AnonymBruker Skrevet 14. mars #1 Skrevet 14. mars Noen som vet holdbarhet på rømmedressing etter den er åpnet og den står i kjøleskapet? jeg søkte på nett og der står det holdbar 0 dager etter åpnet 😳 Det kan jo ikke stemme Anonymkode: 9d1bc...156
AnonymBruker Skrevet 14. mars #2 Skrevet 14. mars Bruker den så lenge farge og smak er riktig. Aldri opplevd at den har blitt dårlig selv om jeg ikke er storforbruker av den. Anonymkode: 2d258...2fa 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars #3 Skrevet 14. mars Har alltid brukt de til "best før"- datoen og gjerne lenger også, og aldri merket at de har blitt dårlige. Dressinger har ikke kort holdbarhet. Anonymkode: 85433...2cf 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars #4 Skrevet 14. mars Der er det google som kommer med faktafeil. Holdbarheten endres ikke etter åpning. https://produktkatalog.orklafoods.no/dagligvare/produktkatalog/produkter/Saus & tilbehør/Dressinger/Kremet/1579/ Anonymkode: efc99...637 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars #5 Skrevet 14. mars De dressingene der er så fulle av konserveringsmidler og annen «gift» at de holder til best-før også i åpnet tilstand. Så lenge den ikke er muggen er det bare å spise. Du smaker det om den er dårlig. Anonymkode: bedc4...26c 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars #6 Skrevet 14. mars Har aldri sett på datoen på sånne flasker jeg. Spis hvis det ser og smaker som normalt, ellers ikke. Anonymkode: 27c82...0c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå