AnonymBruker Skrevet 14. mars #1 Del Skrevet 14. mars Har noen greie på hvilken bil kan egne seg for sjåfør under 160cm. God sikt og oversikt er viktigst, sammen med høy sikkerhet /NCAP score. Eventuelt en bil der man sitter litt høyt, da sjåfør vil unngå å få lys fra møtende biler i øynene. Forslag? Anonymkode: c279a...292 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #2 Del Skrevet 14. mars Hvor mye under 160? Jeg er det og kjører det aller aller meste av nyere biler. Sliter med litt eldre større biler fordi jeg ikke får setet langt nok frem, men alt går. Er en 150 er det kanskje best utvalg i asiatiske biler Anonymkode: d46b7...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #3 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har noen greie på hvilken bil kan egne seg for sjåfør under 160cm. God sikt og oversikt er viktigst, sammen med høy sikkerhet /NCAP score. Eventuelt en bil der man sitter litt høyt, da sjåfør vil unngå å få lys fra møtende biler i øynene. Forslag? Anonymkode: c279a...292 Dette kan du få svar på flere steder. NAV hjelpemiddelsentral er et sted. Er du under 155 cm så er du kortvokst, dermed kan du få hjelp av ulike instanser. Anonymkode: 43bfb...6a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #4 Del Skrevet 16. mars Anonymkode: 0452a...ec9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Assia Skrevet 16. mars #5 Del Skrevet 16. mars Volvo C30! Instrumentpanelet ligger veldig lavt i forhold til frontruta. Jeg har full oversikt ut, og er 1.57. Audi A3 er lik sånn sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #6 Del Skrevet 16. mars Jeg er 154 cm har kjørt flere biler uten at høyden har vært et problem. Har korte bein. Setet er alltid helt framme og rattet helt nede. Anonymkode: 84f85...e88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #7 Del Skrevet 16. mars 160 er da ganske gjennomsnittlig på verdensbasis. Man får ikke problemer i biler da (er 161 selv) Anonymkode: abdaf...8a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #8 Del Skrevet 16. mars Jeg er 152, og kjører de fleste biler uten problem. Kan være litt vanskelig å parkere når jeg kjører inn med noen biler, da jeg ikke ser helt fremme på bilen, løser det med at jeg 99 % av gangene rygger inn. Anonymkode: 5c3fc...b5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå