AnonymBruker Skrevet 14. mars #1 Del Skrevet 14. mars Jeg ble syk under 48-timers hjemmeeksamen. Dette gjorde at jeg ikke greide å møte ordkravet. Ordkravet var på 3500 ord +/- 10 %. så altså minst 3150 ord. Jeg leverte 2937 ord, 213 ord under minstekravet. Har noen her opplevd å stå på eksamen selv om de leverte for lite? Jeg skal egentlig være ferdigutdannet nå i mai og er så redd for å stryke og bli forsinket i utdanningen min. Anonymkode: 74e4c...5e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #2 Del Skrevet 14. mars Det går nok mest sannsynlig bra, men du kan stryke. Det kommer an på hvor streng sensor er. Men, hvorfor skaffet du deg ikke legeerklæring på at du var syk, slik at du kunne få eksamen utsatt? Anonymkode: 62584...d16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #3 Del Skrevet 14. mars Jeg leverte en halv oppgave en gang, fordi jeg prøvde å stryke. Fikk D. Anonymkode: bb70f...53b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #4 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg leverte en halv oppgave en gang, fordi jeg prøvde å stryke. Fikk D. Anonymkode: bb70f...53b Ville det ikke vært enklere å bare levere blankt? Anonymkode: 62584...d16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #5 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ville det ikke vært enklere å bare levere blankt? Anonymkode: 62584...d16 Jo, men det var en regel på mitt fakultet om at man måtte levere noe som så ut som et forsøk for å få lov til å være med på konteeksamen. De som leverte blankt måtte vente til neste ordinære eksamen. Sånne regler er ikke så uvanlig. Anonymkode: bb70f...53b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #6 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ville det ikke vært enklere å bare levere blankt? Anonymkode: 62584...d16 Å levere blankt vil ofte bli oppfattet som trekk. Da får man hos mange universiteter ikke adgang til konte, og må vente på neste ordinære eksamen. Anonymkode: 62a07...e0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå