Gå til innhold

Ønsker raskt ned i vekt

Trinemor78

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Trinemor78 skrev (8 timer siden):

I denne omtalen står det jo at det er bra å gå raskt ned i vekt...

Ja

Anonymkode: fcb7c...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor lenge ønsker du å holde den nye lavere vekten etterpå? Dersom du er ok med å legge alt på deg igjen over sommeren så ville jeg bare kuttet masse kalorier i en periode og ikke endret livsstil noe særlig.

Anonymkode: 9691b...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 18.35):

Det der varer ikke lenge! Kroppen tappes for vitaminer og alt......du vet at etter fylte 40 bør man hahormo er? 

Anonymkode: dcb9a...4c0

Tja. Ikke alle trenger å spise masse. Er vel ofte derfor man legger på seg?
Fordi man spiser mer enn kroppen trenger?
Vi er lurt til å tro vi må spise ofte og MYE. 
Men når man spiser lite må ernæringen være i fokus.
Det oppgis ikke i  menyen hva middagen er f.eks.
Det står om frukt, men jeg savner grønnsaker her. Men spiser man variert frukt og grønt, samt nøtter i små mengder, så får kroppen faktisk mye av det den trenger bare der. Vanskelig å si at det ikke er dekkende uten vå vite om middagene. Dessuten kan det følges opp med blodprøver hos legen hvis man er bekymret, da får man et bedre svar enn at noen på KG mener maten ikke er bra nok...

Sult og fysen på kvelden vil jeg tippe er en vane. Om man ofte snackser på kvelden og kanskje har gjort det i mange år, så vil den vanen være med. 

Anonymkode: 2c527...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lag deg nye vaner i stedet for å slanke deg! Jeg er nå over 50 år, og har jojo-slanket meg nesten like lenge. Jeg ble større og større etter hver slankekur!! Nå har jeg endret vanene mine, og gått ned over halvannet år (30 kilo), og holdt meg der i 4 år snart. 

Anonymkode: df653...97b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Lag deg nye vaner i stedet for å slanke deg! Jeg er nå over 50 år, og har jojo-slanket meg nesten like lenge. Jeg ble større og større etter hver slankekur!! Nå har jeg endret vanene mine, og gått ned over halvannet år (30 kilo), og holdt meg der i 4 år snart. 

Anonymkode: df653...97b

Jeg vet at dette ikke er en kur, men jeg har gener som gjør at jeg blir overvektig av standarnorske måltider. Spiser feks aldri 6 brødskiver i løpet av en dag, og sjeldent sjokolade eller potetgull… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...