AnonymBruker Skrevet 14. mars #1 Del Skrevet 14. mars To stk, en voksen og en ungdom, noen digge forslag til niste? Ikke brødskiver, har ikke kjølemulighet Anonymkode: 1aec0...9b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #2 Del Skrevet 14. mars Sånne ferdigsmurte knekkebrødpakker, polarbrød og smøreost, lefsepakker, eller så ville jeg laget wraps og spist dem først, da holder de jo såpass lenge. Frukt, snackpaprika, knaskegulrøtter, klemmeyoghurt/Skyr som har ligget i fryseren, funker som fryseelement mens de tiner. Kjøttboller fra fryseren, holder også lenger mens de tiner. Anonymkode: 45b4b...ed6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #3 Del Skrevet 14. mars Hadde satset på å kjøpe noe på toget. I tillegg matbokser med kjøleelement. Vannflasker fra fryseren som ligger inntil maten i tillegg. Wraps er et glimrende forslag. I tillegg ost, kjeks, skinke. Knekkebrød og tubeost. Frukt og grønt. Anonymkode: 0f276...1ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #4 Del Skrevet 14. mars Lag en god pastasalat eller taco salat. Litt frukt, påsmurte rundstykker og noe yoghurt. Anonymkode: 8a192...6be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #5 Del Skrevet 14. mars Noe uten for mye raske karbohydrater, trenger ikke det for å sitte stille i et tog i 10 timer. Proteiner, fett, grønnsaker. Jeg hadde nok laget en rugbrødsandwich fylt med masse røkt skinke, smør og tomater. Knaske gulrøtter, cherry tomater, avocado, gresk yoghurt, nøtter, blåbær Anonymkode: e368c...1f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 14. mars #6 Del Skrevet 14. mars Clas Ohlson har mini-kjøleelementer som får plass i matboksen. Ganske billige. https://www.clasohlson.com/no/Kjøleelementer-mini-2-x-100-g/p/31-1882-2?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=p-no-pmax-clas-ohlson-feed&utm_id=21899911595&gad_source=1&gbraid=0AAAAADv8oxpoCjaI4jz0I1naqjtUxkl51&gclid=CjwKCAjwp8--BhBREiwAj7og159PzZfwUgyJA6Hk2yDAP8Fab7XfS0_etUQTMUseTglKSH7N4_YbhRoCifAQAvD_BwE 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #7 Del Skrevet 14. mars Jeg lager baguetter. Fyller med smøreost, spekeskinke eller kalkunskinke, pesto, ost, isberg, og ruccola. Anonymkode: e75e0...6d5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 15. mars #8 Del Skrevet 15. mars Ser du skriver ikke brødskiver, og ikke kjølemulighet, og da begrenser det seg noe, særlig mot slutten. Jeg bruker mye sånne veldig små kjøleelementer, samt matboks med lokk som har kjøleelement i seg. Kommer også langt med vannflasker som har vært en runde i fryseren. Personlig hadde jeg gått for wraps, eller en pastasalat. Spist det litt tidlig. Så hadde jeg nok gått for Polarbrød med peanøttsmør etterhvert, eller lompe med peanøttsmør og banan. Libabrød er genialt til wraps. Jeg føler det er lett å sitte å knaske mye på sånne turer, så da tar jeg alltid med rikelig med cherrytomater, og andre grønnsaker i passe biter. Jeg er også glad i druer og bringebær/blåbær for samme formålet. Spekemat kan stilne saltsuget om dere spiser det. Jeg foretrekker selv røkt tofu i mindre biter, og har ofte det med meg. Biter med ost kan spises litt tidlig, eller legges sammen med det dere eventuelt bruker som kjøleelement. Jeg hadde nok tatt med litt barer, men hatt med rikelig med frukt og grønt, samt flere ordentlige måltider. Vet ikke om dere skal sove på turen, eller om det er på dagen, men er dere våkne så hadde jeg tatt med meg tre ordentlige måltider, og mye snacks utenom. Hva dere vil ha avhenger også litt av om dere helst vil slippe å dra på matbokser videre, eller om det ikke gjør noe. Jeg reiser ingen steder uten tilgang på matbokser, for det er nesten alltid noe som er greit å ha det til. Dere kan ta vare på ulike bokser fremover og bruke de, om dere bare vil kaste etter bruk, det har jeg gjort en del ganger, og er veldig greit. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #9 Del Skrevet 15. mars Altfor mye styr å ordne medbrakt. Spis før dere drar, ta med noen epler og bananer, vann på thermoflasker. Kjøp et måltid på toget og spis når dere kommer fram. Anonymkode: 306b0...e8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #10 Del Skrevet 15. mars Vi har alltid med pannekaker med bacon. Vane fra barna var små, nå tradisjon. Fungerer utmerket også kalde, faktisk. Anonymkode: 2146b...849 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #11 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): To stk, en voksen og en ungdom, noen digge forslag til niste? Ikke brødskiver, har ikke kjølemulighet Anonymkode: 1aec0...9b2 Hjemmelaga pizzaboller med ferdig deig. Super raskt og super godt. Legg det du vil på deigen, rull den som en rullekake, skjær 2-3 cm brede stykker, pensle med egg, ha på ost, stek i 230-240 grader 8-10 min Anonymkode: 62948...3e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #12 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vi har alltid med pannekaker med bacon. Vane fra barna var små, nå tradisjon. Fungerer utmerket også kalde, faktisk. Anonymkode: 2146b...849 Ah ja det og er veldig godt som kaldt Anonymkode: 62948...3e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå