Phitta Phjong Skrevet 14. mars #21 Del Skrevet 14. mars Den er feiret sammen med to kompiser. De var veldig fornøyde med biffen jeg stekte til dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #22 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Da hadde du trengt en skikkelig en Anonymkode: 9a1a7...991 Yes, hadde elsket det, men det gjorde ikke hun. Og nå er det slutt, så sjansen nå er null. Anonymkode: 36112...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 14. mars #23 Del Skrevet 14. mars Hm....ble biff på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #24 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Yes, hadde elsket det, men det gjorde ikke hun. Og nå er det slutt, så sjansen nå er null. Anonymkode: 36112...7bd Jeg vil si motsatt. Det er nå du har sjansen din til å finne en kvinne som elsker å gjøre det. Nettopp for at hun ser kjærligheten i det. Gir man opp så har man tapt. Anonymkode: 9a1a7...991 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #25 Del Skrevet 15. mars Gubben jobber turnus og skulle komme hjem i går. Men selvfølgelig ble det noe tull, så han kommer hjem i kveld i stedet, noe som fucker opp hele logistikken i dag og stresser meg helt opp. Så nei, han fikk ikke noe biff eller BJ i går, og det blir heller ikke noe i dag, fordi jeg kommer til å være helt utslitt på kvelden. Frossenpizza og sove. Anonymkode: 3dc00...ca1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #26 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg vil si motsatt. Det er nå du har sjansen din til å finne en kvinne som elsker å gjøre det. Nettopp for at hun ser kjærligheten i det. Gir man opp så har man tapt. Anonymkode: 9a1a7...991 Skaff dere et rom -,- Anonymkode: 61855...815 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blindfold69 Skrevet 15. mars #27 Del Skrevet 15. mars Vi var slitne i går, så ble på morran idag, fin start på dagen, så er det hennes tur 14. april😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå