AnonymBruker Skrevet 14. mars #1 Del Skrevet 14. mars Vi har en leder som er 20 år, og jeg er så mektig lei av å ha unge, umodne ledere. Flere ganger har denne lederen vist seg å være svært umoden, følelsesmessig uregulert og det skaper bare så sinnsykt frustrasjon hos meg. Jeg er 29, og må ta en stor distanse fra slike ledere, for det ender aldri bra dersom det er noe man ønsker å ta opp. Det ender opp i konflikt, og man står der og er helt håpløs. Det er en skikkelig uting å prøve å bli bestevenner med sine ansatte i tillegg. Denne personen snakker om sex, kjønnsykdommer, stjeling, og familieproblemer. Jeg er så lite interessert i å prøve å bli venn med mine kollegaer, spesielt de som tråkker på grensene mine og har ikke respekt for andre. Er det flere som har opplevd dette? Hvordan hadde dere opptrådd dere rundt en sånn leder? Anonymkode: b68e4...a97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #2 Del Skrevet 14. mars Er denne 20åringen øverste leder? om ikke, klag til leder over henne da. Jeg synes ikke man skal hive alle unge ledere under bussen, men det er jo ingen tvil at om man er 20 år og LEDER, så har man kanskje ikke hatt lang fartstid i arbeidslivet. Om du klager til ledere over henne, så kanskje hun blir satt på litt kursing eller får litt hjelp til å skille jobb/privat. Man kan være god leder, samtidig god venn med sine ansatte. Anonymkode: 288a0...334 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #3 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er denne 20åringen øverste leder? om ikke, klag til leder over henne da. Jeg synes ikke man skal hive alle unge ledere under bussen, men det er jo ingen tvil at om man er 20 år og LEDER, så har man kanskje ikke hatt lang fartstid i arbeidslivet. Om du klager til ledere over henne, så kanskje hun blir satt på litt kursing eller får litt hjelp til å skille jobb/privat. Man kan være god leder, samtidig god venn med sine ansatte. Anonymkode: 288a0...334 Jeg har vært i en slik situasjon før, der jeg har klaget til de over vår leder, uten hell. Bare mer problemer og hodebry for meg, så av erfaring så beskytter jeg meg selv ved å bare la være. Anonymkode: b68e4...a97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #4 Del Skrevet 14. mars Snakker vi McDonalds her, eller hvor kan en 20-åring bli leder for en 30-åring? Helt latterlig at slike umodne folk får stillinger som det. Her er det bare å sende inn klage oppover i systemet, så får de sende vedkommende på kursing. Anonymkode: cb0bd...8ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #5 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Snakker vi McDonalds her, eller hvor kan en 20-åring bli leder for en 30-åring? Helt latterlig at slike umodne folk får stillinger som det. Her er det bare å sende inn klage oppover i systemet, så får de sende vedkommende på kursing. Anonymkode: cb0bd...8ee Ikke mcdonalds, men er i servicebransjen. Hva skal man si til øverste leder liksom? Anonymkode: b68e4...a97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #6 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke mcdonalds, men er i servicebransjen. Hva skal man si til øverste leder liksom? Anonymkode: b68e4...a97 Via fagforening da???? Jeg hadde vel lagt inn en klage noe ala sånn: "Jeg opplever at X ikke opptrer profesjonell i situasjoner som Y og V. X oppleves særs følselsmessig uregulert, som skaper frustrasjon og forverrelse blant ansatte. Opplevelsen er at X prøver å være bestevenn med ansatte da hun ikke klarer å skille mellom privat og jobb, og vi har vanskeligheter med å ta henne seriøst da hun er svært åpen om sitt private sexliv og familieproblematikk. " Henvis til konkrete hendelser, datoer også videre. Om du ikke opplever at å klage har hensikt, må du finne deg en annen jobb. Også kan du jo skrive en epost til ledere over, at du slutter på grunn av henne.- Ja, så dramatisk er det av og til, mange arbeidsplasser er ødelagt av dårlige ledere. Unge som gamle. Anonymkode: 288a0...334 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #7 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vi har en leder som er 20 år, og jeg er så mektig lei av å ha unge, umodne ledere. Flere ganger har denne lederen vist seg å være svært umoden, følelsesmessig uregulert og det skaper bare så sinnsykt frustrasjon hos meg. Jeg er 29, og må ta en stor distanse fra slike ledere, for det ender aldri bra dersom det er noe man ønsker å ta opp. Det ender opp i konflikt, og man står der og er helt håpløs. Det er en skikkelig uting å prøve å bli bestevenner med sine ansatte i tillegg. Denne personen snakker om sex, kjønnsykdommer, stjeling, og familieproblemer. Jeg er så lite interessert i å prøve å bli venn med mine kollegaer, spesielt de som tråkker på grensene mine og har ikke respekt for andre. Er det flere som har opplevd dette? Hvordan hadde dere opptrådd dere rundt en sånn leder? Anonymkode: b68e4...a97 Jeg hadde gjort det enkelt. Gitt deg et par tre advarsler om at du måtte bedre deg pga arbeidsmiljøet. Og så gitt deg sparken. Personer som deg som ikke klarer tilpasse seg. Som synes 9års forskjell er mye, ikke respekterer at folk er bedre og flinkere enn deg selv om de er yngre. Har absolutt ikke noe i arbeidslivet å gjøre. Prøv søkeordet "Karen" på youtube, så har vi slike som deg. Hvordan er det å være 29år og på nivå mentalt med en barnehageunge? Anonymkode: 7a45c...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #8 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg hadde gjort det enkelt. Gitt deg et par tre advarsler om at du måtte bedre deg pga arbeidsmiljøet. Og så gitt deg sparken. Personer som deg som ikke klarer tilpasse seg. Som synes 9års forskjell er mye, ikke respekterer at folk er bedre og flinkere enn deg selv om de er yngre. Har absolutt ikke noe i arbeidslivet å gjøre. Prøv søkeordet "Karen" på youtube, så har vi slike som deg. Hvordan er det å være 29år og på nivå mentalt med en barnehageunge? Anonymkode: 7a45c...87c Du hadde gitt TS sparken fordi hun ikke ville snakke om sex med de andre ansatte? Anonymkode: 612fb...f19 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #9 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg hadde gjort det enkelt. Gitt deg et par tre advarsler om at du måtte bedre deg pga arbeidsmiljøet. Og så gitt deg sparken. Personer som deg som ikke klarer tilpasse seg. Som synes 9års forskjell er mye, ikke respekterer at folk er bedre og flinkere enn deg selv om de er yngre. Har absolutt ikke noe i arbeidslivet å gjøre. Prøv søkeordet "Karen" på youtube, så har vi slike som deg. Hvordan er det å være 29år og på nivå mentalt med en barnehageunge? Anonymkode: 7a45c...87c I alle dager? Anonymkode: b68e4...a97 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #10 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg hadde gjort det enkelt. Gitt deg et par tre advarsler om at du måtte bedre deg pga arbeidsmiljøet. Og så gitt deg sparken. Personer som deg som ikke klarer tilpasse seg. Som synes 9års forskjell er mye, ikke respekterer at folk er bedre og flinkere enn deg selv om de er yngre. Har absolutt ikke noe i arbeidslivet å gjøre. Prøv søkeordet "Karen" på youtube, så har vi slike som deg. Hvordan er det å være 29år og på nivå mentalt med en barnehageunge? Anonymkode: 7a45c...87c nå har jeg hatt littavhvert som ledere oppigjennom, og dette tar kaka. tatt det til retten nårsomhelst. Det er ikke krav til å måtte sosialisere med kollegaer på fritiden, det er ikke krav til engang å like kollegene. og jeg tenker det er et problem i dag at en del folk ikke har "venner" utenfor jobben, dette gjør det vanskelig å bytte jobb , da hele registeret av sosial kontakt (utenfor SOME) byttes ut, har hørt om tvungne lunsjer det alle må møte ( uten betalt), helge seminarer (ubetalte), og drøye mengder alkohol, alt for det sosiale. Funker jo greit frem til man får unger. og vi gammlissene gidder ikke sitte å høre på (mellom)ledere legge ut om sin egen fortreffelighet. (aka du får sparken) Anonymkode: 54ced...046 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #11 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg hadde gjort det enkelt. Gitt deg et par tre advarsler om at du måtte bedre deg pga arbeidsmiljøet. Og så gitt deg sparken. Personer som deg som ikke klarer tilpasse seg. Som synes 9års forskjell er mye, ikke respekterer at folk er bedre og flinkere enn deg selv om de er yngre. Har absolutt ikke noe i arbeidslivet å gjøre. Prøv søkeordet "Karen" på youtube, så har vi slike som deg. Hvordan er det å være 29år og på nivå mentalt med en barnehageunge? Anonymkode: 7a45c...87c Du følte deg angrepet så du måtte gå i forsvarsposisjon? Din væremåte er å bli kvalm av. Anonymkode: 8c691...c5d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #12 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du følte deg angrepet så du måtte gå i forsvarsposisjon? Din væremåte er å bli kvalm av. Anonymkode: 8c691...c5d Antar du aldri har hatt en jobb. Og at du er under 18år? For du skjønner voksne mennesker bestemmer selv hvilke samtaler de vil være en del av. Og da vet du heller ikke at folk yngre enn en kan være dyktige. Og du har heller ikke hørt om respekt for ledere. Og ikke minst du har aldri hørt om fagforening. Det er skremmende mange av dere livets harde skole folk her som tror at kvinneguiden er svaret på alt. Null virkelighetskontakt. Anonymkode: 7a45c...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå