AnonymBruker Skrevet 14. mars #21 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ts her. Javel, jeg tenker det da kan vær enhet med ASK istedenfor. Men hvordan gjør jeg det da? Det STÅR jo her at jeg har pengene på aksjesparekonto nå?? Anonymkode: 5b659...626 Være lurt* Anonymkode: 5b659...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #22 Del Skrevet 14. mars Jeg jobber i Kongsberg gruppen og har kjøpt aksjer til 25% rabatt de siste årene Har nå 1,5 mill i KOG aksjer , håper det holder seg høyt noen år til Anonymkode: 0a1a5...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #23 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ts her. Javel, jeg tenker det da kan vær enhet med ASK istedenfor. Men hvordan gjør jeg det da? Det STÅR jo her at jeg har pengene på aksjesparekonto nå?? Anonymkode: 5b659...626 Ja, du har jo pengene i en ASK allerede. 👍 Men som andre har påpekt: pass på kostnader ved kjøp OG salg av enkeltaksjer. Med slik småhandel blir det summer. I dette tilfellet ser det ut som om du har dnb. Hvis du nå selger disse to aksjene i morgen så har du til sammen betalt 118 kroner i salær for kjøp/salg. Anonymkode: a49ad...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå