AnonymBruker Skrevet 16. mars #21 Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 14.3.2025 den 12.27): Hvordan bruker du møblene om de stadig blir ødelagt? Anonymkode: bed4e...4b7 Jeg er ikke TS men har klart det selv. Har sangevik kommoder hvor fronten ramlet fra hverandre og skuffer er helt herp. Har etterstrammet til det kjedsommelige Anonymkode: 5d581...a2a
AnonymBruker Skrevet 16. mars #22 Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (23 timer siden): Rimelige bord laget av en slags papp tåler ikke fukt overhodet, spesielt ikke over tid. Blir skjoldete innen en måneds tid med normalt bruk (barn som søler litt mens de spiser mye tidligere). Anonymkode: d1228...29d Bord av heltre tåler heller ikke kontinuerlig fuktighet. Da må du ha plate i stein eller plast. Anonymkode: 85ac1...c81 2 3
enkefru Skrevet 16. mars #23 Skrevet 16. mars Har ikke hatt nevneverdige problemer oppigjennom med møbler fra Ikea, sponplater eller ei, men merker det jo om jeg har slurvet med montering. Synes sponplatemøbler fra andre merker/kjeder har vært merkbart dårligere, og ikke minst mye vaskeligere å montere. 2 1
AprilLudgate Skrevet 16. mars #24 Skrevet 16. mars Alt jeg har kjøpt fra Ikea har faktisk vart - bortsett fra en sengebunn som var…..brukerfeil 😶🌫️ Men, er mye på Finn. Jeg skulle gjerne hatt et furubord fra 80tallet, ulempen er bare at tiden de skikkelige møblene ble laget også var «røyke inne er supert» eraen. 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars #25 Skrevet 24. mars IKEA har jo også møbler i heltre. Men de er jo selvsagt dyrere enn om man kjøper møbler i spon. Det er hele poenget med IKEA, det skal være noe for alle. Hvis du betaler 200,- for en hylle med sponkjerne kan du imidlertid ikke forvente at den har en levetid på 15 år. Man får det man betaler for, også på IKEA Anonymkode: 5d459...cad
Bælfeit Skrevet 24. mars #26 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (På 14.3.2025 den 10.05): Hvilke butikker selger møbler i ekte tre? Anonymkode: fdfd9...353 Bruktbutikk,fretex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå