AnonymBruker Skrevet 14. mars #1 Del Skrevet 14. mars Har litt over 41 % beinmasse i følge en test jeg tok, og alt for høy fett prosent på 30,9 selv om jeg er normalvektig med bmi 21. Hvordan kan jeg trene for å øke beinmassen? Jeg tar kalsiumtilskudd, drikker melk og spiser ost men trener ikke. Anonymkode: e021f...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #2 Del Skrevet 14. mars Tung styrketrening! Var det en vanlig hjemmevekt du målte på, eller dexa-scan på sykehus? Bare sistnevnte som du kan stole på. Likevel kan en hjemmevekt gi en pekepinn på endring i fettprosent i alle fall. For helsa sin del er det anbefalt å trene både kondisjon og styrke, men det vet du sikkert. Lykke til med å komme i gang, du kommer ikke til å angre! Anonymkode: 99f81...f52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #3 Del Skrevet 14. mars Her kan du lese litt https://www.niams.nih.gov/health-topics/exercise-your-bone-health Anonymkode: e7a4e...f6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #4 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tung styrketrening! Var det en vanlig hjemmevekt du målte på, eller dexa-scan på sykehus? Bare sistnevnte som du kan stole på. Likevel kan en hjemmevekt gi en pekepinn på endring i fettprosent i alle fall. For helsa sin del er det anbefalt å trene både kondisjon og styrke, men det vet du sikkert. Lykke til med å komme i gang, du kommer ikke til å angre! Anonymkode: 99f81...f52 Takk for tips! Dette var en hjemmevekt knyttet til en app som heter Feelfit. Tar det litt med en klype salt, men ble litt skremt også 😅 Også fordi jeg i følge appen har en metabolsk alder som er tre år eldre enn jeg er.. ts Anonymkode: e021f...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #5 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Her kan du lese litt https://www.niams.nih.gov/health-topics/exercise-your-bone-health Anonymkode: e7a4e...f6d Takk! Skal lese den. ts Anonymkode: e021f...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå