AnonymBruker Skrevet 14. mars #1 Del Skrevet 14. mars Hva skjer da? Blir den skikkelig soggy og helt ødelagt? Ustekt? Hvor lenge bør jeg øke steketiden tenker dere? Takknemlig for svar 🩷 Anonymkode: f76fc...eda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #2 Del Skrevet 14. mars Bare følg med på den, øker du steketiden øker muligheten for tørr/svidd pai. Det samme hvis du øker temperaturen. Men den blir neppe vond. Anonymkode: 04613...974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #3 Del Skrevet 14. mars Det har jeg gjort mange ganger, ikke endre temperatur eller tid, dette ordner seg Anonymkode: 7db86...713 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #4 Del Skrevet 14. mars Ps på slutten kan du endre til undervarme og gi den noen minutter Anonymkode: 7db86...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 14. mars #5 Del Skrevet 14. mars Det gidder jeg aldri, og det blir alltid bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #6 Del Skrevet 14. mars Oki, da krysser vi fingrene 🤞 Takk for svar! 🌞 Anonymkode: f76fc...eda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå