Gå til innhold

Biff- og blowjobdagen 14. mars

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den er feiret sammen med to kompiser. De var veldig fornøyde med biffen jeg stekte til dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Da hadde du trengt en skikkelig en ;)

Anonymkode: 9a1a7...991

Yes, hadde elsket det, men det gjorde ikke hun. Og nå er det slutt, så sjansen nå er null.

Anonymkode: 36112...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Yes, hadde elsket det, men det gjorde ikke hun. Og nå er det slutt, så sjansen nå er null.

Anonymkode: 36112...7bd

Jeg vil si motsatt. Det er nå du har sjansen din til å finne en kvinne som elsker å gjøre det. Nettopp for at hun ser kjærligheten i det. Gir man opp så har man tapt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gubben jobber turnus og skulle komme hjem i går. Men selvfølgelig ble det noe tull, så han kommer hjem i kveld i stedet, noe som fucker opp hele logistikken i dag og stresser meg helt opp. Så nei, han fikk ikke noe biff eller BJ i går, og det blir heller ikke noe i dag, fordi jeg kommer til å være helt utslitt på kvelden. Frossenpizza og sove.

Anonymkode: 3dc00...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg vil si motsatt. Det er nå du har sjansen din til å finne en kvinne som elsker å gjøre det. Nettopp for at hun ser kjærligheten i det. Gir man opp så har man tapt. 

Skaff dere et rom -,-

Anonymkode: 61855...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var slitne i går, så ble på morran idag, fin start på dagen, så er det hennes tur 14. april😅image.png.840a689354cb81c6c20899ed03107ce9.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...