GÃ¥ til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har billetter, hvem skal dere ta med til konserten i Oslo 30. mars? 😊

Anonymkode: b9797...bed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vår herre til hest 

Anonymkode: 2aaf5...017

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vår herre til hest 

Er ikke det litt upraktisk?

Anonymkode: 2c6fa...e93

AnonymBruker
Skrevet

Min datter på ti. Hun gleder seg max!

Anonymkode: ce024...e77

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er ikke det litt upraktisk?

Anonymkode: 2c6fa...e93

Næsj 

AnonymBruker
Skrevet

Drar med vennegjengen min fra studiet 🥰 

Anonymkode: eee22...af4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg (K46), en venninne (K27) og min datter på 12.

Anonymkode: 56d94...6bc

• 3 uker senere...
Skrevet

Haha tar dere med barna deres på 10 og 12 til sabrina carpenter?? Hvorfor? Hun spør jo folk om de har prøvd denne eller denne sex stillingen, og dette tar dere med ungene deres til? 🤔

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
k4ren skrev (16 minutter siden):

Haha tar dere med barna deres på 10 og 12 til sabrina carpenter?? Hvorfor? Hun spør jo folk om de har prøvd denne eller denne sex stillingen, og dette tar dere med ungene deres til? 🤔

Lurer jeg og på. Hun er så ufattelig harry og vulgær! Og det er jo mest barn som hører på musikken hennes. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
k4ren skrev (12 timer siden):

Hva hørte du på, når du var 12 år gammel da? 
For slik jeg ser det, sangene og artistene har blitt mye mer puritanske, siden vi var unge, og jeg er i fortiårene. 

ps, barna hører på den type musikk fordi de ikke har helt utviklet ørene og musikksans. Enkle, catchy melodier, gjentagende refren, veldig simpel produksjon - ikke så mange elementer som overlapper, pluss enkel tekst - alt dette gjør musikken lett å huske, gjenkjenbar, lett å synge med og danse til. Barna får ikke med seg seksuelle undertekster, og tar de ikke til seg. Rart at jeg må forklare slikt til voksne mennesker? 

Anonymkode: 746c0...1a7

• Liker 1
Skrevet

Spice Girls feks, husker bare den 2 become 1 sangen som "drøy", og den gikk rett over hodet på meg for å si det sånn! Det var kanskje blonder og korte kjoler, men det her sabrinatullet tar kaka!

• Liker 1
Skrevet

Haha så ikke det siste avsnittet ditt etter videoen. Beklager jeg svarte deg så hyggelig når du fremstår som totalt ufordragelig i dine hersketeknikker 😅 nei du får kose deg videre med sabrinamusikken din du, men jeg støtter det ikke og synes det er høl i hue å ta med barna på det der.

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Lurer jeg og på. Hun er så ufattelig harry og vulgær! Og det er jo mest barn som hører på musikken hennes. 

Ja enig

Ser jo hva slags folk det er som liker henne, i svaret jeg fikk etter ditt. 🙄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
k4ren skrev (2 timer siden):

Ser jo hva slags folk det er som liker henne, i svaret jeg fikk etter ditt. 🙄

Ingen plass skrev jeg at jeg liker Sabrina, jeg er nok bare for gammel. men ser det er litt problemer med leseforståelsen hos deg? 🥹 Prøv å lese en gang til det jeg skrev. :) 

Anonymkode: 746c0...1a7

AnonymBruker
Skrevet
k4ren skrev (4 timer siden):

Spice Girls feks, husker bare den 2 become 1 sangen som "drøy", og den gikk rett over hodet på meg for å si det sånn! Det var kanskje blonder og korte kjoler, men det her sabrinatullet tar kaka!

Haha, den syntes jeg var såååå fin og ble ganske stor før jeg hørte på teksten og skjønte hva den handlet om 😂 men altså, Spice Girls var uskyldige sammenliknet med Sabrina Carpenter. Christina Aguilera og Britney Spears også, selv om de ble sett på som drøye i spesielt Dirrrty, I’m a slave 4 U og Toxic-videoene. Men likevel uskyldige sammenliknet med denne Sabrina-dama. Så helt enig med deg der. Forskjellen på Christina og Sabrina er at Christina i det minste KAN synge. Hun hadde solgt plater uten å opptre lettkledd også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...