Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #1 Skrevet 10. mars 2006 Leste artikkelen om å kle seg riktig til alderen sin. Jeg er ei jente på snart 23 år og jeg handler en del på Bik Bok.. begynte å lure litt på om jeg kanskje handler på feil sted? Vil gjerne vite hvor dere andre på samme alder handler klærne deres hen. Jeg ser ganske ung ut fra før (har lite rundt rynkefritt ansikt og er lav) så det er litt ekstra viktig for meg å prøve å gjøre meg eldre (men ikke eldre enn jeg er) enn jeg ser ut. Skjønner jo nå at jeg har bomma totalt ved å handle klærne mine på Bik Bok. Hvor handler du på 20-25 år? Bor i Oslo.
Gjest Gjesta Skrevet 10. mars 2006 #2 Skrevet 10. mars 2006 Jeg er 25 og handler i de vanlige kjedebutikkene.
Gjest Bite me Skrevet 10. mars 2006 #3 Skrevet 10. mars 2006 Jeg handler enkelte ting på BikBok selv. Noe de har er fint syns jeg. Eller så er H&M favoritten. Billig, mye utvalg og fint. Vero Moda, B-Young, JC, Oasis, Mango & Morgan handler jeg også i fra. Mango har jo en del klær med et klassisk preg da. Hvis du er ute etter det.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #4 Skrevet 10. mars 2006 H&M, Oasis og Mango for det meste. Er 22. Liker best litt 'damete stil' for tiden, jeg.
Gjest Sukkerert Skrevet 10. mars 2006 #5 Skrevet 10. mars 2006 Kjøper det meste på Mango. En del på HM og litt på Bikbok.
Gjest Thalassa Skrevet 10. mars 2006 #6 Skrevet 10. mars 2006 H&M, Oasis og Mango for det meste. Er 22. Liker best litt 'damete stil' for tiden, jeg. ← Enig, liker litt damete, og klassisk på en måte, men samtidig funky og moderne. Da har man basis plagg som kan vare noen år uten at det går ut på moten. Handler også på bikbok og vera moda og sånn, men har begynt å unngå verste print t-shirts/tees (im hot, donald og div), og joggesko hele tiden. Er forøvrig 23.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #7 Skrevet 10. mars 2006 Har aldri handlet på hverken Mango, Oasis eller Morgan. Hvordan er prisene i forhold til BikBok?
Gjest Gjesta Skrevet 10. mars 2006 #8 Skrevet 10. mars 2006 H&M, Victorias Secret, Mango, Vero Moda..
Gjest Jalileh Skrevet 10. mars 2006 #9 Skrevet 10. mars 2006 H&M, Victorias Secret, Mango, Vero Moda.. ← Ditto.
Arkana Skrevet 10. mars 2006 #10 Skrevet 10. mars 2006 handler i de vanlige kjedebutikkene. ← Samme her, og jeg er 27.
Gjest Gjesta Skrevet 10. mars 2006 #11 Skrevet 10. mars 2006 Samme her, og jeg er 27. ← Nææææh! Guuuuuurilann... Du som er sååå gammel???
Arkana Skrevet 10. mars 2006 #12 Skrevet 10. mars 2006 Nææææh! Guuuuuurilann... Du som er sååå gammel??? ← Ja, praktisk talt middelaldrende. Ser forresten at jeg er for gammel til å svare i tråden er, så jeg trekker tilbake svaret mitt.
Gjest Gjesta Skrevet 10. mars 2006 #13 Skrevet 10. mars 2006 Ja, praktisk talt middelaldrende. Ser forresten at jeg er for gammel til å svare i tråden er, så jeg trekker tilbake svaret mitt. ← Tydelig åreforkalket siden du ikke så at det var oss som var 25 og ynfre som skulle svare ja
Arkana Skrevet 10. mars 2006 #14 Skrevet 10. mars 2006 Tydelig åreforkalket siden du ikke så at det var oss som var 25 og ynfre som skulle svare ja ← Ja, det ser du! Det har allerede startet!
Gjest Emeldina Skrevet 10. mars 2006 #15 Skrevet 10. mars 2006 Handler klær hvor som helst og når som helst! :smile: Bryr meg ikke om merket; kjøper både dyrere og billige klær, passformen og utseendet på plagget er viktigst! Er også snart 23 år, btw, og stusset litt på det du sa om du har et rynkefritt ansikt. Det er vel ikke vanlig å ha rynker når man er 23?? Ser ikke noe galt i at du kjøper klær på Bik Bok; de har mye fint der hvis man overser WOW-klærne.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #16 Skrevet 10. mars 2006 Med rynkefritt så mener jeg at jeg ikke har noen rynker i pannen, rundt øynene, rundt munnen eller noe annet sted. Det er jo ganske naturlig å ha littegranne rynker. Jeg har ingenting, ser ut som jeg har tatt botox for å si det sånn. Har et stramt babyface. De fleste jeg spør ut om hvor gammel de tror jeg er tipper mellom 16 og 18 år, det er ikke så veldig moro når jeg er snart 23 år gammel og har to barn. Men jeg regner med jeg vil være veldig glad for å fremdeles se ung ut når jeg blir gammel. Moren min på 46 år ser jo ut som hun er 30.
Gjest Jalileh Skrevet 10. mars 2006 #17 Skrevet 10. mars 2006 Med rynkefritt så mener jeg at jeg ikke har noen rynker i pannen, rundt øynene, rundt munnen eller noe annet sted. Det er jo ganske naturlig å ha littegranne rynker. Jeg har ingenting, ser ut som jeg har tatt botox for å si det sånn. Har et stramt babyface. De fleste jeg spør ut om hvor gammel de tror jeg er tipper mellom 16 og 18 år, det er ikke så veldig moro når jeg er snart 23 år gammel og har to barn. Men jeg regner med jeg vil være veldig glad for å fremdeles se ung ut når jeg blir gammel. Moren min på 46 år ser jo ut som hun er 30. ← Vær glad du. Som du selv sier så vil du være overlykkelig for dette når du er 30-40 + +. Men det er ikke vanlig å ha rynker når man er 23. Er selv 23 og rynkefri. De fleste av venninnene mine er det også.
Gjest Emeldina Skrevet 10. mars 2006 #18 Skrevet 10. mars 2006 Har aldri tenkt over at folk på vår alder har rynker. Kan ikke si at jeg har lagt merke til det... Jeg har heller ikke antydning til rynker; skikkelig babyface jeg også! Men det at du har en fin hud skal du bare være glad for, selv om du ser ung ut. Foreldrene mine er i midten av 50-årene, og de har omtrent ikke antydning til rynker, så det ligger nok i genene! Men det er jo andre ting du kan gjøre for å se eldre ut enn å skifte ut garderoben! Hårfrisyre har mye å si; jeg er naturlig mellomblond, men farget håret mørkebrunt for et par måneder siden, og mange har sagt at jeg ser eldre ut nå. Har vel egentlig alltid sett ut som den alderen jeg har, kanskje til og med litt eldre. Og det tror jeg ikke har mye med klærne å gjøre, for jeg elsker pasteller og sterke farger, blant annet turkis og rosa... :rosasmil: Kanskje du skal prøve en ny frisyre og/eller hårfarge, prøve nye måter å sminke deg på? Kroppsholdning har også mye å si! Synes uansett at man er ung når man er 23, og jeg har ikke noe behov for å se så innmari voksen ut. Det kan jo hende at du føler det annerledes fordi du har barn? Det er kanskje ikke så gøy at folk tror du er yngre enn du er nå, men bare vent noen år; da kommer du til å ta det som et kompliment!
hecuba Skrevet 10. mars 2006 #19 Skrevet 10. mars 2006 Jeg har hatt smilerynker under øynene siden jeg var 18(og jeg drikker ikke mye, og jeg røyker ikke).
Gjest GreenSky Skrevet 10. mars 2006 #20 Skrevet 10. mars 2006 Siden Arkana dristet seg til å svare, og siden jeg er ung til sins, svarer jeg også. Rynker varierer jo veldig. Blir 28 denne måneden og har ikke rynker, heller ikke smilerynker. Handler i vanlige kjedebutikker jeg og, pluss mer spesielle som bodymap, oa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå