AnonymBruker Skrevet 14. mars #1 Del Skrevet 14. mars Aldri gjort før. Trodde det var mensen, men kom ifra rumpa. Masse i doen også. Noen opplevd dette ? Helt friskt rødt. Er kvinne Anonymkode: 1d186...459 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #2 Del Skrevet 14. mars Om du klør kan det være mark. Da må du skaffe deg markekur på apoteket. Blør og klør mye høres ut som en rar kombinasjon. Gå til fatslegen! Anonymkode: 461d7...bf8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #3 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Om du klør kan det være mark. Da må du skaffe deg markekur på apoteket. Blør og klør mye høres ut som en rar kombinasjon. Gå til fatslegen! Anonymkode: 461d7...bf8 Hvor står det at TS klør? Anonymkode: 3d020...fed 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #4 Del Skrevet 14. mars Kan være en hemoroide som blør? Klør det eller kan du kjenne noe på innsiden(bruk glidekrem e.l. om du har)? Blødning fra rektum kan også være tegn på tarmkreft, så skaff deg legetime ASAP. Begynner du å miste mye blod så ringer du legevakta, så får de vurdere. Anonymkode: 9fbec...1d0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #5 Del Skrevet 14. mars Hemorroide som det har gått hull på? Rift i endetarmen pga hard mat? Anonymkode: 4498d...d1d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #6 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor står det at TS klør? Anonymkode: 3d020...fed In my mind 🤣 Anonymkode: 461d7...bf8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #7 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Aldri gjort før. Trodde det var mensen, men kom ifra rumpa. Masse i doen også. Noen opplevd dette ? Helt friskt rødt. Er kvinne Anonymkode: 1d186...459 Kan være alt mulig. Ring legevakten. Venter du mens, så kan du ha tarmendometriose, da begynner du gjerne mensblødning fra tarmendometriosen, før du begynner blødning via skjeden. Anonymkode: 4480f...f48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 14. mars #8 Del Skrevet 14. mars Hemoroider er det mest vanlige. Dog kan det være verre, så en tur til legen er på sin plass. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #9 Del Skrevet 14. mars Om det ikke gir seg så tar du kontakt med lege. Jeg opplevde en gang at det kom (i mine øyne) en del blod fra anus, men dette viste seg å være en innvendig hemoride som hadde sprukket, ikke noe dramatisk med andre ord. Er blodet mørkt kan det tyde på blødning lenger opp i systemet og skal alltid sjekkes. Anonymkode: 32c08...f46 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #10 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Om det ikke gir seg så tar du kontakt med lege. Jeg opplevde en gang at det kom (i mine øyne) en del blod fra anus, men dette viste seg å være en innvendig hemoride som hadde sprukket, ikke noe dramatisk med andre ord. Er blodet mørkt kan det tyde på blødning lenger opp i systemet og skal alltid sjekkes. Anonymkode: 32c08...f46 Ah håper det er det. Tarmkreft har vel litt andre symptomer også? Kan jeg ikke vente til mandag? Huff nå engster jeg meg! Jeg har slitt med hemoroider etter fødselen men da utenpå og ikke inni! Er 36år Anonymkode: 1d186...459 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #11 Del Skrevet 14. mars Det er ikke mørkt. Det er like rødt som neseblod. Ts Anonymkode: 1d186...459 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #12 Del Skrevet 14. mars Jeg personlig ville tenkt at det nok var en sprukket hemoroide. Men samtidig er det aldri feil å ta en telefon til legevakten om man føler seg usikker! Anonymkode: 9f3be...b6f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #13 Del Skrevet 14. mars Opplevde akkurat det samme i dag etter jeg har vært på toalettet. Jeg regner med at det er hemoroider Anonymkode: 92811...6bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #14 Del Skrevet 14. mars Høres veldig ut som en hemoroide, og når du har hatt de utvendig er det jo å forvente at du også har innvendig. Det kan komme ganske mye blod ja, når den tømmer seg. Friskt, rødt blod. Anonymkode: 77f97...881 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #15 Del Skrevet 14. mars Ingen her kan vite hva dette er. Det er anbefalt å gå til legen dersom man oppløser blødninger fra endetarmen. Anonymkode: 41c76...882 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #16 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Høres veldig ut som en hemoroide, og når du har hatt de utvendig er det jo å forvente at du også har innvendig. Det kan komme ganske mye blod ja, når den tømmer seg. Friskt, rødt blod. Anonymkode: 77f97...881 Okei. Takk. Hadde det for en mnd siden også men det var kun ved ei gang det skjedde. Så dette er ikke noe som skjer hver dag. Anonymkode: 1d186...459 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #17 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Opplevde akkurat det samme i dag etter jeg har vært på toalettet. Jeg regner med at det er hemoroider Anonymkode: 92811...6bf Var det mye ? Ikke bare på papiret. Leser meg til tarmkreft og det et helst eldre somm får det. Anonymkode: 1d186...459 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #18 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ah håper det er det. Tarmkreft har vel litt andre symptomer også? Kan jeg ikke vente til mandag? Huff nå engster jeg meg! Jeg har slitt med hemoroider etter fødselen men da utenpå og ikke inni! Er 36år Anonymkode: 1d186...459 Sitat Hemoroider er noe alle har, og det bidrar til at vi klarer å holde avføring inne. Vi skiller mellom hemoroider som ligger et par cm inn i analkanalen (utgjør 90 prosent), og hemoroider som ligger på utsiden. https://www.stolav.no/behandlinger/hemoroider/ Anonymkode: 11102...700 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #19 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Var det mye ? Ikke bare på papiret. Leser meg til tarmkreft og det et helst eldre somm får det. Anonymkode: 1d186...459 Skulle stå som* Anonymkode: 1d186...459 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #20 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): https://www.stolav.no/behandlinger/hemoroider/ Anonymkode: 11102...700 Hvorfor sprekker bare noen da? Anonymkode: 1d186...459 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg