AnonymBruker Skrevet i går, 16:11 #1 Del Skrevet i går, 16:11 Som tittel sier, så har jeg kjempelyst på alveører. Hatt lyst i over 20 år og nå har jeg bestemt meg da jeg nå er voksen, og det er veldig gjennomtenkt. Er det noen som vet om noen her i landet som utfører dette? Jeg har funnet en i usa som virker dyktig men kan jo hende det er noen her i landet også. På forhånd takk for svar! Anonymkode: 33613...f9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet i går, 16:19 #2 Del Skrevet i går, 16:19 Ligger en tråd her inne fra før om det, men har ikke lest igjennom den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:20 #3 Del Skrevet i går, 16:20 Hvorfor ikke elefantører? Anonymkode: 69d09...4aa 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:22 #4 Del Skrevet i går, 16:22 MzMe skrev (På 14.3.2025 den 16.19): Ligger en tråd her inne fra før om det, men har ikke lest igjennom den. Ekspander Har lest igjennom den men ingen råd der dessverre Anonymkode: 33613...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:23 #5 Del Skrevet i går, 16:23 Hvorfor det? Anonymkode: a88eb...de2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:24 #6 Del Skrevet i går, 16:24 Du høres ut som en jeg gikk i klasse med. Håper det går bra med deg. Anonymkode: 1d48d...d20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:30 #7 Del Skrevet i går, 16:30 Jeg tror de gjør det i Sverige om du ikke finner noen i Norge som vil. Anonymkode: 5b812...925 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:31 #8 Del Skrevet i går, 16:31 AnonymBruker skrev (På 14.3.2025 den 16.23): Hvorfor det? Anonymkode: a88eb...de2 Ekspander Hvorfor ikke? Annenhver person du møter på gata antageligvis gjort en av følgende: silikonpupper, fillers, botox, fiksa nesa si, slankeoperert, øyebrynsløft osv, så hva er så ille med alveører? Anonymkode: 33613...f9e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:32 #9 Del Skrevet i går, 16:32 AnonymBruker skrev (På 14.3.2025 den 16.30): Jeg tror de gjør det i Sverige om du ikke finner noen i Norge som vil. Anonymkode: 5b812...925 Ekspander Takk for svar! Da skal jeg undersøke litt angående sverige Anonymkode: 33613...f9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:13 #10 Del Skrevet i går, 19:13 AnonymBruker skrev (På 14.3.2025 den 16.31): Hvorfor ikke? Annenhver person du møter på gata antageligvis gjort en av følgende: silikonpupper, fillers, botox, fiksa nesa si, slankeoperert, øyebrynsløft osv, så hva er så ille med alveører? Anonymkode: 33613...f9e Ekspander Nei. Kanskje 1/10. Og halvparten av de angrer. Det finnes ører man kan lime på. Har du prøvd det? Latex eller hva de er laget av Anonymkode: a88eb...de2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:39 #11 Del Skrevet i går, 19:39 Vet dessverre ikke om noen men ville bare svinge innom tråden for å si: kult ts liker mennesker som kjører sin egen stil og er tro mot seg selv. Det gjør de automatisk mye finere enn mange som går rundt å faker seg vanlig, ordiner og kjedelig hver dag. Håper du får et fint og ønsket resultat som du blir fornøyd med Anonymkode: 9ffd7...09b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:45 #12 Del Skrevet i går, 19:45 AnonymBruker skrev (På 14.3.2025 den 16.32): Takk for svar! Da skal jeg undersøke litt angående sverige Anonymkode: 33613...f9e Ekspander Bare vær forsiktig og finn noen som faktisk kan dette, har gjort dette før og forstår hvor mye nerver og følsomme punkt det er i et øre. En venninne av meg tok noen piercinger og et par ble feil, hun har nå konstante smerter på den siden av hodet. Så ja, ikke fall for fristelsen til å bare få det gjort lykke til. Anonymkode: 6f7bc...ebd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:45 #13 Del Skrevet i går, 19:45 AnonymBruker skrev (På 14.3.2025 den 16.31): Hvorfor ikke? Annenhver person du møter på gata antageligvis gjort en av følgende: silikonpupper, fillers, botox, fiksa nesa si, slankeoperert, øyebrynsløft osv, så hva er så ille med alveører? Anonymkode: 33613...f9e Ekspander Nei, halvparten av landets befolkning er ikke operert for å endre utseendet.. Slik modifikasjon er vel ikke lov her i landet, og hvilken kirurg vil bli kjent som alvlegen? En som neppe ville fått mange fler pasienter.. Anonymkode: a3762...c1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:46 #14 Del Skrevet i går, 19:46 Eselhale er i vinden har jeg hørt. Alveører er utdatert. Anonymkode: 3766b...b31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:47 #15 Del Skrevet i går, 19:47 Hvertfall kulere med alveører enn duckface. Ser for meg at ørene fort kan bli deformert, hvis ikke man bytter ut brusken med noe annet? Anonymkode: ec739...9ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #16 Del Skrevet 23 timer siden Hadde også valgt alveører fremfor de stygge leppene folk går rundt med (hvorfor tror man sånne lepper er fint?) Anonymkode: 6d725...4d1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #17 Del Skrevet 12 timer siden Du er så tulling Anonymkode: 07e37...66f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå