen! Anonymkode: 25c2e...cbb Alle er vel yngre enn noen. Og alle er eldre enn noen. Er det noe å få anerkjennelse for? 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #29 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mannen min bryr seg ikke idet det er hans slekt det dreier seg om. Men jeg er vel mere forfengelig da. Man vil jo ha anerkjennelse for at man faktisk er yngre enn noen! Anonymkode: 25c2e...cbb Hvordan gir man «anerkjennelse» for at noen er yngre enn en selv? Er dette noe du selv praktiserer overfor dem som er yngre enn deg? Anonymkode: 83970...eb0 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #30 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvordan gir man «anerkjennelse» for at noen er yngre enn en selv? Er dette noe du selv praktiserer overfor dem som er yngre enn deg? Anonymkode: 83970...eb0 Var egentlig ikke det jeg mente. Jeg ønsker bare at de ikke synes de er minst like unge som meg og søker anerkjennelse for det! Som sagt de er 7 og 8 1/2 år eldre. Anonymkode: 25c2e...cbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet 15. mars #31 Del Skrevet 15. mars (endret) . Endret 15. mars av Sicktrip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #32 Del Skrevet 15. mars Typisk KG...hvor alle skal bare TA ts.... Ts, det er slitsomt med sånne mennesker. De ofte dypt usikre på seg selv og har sterk behov for bekreftelse of anerkjennelse til tider og utider. Man må lære seg å børste det av. Bare å smile og ikke si noe...forhåpentligvis skjønner de at dette er uinteressant tema. Anonymkode: 23dd9...679 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #33 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har en svoger og hans samboer som hele tiden skryter av hvor godt de klarer seg og hvor godt de holder seg i forhold til alderen. Vi er alle godt voksne mennesker. Men han er 8 år eldre enn meg og hans samboer er 7 år eldre enn meg. Mannen min er eldre enn meg men yngre enn hans bror med samboer. Ut fra deres kommentarer så anser de seg for å matche oss i " resterende ungdommelighet" ja til og med at de holder seg yngre og sprekere enn oss. Og så er det som de til og med fisker etter bekreftelse på at vi anerkjenner at de har rett. Jeg begynner å bli drittlei av dem pga dette. De er muligens narcissister. Hvorfor skal jeg måtte stryke dem med hårene. Må nevne at jeg opp gjennom årene som ung voksen ofte ble tatt for å være yngre enn jeg er. ( Er nå godt oppi middelaldrende) Så synes de er urettferdige. Må også legge til at folk som er tilsvarende eldre enn dem identifiserer de seg ikke med. De er også veldig selvtilfredse med seg selv ellers også. Flere som har lignende erfaringer? Anonymkode: 25c2e...cbb Dere høres like ut alle sammen. Fiksert på hvem som er yngst og hvem som ser yngst ut. Med at du må poengtere det om deg selv som du klager på at de gjør, så anser jeg dere som prikk like. Anonymkode: 859f5...06d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #34 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Typisk KG...hvor alle skal bare TA ts.... Ts, det er slitsomt med sånne mennesker. De ofte dypt usikre på seg selv og har sterk behov for bekreftelse of anerkjennelse til tider og utider. Man må lære seg å børste det av. Bare å smile og ikke si noe...forhåpentligvis skjønner de at dette er uinteressant tema. Anonymkode: 23dd9...679 Jeg er ikke ute etter å ”ta” noen, men undrer meg genuint over hvor mye av tiden svogeren og konen bruker på å snakke om dette. Snakker de om dette mye av tiden de gangene de møtes, forstår jeg irritasjonen. Nevner de det såvidt hver eneste gang, er det rart, men noe jeg heller ville fnist av for meg selv enn å bli så fornærmet over. Anonymkode: 83970...eb0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå