AnonymBruker Skrevet 14. mars #1 Del Skrevet 14. mars Hei, jeg lurer på en ganske klassisk vise: Hvis du som dame har tatt kontakt med en mann først, er det mange solskinnshistorier der ute på at det leder til et forhold? Selv vet jeg kun om ett tilfelle, som gikk på håret. Resten av mine venninners forhold, har enten oppstått ved at mannen initierte og fulgte opp kontakt (etter å ha hilst i en ekte setting) eller via likestilt kontakt etter Tinder match. Er det liksom gode historier der ute på at mannen kan bli betatt og forelsket? (selv om han virker lunken, aldri hadde tenkt å opprette kontakt) Anonymkode: 020e3...631 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #2 Del Skrevet 14. mars Nå tenker jeg ikke på Tinder. Men det å være først med å initiere kontakt med en fra virkeligheten, jobb, nabolag, forening, venners venner osv.. Anonymkode: 020e3...631 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #3 Del Skrevet 14. mars Hæ, tuller du.. jeg har ofte tatt initiativ, å vise interesse kan ofte gjøre at interesse gror hos den andre. Om de i utgangspunktet har vært lunkne skal jeg ikke si så mye om, men ja, selvsagt kan forhold starte på kvinners initiativ! Anonymkode: e364e...206 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 14. mars #4 Del Skrevet 14. mars Jeg er rett og slett ikke flink til å ta den første kontakten med menn som jeg synes er interessante. Det bunner vel i at jeg har brent meg på det før, når det viser seg at personen man hadde kontakt med ikke var seriøs likevel 🤔 Derfor er jeg nok litt tilbakeholden og ønsker at menn skal ta initiativ til den første kontakten 😊 Fordi jeg nok er litt redd for å bli avvist. Jeg er ikke den peneste dama + at jeg ikke akkurat er attraktiv på andre områder å date, så foretrekker jeg altså at menn tar kontakt først. Når man først har fått kontakt på flere måter (Messenger, tlf/sms), så kan jeg nok være litt mer frempå å ta kontakt først. Sånn at det ikke blir enveiskommunikasjon hver gang 😊 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #5 Del Skrevet 14. mars Jeg har altfor god smak når det kommer til menn, så tør aldri ta kontakt først. Anonymkode: e8fa7...bc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #6 Del Skrevet 14. mars Det kommer an på hvem det er. Anonymkode: 38f9a...f9a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #7 Del Skrevet 14. mars Jeg tok først kontakt på Tinder og initierte til en kaffe, og i dag er vi sammen på åttende året, gift på femte året og har 2 barn, hus, hund og stasjonsvogn 🩷 Anonymkode: ea476...440 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #8 Del Skrevet 14. mars Aldri gått bra for min del… er ferdig med å løpe etter menn. De liker ærlig talt best å jakte, dessverre. Anonymkode: 812c1...8d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #9 Del Skrevet 14. mars Har gått bra for min del. Anonymkode: 15013...aa6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #10 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei, jeg lurer på en ganske klassisk vise: Hvis du som dame har tatt kontakt med en mann først, er det mange solskinnshistorier der ute på at det leder til et forhold? Selv vet jeg kun om ett tilfelle, som gikk på håret. Resten av mine venninners forhold, har enten oppstått ved at mannen initierte og fulgte opp kontakt (etter å ha hilst i en ekte setting) eller via likestilt kontakt etter Tinder match. Er det liksom gode historier der ute på at mannen kan bli betatt og forelsket? (selv om han virker lunken, aldri hadde tenkt å opprette kontakt) Anonymkode: 020e3...631 Det er vel ikke rart at de fleste forhold rundt seg er initiert av mennene da det er myyyyye vanligere at menn initierer denne kontakten enn hva det er kvinner som gjør det? Hadde kvinner vært mer på og tatt sakene i sine egne hender tror jeg faktisk det hadde vært enda flere forhold enn det er i dag Anonymkode: 2d793...511 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 14. mars #11 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg tok først kontakt på Tinder og initierte til en kaffe, og i dag er vi sammen på åttende året, gift på femte året og har 2 barn, hus, hund og stasjonsvogn 🩷 Anonymkode: ea476...440 Hvilket merke på stasjonsvogne mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 15. mars #12 Del Skrevet 15. mars Jeg er gift med mann jeg sjekket opp. Han hadde ikke engang sett meg da jeg tok kontakt. Plutselig var jeg bare der. 😁 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #13 Del Skrevet 15. mars Jeg har vert først ute med å ta kontakt og det har gått dårlig og det har gått bra. Nå går det bra på 11 året. Anonymkode: 53fca...8ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #14 Del Skrevet 16. mars Jeg har ofte tatt initiativ. Det har jeg ikke noe imot. Som oftest fører det til en date eller fem, fordi de kanskje tenker «hun er en bra dame, jeg kan jo bare si ja og få noe gratis». Og så fører det aldri noe mer etter noen mnd. Men alle tidligere forhold er det mannen som har tatt første kontakt. - TS Anonymkode: 020e3...631 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #15 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 15.3.2025 den 2.11): Jeg har vert først ute med å ta kontakt og det har gått dårlig og det har gått bra. Nå går det bra på 11 året. Anonymkode: 53fca...8ea Hvordan tok du kontakt? Anonymkode: 020e3...631 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #16 Del Skrevet 16. mars Trolltunge skrev (På 15.3.2025 den 1.58): Jeg er gift med mann jeg sjekket opp. Han hadde ikke engang sett meg da jeg tok kontakt. Plutselig var jeg bare der. 😁 Så fint å høre ☺️ Hvordan opprettet du kontakt? Ble han overrasket? Anonymkode: 020e3...631 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #17 Del Skrevet 16. mars Jeg mener jo Tinder ikke teller som første kontakt. Da har jo begge vist sin interesse ved å trykke like på hverandre først. Da er liksom første kontaktlinje opprettet Anonymkode: 020e3...631 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 16. mars #18 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så fint å høre ☺️ Hvordan opprettet du kontakt? Ble han overrasket? Anonymkode: 020e3...631 Jeg gikk rett bort og snakket med ham. Ja jeg tror han ble veldig overrasket. Pratet litt og så dro jeg ham ut på dansegulvet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #19 Del Skrevet 16. mars Jeg tenker menn er lettere å luke ut. Om du som kvinne går og forsøker deg, finner du fort ut om han kun da vil være med deg for sex, eller om han faktisk synes du er flott og vil noe mer. Når menn sjekker opp, har damene så ufattelig mange å velge mellom, at du vet aldri hvor du er i køen. Anonymkode: 598dd...950 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #20 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenker menn er lettere å luke ut. Om du som kvinne går og forsøker deg, finner du fort ut om han kun da vil være med deg for sex, eller om han faktisk synes du er flott og vil noe mer. Når menn sjekker opp, har damene så ufattelig mange å velge mellom, at du vet aldri hvor du er i køen. Anonymkode: 598dd...950 Er det kø? Anonymkode: 38f9a...f9a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå