AnonymBruker Skrevet 14. mars #1 Del Skrevet 14. mars Er det mange som skal feire dagen i dag? Anonymkode: dc4cd...b02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #2 Del Skrevet 14. mars Nope. Vi "feiret" Valentines. Biff og sex er det hver fredag uansett. Anonymkode: ee9e4...566 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #3 Del Skrevet 14. mars Selvfølgelig! Biffen er klar til stekning og mannen er på vei 😈 Gleder meg til å kunne suge han leeeenge 🤤 🤤 🤤 🤤 🤤 🤤 Anonymkode: 9e404...729 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #4 Del Skrevet 14. mars Markerer bare 20 april her i huset. Anonymkode: e01d1...d13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #5 Del Skrevet 14. mars Nei og nei, den glemte jeg.. Ble fiskegrateng og poteter istedenfor gitt. Og en rislunsj til dessert, den uten sukker Anonymkode: d8691...445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #6 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Markerer bare 20 april her i huset. Anonymkode: e01d1...d13 Det feires hver dag her! Anonymkode: 9e404...729 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #7 Del Skrevet 14. mars Mangler mannen 😂 Anonymkode: 9a1a7...991 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #8 Del Skrevet 14. mars Faen, mannen er ute for å kjøpe biff til middag nå😆 Visste ikke at det var i dag, nå angrer jeg på at jeg sa ja til biff til middag😅 Anonymkode: 9b10e...75f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #9 Del Skrevet 14. mars Blir nok pizza og en runk, ser det ut som 😭 Anonymkode: ec972...d72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #10 Del Skrevet 14. mars Ingen feiring her, jeg har kveldsvakt 🥰 Anonymkode: 7aa0d...5ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #11 Del Skrevet 14. mars Biffen har jeg alltid mekket selv. Blowjob har jeg ikke fått på i alle fall 10 år. M Anonymkode: 36112...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #12 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Biffen har jeg alltid mekket selv. Blowjob har jeg ikke fått på i alle fall 10 år. M Anonymkode: 36112...7bd Da hadde du trengt en skikkelig en Anonymkode: 9a1a7...991 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #13 Del Skrevet 14. mars Lol! Den dagen vi trenger en dag for en bj, blir den dagen han kun får èn i året. Akkurat som vi ikke trenger èn dag til å feire kjærligheten. Men altså.. det motsatte er kjærlighet er bj?? 😂😂 Anonymkode: 03b6d...1be 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #14 Del Skrevet 14. mars I dag feires kun ting, og det er pi-dagen 🥰 Anonymkode: fe33d...d6c 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #15 Del Skrevet 14. mars Blir vegetarpasta og Womanizer her Anonymkode: d4669...69f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #16 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Blir vegetarpasta og Womanizer her Anonymkode: d4669...69f Sånn kan det gå når en følger de nye kostrådene😂. Dyrefor og fake news. Anonymkode: e2e59...53b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet 14. mars #17 Del Skrevet 14. mars Feiret her i huset🥳💋🍆💦 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #18 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Blir vegetarpasta og Womanizer her Anonymkode: d4669...69f Skal du suge Womanizer'en?? Anonymkode: fb558...ff8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #19 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): I dag feires kun ting, og det er pi-dagen 🥰 Anonymkode: fe33d...d6c This! 🤩 Anonymkode: c0fd0...7c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #20 Del Skrevet 14. mars Klart ikke. Skal heller skrive flammende innlegg om kvinnekamp sånn som en del menn gjør på kvinnedagen. 😆 Anonymkode: c7b3d...204 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå