Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår nesten helt nye Kitchenaid kjøkkenmaskin har gått i stykker etter at den gikk varm under laging av en bolledeig, og nå vil den ikke en gang starte opp, så vi må få den reparert. Jeg lurer derfor på om noen har fått sin Kitchenaid reparert i Norge og kan tipse om verksted som utfører dette? Aller helst i Trondheims område. 

Men, dette går vel på garantien og er Kitchenaids ansvar tenker du kanskje? Og det tenkte jeg også, men nei da, det er brukerfeil sier Kitchenaid, fordi vi lagde en enkel bolledeig og brukte mer enn hastighet 2. Den tåler visstnok ikke mer enn hastighjet 2 når man lager deig. Videre sier de at de kun har verksted i Danmark og at den må sendes dit. Det synes jeg både er veldig tungvint og blir unødvendig dyrt mtp kursen og betaling av frakt t/r. 

Veldig takknemlig om å høre andres lignende erfaringer og tips om noen evt kan reparere her hjemme. 

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjedde med min og for noen år siden, men da leverte jeg den tilbake på kitch'n og fikk den reparert på garantien. Ville sjekket med forbrukerrådet. 

Anonymkode: e94ac...4a4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en eldgammel Electrolux Assistent som gikk i stykker, den ble reparert av en fyr jeg fant på «hjelp til alt mulig» på Facebook. 
Kom meg på en tusenlapp. 

Anonymkode: ee767...da9

AnonymBruker
Skrevet

De fleste leverandører og produsenter har kuttet kraftig ned på hva de tilbyr på garanti. De har jo de siste tiårene kuttet kraftig i kvalitet på utførelse, design og materialvalg, så dersom de opprettholdt gode garantier ville de ikke tjent penger som gress. 

Anonymkode: 57015...445

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...