Gå til innhold

Hvordan bli kvitt verdens mest irriterende varsel på Facebook?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

"<En på vennelista> was tagged in a post du ikke har sett" ------> og så kommer det en felles takkemelding for bursdagsgratulasjon fra en du har null interesse av. Kun pga at en på vennelista har gratulert.

Noen gratulerer alle og hvermannesn så det kommer jo flere av disse hver eneste dag. Vil ikke fjerne alle varsler, bare disse fra ukjente folk som skal takke alle som har gratulert ved å tagge i en og samme melding.

Anonymkode: 202ce...e44

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Gå inn på denne vennen og velg slutt å følge. Anbefaler å gjøre det med alle. 

Anonymkode: 0c56d...052

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

"<En på vennelista> was tagged in a post du ikke har sett" ------> og så kommer det en felles takkemelding for bursdagsgratulasjon fra en du har null interesse av. Kun pga at en på vennelista har gratulert.

Noen gratulerer alle og hvermannesn så det kommer jo flere av disse hver eneste dag. Vil ikke fjerne alle varsler, bare disse fra ukjente folk som skal takke alle som har gratulert ved å tagge i en og samme melding.

Hvorfor har du venner på fb som du har null interesse av? Bare for å vise at du har liksom venner, eller?

Slett personen fra vennelista di, og problemet er løst.

Anonymkode: ddd10...a7c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trykk på ... på varselet og velg "ikke se mer av dette" 

Anonymkode: 04912...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Evt ... og varselsinnstillinger. Der kan du velge hvilke varslinger du skal slå av. 

Skjermbilde 2025-03-14 kl. 23.36.35.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvorfor har du venner på fb som du har null interesse av? Bare for å vise at du har liksom venner, eller?

Slett personen fra vennelista di, og problemet er løst.

Anonymkode: ddd10...a7c

Tror du bør lese HI en gang til!

Jeg har uvanlig liten vennelisten nettopp fordi jeg kun er venner med folk jeg omgås eller ønsker å fortsette å følge.

Det jeg derimot ikke ønsker er å få varsel om hver gang de har gratulert en av sine venner med dagen. Noen har jo enorme vennelister og gratulerer alle.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har også begynt å få opp dette, utrolig irriterende 😅 Og så får man gjerne opp varsel når venners venner takker for gratulasjonen i tillegg. Skal definitivt teste alle tipsene her.

Anonymkode: 4d10b...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trykk på ... på varselet og velg "ikke se mer av dette" 

Har prøvd dette, men får fremdeles like mye

Evt ... og varselsinnstillinger. Der kan du velge hvilke varslinger du skal slå av. 

Skjermbilde 2025-03-14 kl. 23.36.35.png

Har leita litt der inne nå, men finnes ingen alternativer for å gjerne varsler når venner blir tagget, kun å fjerne alt. Men fjernet noe som het "Omtale av flere" hinder Tagging, og håper det gjør susen.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...