AnonymBruker Skrevet 14. mars #1 Del Skrevet 14. mars "<En på vennelista> was tagged in a post du ikke har sett" ------> og så kommer det en felles takkemelding for bursdagsgratulasjon fra en du har null interesse av. Kun pga at en på vennelista har gratulert. Noen gratulerer alle og hvermannesn så det kommer jo flere av disse hver eneste dag. Vil ikke fjerne alle varsler, bare disse fra ukjente folk som skal takke alle som har gratulert ved å tagge i en og samme melding. Anonymkode: 202ce...e44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #2 Del Skrevet 14. mars Gå inn på denne vennen og velg slutt å følge. Anbefaler å gjøre det med alle. Anonymkode: 0c56d...052 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #3 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): "<En på vennelista> was tagged in a post du ikke har sett" ------> og så kommer det en felles takkemelding for bursdagsgratulasjon fra en du har null interesse av. Kun pga at en på vennelista har gratulert. Noen gratulerer alle og hvermannesn så det kommer jo flere av disse hver eneste dag. Vil ikke fjerne alle varsler, bare disse fra ukjente folk som skal takke alle som har gratulert ved å tagge i en og samme melding. Anonymkode: 202ce...e44 Hvorfor har du venner på fb som du har null interesse av? Bare for å vise at du har liksom venner, eller? Slett personen fra vennelista di, og problemet er løst. Anonymkode: ddd10...a7c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #4 Del Skrevet 14. mars Trykk på ... på varselet og velg "ikke se mer av dette" Anonymkode: 04912...1d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #5 Del Skrevet 14. mars Evt ... og varselsinnstillinger. Der kan du velge hvilke varslinger du skal slå av. Anonymkode: 04912...1d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #6 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor har du venner på fb som du har null interesse av? Bare for å vise at du har liksom venner, eller? Slett personen fra vennelista di, og problemet er løst. Anonymkode: ddd10...a7c Tror du bør lese HI en gang til! Jeg har uvanlig liten vennelisten nettopp fordi jeg kun er venner med folk jeg omgås eller ønsker å fortsette å følge. Det jeg derimot ikke ønsker er å få varsel om hver gang de har gratulert en av sine venner med dagen. Noen har jo enorme vennelister og gratulerer alle. TS Anonymkode: 202ce...e44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #7 Del Skrevet 15. mars Jeg har også begynt å få opp dette, utrolig irriterende 😅 Og så får man gjerne opp varsel når venners venner takker for gratulasjonen i tillegg. Skal definitivt teste alle tipsene her. Anonymkode: 4d10b...7fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #8 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Trykk på ... på varselet og velg "ikke se mer av dette" Anonymkode: 04912...1d9 Har prøvd dette, men får fremdeles like mye AnonymBruker skrev (11 timer siden): Evt ... og varselsinnstillinger. Der kan du velge hvilke varslinger du skal slå av. Anonymkode: 04912...1d9 Har leita litt der inne nå, men finnes ingen alternativer for å gjerne varsler når venner blir tagget, kun å fjerne alt. Men fjernet noe som het "Omtale av flere" hinder Tagging, og håper det gjør susen. TS Anonymkode: 202ce...e44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå