AnonymBruker Skrevet 14. mars #1 Skrevet 14. mars Hei! Ble bedt om å komme klokken 20.00 her om dagen, når jeg egentlig skulle begynt klokken 2230. Jeg har hvilende nattevakt, og jobbet derfor 2,5 timer mer enn planlagt. Får jeg overtid for disse timene, eller hvordan regnes det når jeg "bare" tar vakter og ikke har fast stilling? Jobber i staten. Håper noen kan hjelpe med dette! Anonymkode: 895e9...4a9
AnonymBruker Skrevet 14. mars #2 Skrevet 14. mars Hos oss får man ikke overtid før man kommer over 100%, opp til det får man vanlig timebetalt. Anonymkode: 43b58...282
AnonymBruker Skrevet 14. mars #3 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hos oss får man ikke overtid før man kommer over 100%, opp til det får man vanlig timebetalt. Anonymkode: 43b58...282 Tusen takk for svar! Da gjelder nok det de fleste steder. Jaja, det er jo allikevel et par timer ekstra, så verdt det likevel. Takk igjen. Anonymkode: 895e9...4a9 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars #4 Skrevet 14. mars Vi får forskyving av vakt sats. Dvs 2.5t i ditt døme. Anonymkode: 41b1c...bcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå