AnonymBruker Skrevet 14. mars #1 Del Skrevet 14. mars Nei, IKKE treningstights. Har et par tights jeg kjøpte på Gina Tricot for flere år siden, men de selges ikke lenger. Liker å bruke tights når jeg chiller hjemme. Noen som har tips? Anonymkode: 79c82...8cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleppmelk Skrevet 15. mars #2 Del Skrevet 15. mars Lululemon, ingen over og ingen ved siden av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykaat Skrevet 15. mars #3 Del Skrevet 15. mars Kleppmelk skrev (6 minutter siden): Lululemon, ingen over og ingen ved siden av! Lululemon har kjempedårlig kvalité 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykaat Skrevet 15. mars #4 Del Skrevet 15. mars Calvin Klein! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 15. mars #5 Del Skrevet 15. mars (endret) Jeg elsker Athleta sine, type "Elation" - de er fantastisk behagelige, men de er jo for trening også. Koster også en del hvis det ikke er salg. Hva er det som gjør at en tights er "for trening" men ikke hverdagsbruk for deg? Stoffet? Hvis jeg vil ha noe rent bomull så er Cotton On Body sine i bomull gode. Endret 15. mars av katties Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #6 Del Skrevet 15. mars Kappahl har gode tights i sin xlnt avdeling. Men da er minste størrelse L. Anonymkode: 83691...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 15. mars #7 Del Skrevet 15. mars De på Rusta. Både de med fleece inni og den med ekstra masse for er digg. https://www.rusta.com/nb-no/fritid/klar/undertoy-og-sokker/leggings-fake-fur-svart-polyester?_gl=1*10f3hc1*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=Cj0KCQjwytS-BhCKARIsAMGJyzrdwQBPbLsmyKOONxM-JCSNYboGXkvIcFbvyRZPIHmy9Tz3Nfrt_lQaAmLmEALw_wcB 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #8 Del Skrevet 16. mars Jeg ELSKER Align fra Lululemon. Softy fra Famme liker jeg også. Anonymkode: c558a...b3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 16. mars #9 Del Skrevet 16. mars Decoy fra Boozt.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleppmelk Skrevet 17. mars #10 Del Skrevet 17. mars kittykaat skrev (På 15.3.2025 den 9.24): Lululemon har kjempedårlig kvalité Nei…? Hatt min i 5 år nå og eneste er litt nuppete i skrittet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykaat Skrevet 17. mars #11 Del Skrevet 17. mars Kleppmelk skrev (14 minutter siden): Nei…? Hatt min i 5 år nå og eneste er litt nuppete i skrittet kjøpte et par i den opprinnelige butikken i Vancouver i 2019, varte i en måned 😭😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå